Eerste drie screenshots van UT 2004

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 421 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie schreef op 05 juni 2003 @ 21:14:
:9 onslaught lijkt me echt stoer.

Ik had laatst ook al een filmpje gezien trouwens, weet helaas niet meer waar... ;(
bedoel je deze?:
http://download.games.tis...os4/ut_2004-e3_video1.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
da's de buggy uit Halo!!!

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hmm heeft iemand dit filmpje. ik kom weer op zon betaal site uit.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MUSTIS schreef op 05 June 2003 @ 21:24:
hmm heeft iemand dit filmpje. ik kom weer op zon betaal site uit.
argh linken zal wel niet werken, copy paste dit is in je adressbalk:
http://download.games.tis...os4/ut_2004-e3_video1.zip

als et goed is doet die et.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Wauw, volgensmij gewoon een gepoeste Ut2k3 engine :P

Niet dat dat uitmaakt, want die engine geeft wel tof beeld

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Direct Download link.., e3_2003_ut2004_16may.zip via Beyond Unreal

* digital8 is slow today....

[ Voor 34% gewijzigd door digital8 op 05-06-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheRitz schreef op 05 juni 2003 @ 21:22:
da's de buggy uit Halo!!!
Idd, voor zover ik aan die 3 screenies kan zien lijkt het ook BIJNA identiek aan Halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er leuk uit, maar verschilt op het eerste gezicht niet veel van ut2k3, afgezien van voertuigen enzo :? Vind het een beetje Halo style lijkt wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 22:54

Flapmo

and back is gigi!

* Flapmo hoopt dat ie flopt. Net ut2k3 uit man :(. Zo wordt die community van ut2k3 nooit groot. Al denk ik dat veel mensen gewoon ut2k3 blijven spelen. iCTF en iDM daar is ut voor neit voor voertuigen en andere troep, koop tribes ofzo |:(.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

hmm filmpje was wat klein en kort (8 sec?). maar wel leuk hoe je verschillende voertuigen kunt besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:43
Flapmo schreef op 05 June 2003 @ 21:36:
* Flapmo hoopt dat ie flopt. Net ut2k3 uit man :(. Zo wordt die community van ut2k3 nooit groot. Al denk ik dat veel mensen gewoon ut2k3 blijven spelen. iCTF en iDM daar is ut voor neit voor voertuigen en andere troep, koop tribes ofzo |:(.
wat is dat nou weer voor kortzichtigheid? UT2k3 IS al zo goed als geflopt..... En je had kunnen bedenken dat ze dit zouden doen, als je eens naar de naam van UT2k3 had gekeken :Z anders hadden ze het wel gewoon UT2 genoemt. Verder krijgen mensen die UT2k3 hebben korting dus dat lijkt me ook niet zo'n probleem. En ik persoonlijk zie erg veel in een moderne battlefield1942 met de UT2k4 engine :9

Bovendien zit de inhoud van UT2k3 in UT2k4, dus UT2k4 community == UT2k3 community

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het ziet er heel erg lekker uit, maar gaat het originele concept niet een beetje verloren:
Half hersenloos (Q3A is helemaal hersenloos :P) knallen op je tegenstanders, je loopt zelf rond, met als enige dingen die je in leven houden je armor en healthpoints.

In voertuigen rondrijden is leuk, maar lopen/rennen/beetje sluipen is leuker.

Ik zie dat er niets is veranderd aan de physics, ze lopen heel erg gemakkelijk rond met een grote gun voor hun borst.

(disclaimer: ik heb nog nooit UT2K3 gespeeld, ik ken het alleen van een paar plaatjes)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Volgens mij wordt dit echt 3x niks ik bedoel ga maar na ik heb UT echt supervaak gespeeld het was gewoon een vet spel.. daarna kwam dan eindelijk maar toch UT2003 ook wel veel gespeeld maar dus echt niet zolang als UT, waarom het zag er allemaal wel leuk uit enzo maar als je ff verder kijkt dan de graphics kom ik tot de conclusie dat er gewoon veel te weinig mappen in zitten en dat die fucking bots gewoon zwaar irritant zijn (jaja bots ik speel nauwelijks/niet online want ik heb maar een inbel verbinding)..

En dan nog anders wat grotere arena's/lanschappen? bij UT2003 kan je soms al zo'n map 2x rondlopen zonder dat je iemand tegen komt... en bij UT trouwens ook wel eens.. (hiermee bedoel ik niet natuurlijk niet dat ze ze kleiner moeten maken ofoz :p anders heb je straks allemaal van die 1on1 maps)

nouwja we zullen wel zien al hoop ik wel dat ze de mensen die UT2003 hebben UT2004 dan met korting kunnen krijgen, tenminste zoiets had ik wel ergens gelezen...

[ Voor 10% gewijzigd door Dark_M op 05-06-2003 23:05 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 22-09 23:03
FFS mensen ga hier aub NIET over UT2k3 klagen dat het slecht is.
Ik heb UT met veel plezier gespeeld offline, online en in clan verband.
met UT2k3 heb ik evenveel plezier en met UT2k4 waarschijnlijk ook wel.

ik verheug me vooral op onslaught. met voertuigen lijkt me erg cool.
Flapmo
Pak tribes dan
jah tribes had voertuigen.. woohoo goed dat je dat hebt gezien op de screens vroeger [/sarcasme]
Tribes is helaas een vroege dood gestorven doordat het te vroeg uitgegeven moest worden. Jij bent zeker zo'n figuur die dat gilt bij elke game met voertuigen.

ik moet me atm echt inhouden om de mensen die gaan klagen niet verrot te schelden. ik word hier namelijk erg gefrustreerd van en ik heb geen zin in een ban.
Vind je het niet leuk? ok MAAR POST HET DAN FFS NIET IN ELK UT TOPIC!!!

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 13:51
onslaught lijkt mij ook wel kicken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog tot de dag toe regelmatig de originele UT omdat het zo verdomd goed is. Al die sequels die veel te veel dingen veranderen zie ik niet zitten. UT2003 en 2004 verdienen de naam UT niet eens. Niks komt overeen.
Als ze nou eens de originele UT met huidige generatie graphics maken heb je geheid een succes. Never change a winning team. En dat is te zien bij UT2003. Geflopte troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 22:05
de voertuigen zijn allemaal wel zwaargebaseerd op halo, ze lijken er zelfs op :P, maar dat maakt niet uit, want halo was erg ok! Dus hopelijk gaat dit ook rulen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
Die korting voor mensen met ut2k3? Hoeveel is dat ?? :P
Hoe leuk het spel ook is, ik heb geen zin om een spel te kopen die ik al 50% heb voor (bijna) het volledige aankoops bedrag. Voor de prijs van een expansion pack (rond de 25 euro) wil ik het wel doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38
Lord_Mithril schreef op 05 June 2003 @ 23:16:
[...]
jah tribes had voertuigen.. woohoo goed dat je dat hebt gezien op de screens vroeger [/sarcasme]
Tribes is helaas een vroege dood gestorven doordat het te vroeg uitgegeven moest worden. Jij bent zeker zo'n figuur die dat gilt bij elke game met voertuigen.
Tribes (en tribes 2) zijn helemaal niet een vroege dood gestorven. Tribes is helemaal niet tevroeg uitgegeven. Tis gewoon een hardstikke goed spel wat nogsteeds veel gespeeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Lijkt me zeker een goed spel worden en ook zeker 1 die ik ga kopen :)

Heb ik ze meteen alle drie origineel *D

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

even geheel off topic,
thrillseeka, heb je dat icoon ook in groot formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:37
Zit epic in geldproblemen ofzo dat ze dit doen? Ze kunnen het toch ook als een Patch uitgeven aan de ut2k3 community. Ok er zijn niet zoveel mensen die ut2(k3) spelen dan dat er ut1'ers zijn maar de community is toch best groot te noemen. mede door het succes van ut1. Ik denk, althans ik verwacht, dat ut2k4 ondanks de auto's vliegtuigen en weet ik het wat er allemaal in komt zwaar gaat floppen.

Ik ga echt geen 25 euro neertellen voor een bijna identieke kloon van een spel wat ik vorig jaar gekocht heb en waar ik van ben overtuigd dat de extra's er ook gewoon met een pathc in gezet hadden kunnen worden. Het is gewoon geldklopperij.

Epic > val dood <

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Lord_Mithril schreef op 05 June 2003 @ 23:16:
FFS mensen ga hier aub NIET over UT2k3 klagen dat het slecht is.
Ik heb UT met veel plezier gespeeld offline, online en in clan verband.
met UT2k3 heb ik evenveel plezier en met UT2k4 waarschijnlijk ook wel.

ik verheug me vooral op onslaught. met voertuigen lijkt me erg cool.

[...]

ik moet me atm echt inhouden om de mensen die gaan klagen niet verrot te schelden. ik word hier namelijk erg gefrustreerd van en ik heb geen zin in een ban.
Vind je het niet leuk? ok MAAR POST HET DAN FFS NIET IN ELK UT TOPIC!!!
Ik heb 2 jaar tribes gespeeld en tribes 2 ligt hier ook origineel. Tribes 1 was ok, tribes 2 verneukt voor een groot deel. Ga niet lopen lullen dat ik niet weet waar over ik praat. Dan een 2e. Als die voertuigen zo blijven zoals ze nu zijn zijn het mooie copies van Halo voertuigen. Daarnaast blijf ik erbij dat als je een game commynity online game wilt uitbrengen je hem niet moet uitmelken en steeds elk jaar een nieuwe game erop moet gooien. Zo bouw je geen community en veel mensen zullen overstappen. Krijg je 2 halve met 100 clans. Lol is eraf en je game geflopt.
Da Monkey schreef op 06 June 2003 @ 09:11:
Zit epic in geldproblemen ofzo dat ze dit doen? Ze kunnen het toch ook als een Patch uitgeven aan de ut2k3 community. Ok er zijn niet zoveel mensen die ut2(k3) spelen dan dat er ut1'ers zijn maar de community is toch best groot te noemen. mede door het succes van ut1. Ik denk, althans ik verwacht, dat ut2k4 ondanks de auto's vliegtuigen en weet ik het wat er allemaal in komt zwaar gaat floppen.

Ik ga echt geen 25 euro neertellen voor een bijna identieke kloon van een spel wat ik vorig jaar gekocht heb en waar ik van ben overtuigd dat de extra's er ook gewoon met een pathc in gezet hadden kunnen worden. Het is gewoon geldklopperij.

Epic > val dood <
Er komt wel een mod met zelfde kwaliteit idd. Als ze het zo graag willen.

[ Voor 23% gewijzigd door Flapmo op 06-06-2003 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

2x

[ Voor 199% gewijzigd door Flapmo op 06-06-2003 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Da Monkey schreef op 06 June 2003 @ 09:11:
Ik vind het een beetje voorbarig om zo'n bewering te doen a.d.v. 3 hele screenshots.

[ Voor 4% gewijzigd door Kaasplank op 06-06-2003 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
hoezo voorbarig? In ut2k3 zit al een map waarin je een auto ziet je kunt er mee rijden en alles dus het zit er gewoon al in. Alleen nu brengen ze het pas aan het licht dat het echt wekt aan de hand van een nieuwe versie.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 00:44:
Ik speel nog tot de dag toe regelmatig de originele UT omdat het zo verdomd goed is. Al die sequels die veel te veel dingen veranderen zie ik niet zitten. UT2003 en 2004 verdienen de naam UT niet eens. Niks komt overeen.
Als ze nou eens de originele UT met huidige generatie graphics maken heb je geheid een succes. Never change a winning team. En dat is te zien bij UT2003. Geflopte troep.
ze hadden dus precies het zelfde spe moeten uitbrengen met zelfde graphics?
dan had niemand het gekocht omdat alleen de graphics veranderd waren.
nu hebben ze veel dingen aangepast aan de wensen van de community (kwa wapens enzo) en nu is het nog niet goed.. :/
Da Monkey schreef op 06 juni 2003 @ 10:16:
hoezo voorbarig? In ut2k3 zit al een map waarin je een auto ziet je kunt er mee rijden en alles dus het zit er gewoon al in. Alleen nu brengen ze het pas aan het licht dat het echt wekt aan de hand van een nieuwe versie.
ja het zat er idd al in, er zijn ook al mods met voertuigen..
ze brengen nu alleen een game mode er mee uit.. wat is daar verkeerd aan?
dan zou je BF: Road to Rome ook niet hoeven kopen, er zitten alleen een paar nieuwe levels en voertuigen in. zo kan je elke uitbreiding/vervolg wel bekritiseren.

[edit]
en ja er zullen vast nog wel mensen zijn die tribes(2) spelen, niks mis mee.
Maar bij het grote publiek werd hij niet goed ontvangen(T2 dus) (mede dankzijn een enorme hoeveelheid patches die je op den duur moest installen.

[ Voor 8% gewijzigd door LordMithril op 06-06-2003 10:26 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 14:03

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik ben wel gedeeltelijk eens met Da monkey, ik bedoel dat had netzo goed een bonuspack kunnen zijn. Maar dat neemt niet weg dat het heel erg :9~ om te spelen

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justdaboo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:34
Ziet er gelikt uit! Mooooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ik snap dat gelul over communities niet zo eigenlijk. UT2k4 wordt backwards compatible met UT2k3, dus iemand die UT2k4 koopt, komt zo ongeveer in dezelfde community terecht.

Het is een beetje dom om te zeggen dat ze alleen voertuigen erin hebben gegooit. Zo simpel is het maken van een battlefield 1942-achtige gametype namelijk niet. Anders kan je van BF1942 ook wel zeggen dat het slechts een engine met wat tankjes is.
Ze hebben de onslaught en assault gametypes moeten maken, balanceren, voertuigen maken, ze hebben extra wapens verzonnen (spidermines) etcetera.

Hoewel ik eigenlijk wel van mening ben dat onslaught en assault eigenlijk in UT2k3 had moeten zitten, kan ik UT2k4 alleen maar toejuichen en ga ik em dan ook zeker kopen :9 ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Zeker gaaf gaat dit worden. voral met dxeze ingredienten:
UT2k3 met een beetje tribes 2 en Halo omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Tampie schreef op 05 juni 2003 @ 22:01:
[...]

wat is dat nou weer voor kortzichtigheid? UT2k3 IS al zo goed als geflopt..... En je had kunnen bedenken dat ze dit zouden doen, als je eens naar de naam van UT2k3 had gekeken :Z anders hadden ze het wel gewoon UT2 genoemt. Verder krijgen mensen die UT2k3 hebben korting dus dat lijkt me ook niet zo'n probleem. En ik persoonlijk zie erg veel in een moderne battlefield1942 met de UT2k4 engine :9

Bovendien zit de inhoud van UT2k3 in UT2k4, dus UT2k4 community == UT2k3 community
korting ? ik heb de bon allang weg gegooid :/ .
En waar krijg je korting dan, alleen als je pre orderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net halo maar dan zonder een mooie verhaal lijn. Maar de indrukken zijn hier meer positief dan in de halo topic :/ . ut2k3 kan toch ook voertuigen gebruiken. Waarom stoppen ze dat pas in ut2k4 erin :/ .

Ik vind het toch een beetje geld klopperij. Iig heb ik ook ut2k3 maar dat speel ik al langer niet meer omdat ik meer een cs/dod fanaat ben :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
het gaat er niet om dat het er in zit het gaat erom dat het een HEEL NIEUW SPEL IS. Het is dan wel backwards compatible maar ik durft te wedden dat een ut2k3 speler geen ut2k4 spel kan joinen. Het is en bflijt voor mij gewoon geldklopperij van epic. Ik had toen ik ut2k3 kocht de hoop dat het een beetje ene fatsoenlijke community zou krijgen, goede support van de makers en veel mappapcs enzo van de makers maar nee wat doen ze na 1 jaar brengen ze een heel nieuw spel uit..

(wat maf is.. als ea dat doet dan mag dat niet maar als epic het doet dan is het ineens goed en heet het vooruitgang...)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat hierbij de UT stijl weer word teruggebracht.... en als ik naar die screens krijg begin ik toch een beetje UT fever bibbers te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 11:50:
Ik hoop dat hierbij de UT stijl weer word teruggebracht.... en als ik naar die screens krijg begin ik toch een beetje UT fever bibbers te krijgen :)
Wat ik ervan heb begrepen is dat het gewoon UT2k3 is met meer mogelijkheden en meer mods etc om te spelen. Want hierzo werd toch gezegd dat ut2k4 = utk23 community? Dus ik denk als je ut2k3 nie leuk zou vinden zou ut2k4 nie echt veel beterz worden, maar de types om te spelen lijkt me wel weer een uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
sorry hoor maar WAT EEN GEZEIK :Z

heb je UT2k3 niet gekocht, koop je UT2k4 en dan heb je UT2k3 meteen ook. Heb je UT2k3 wel gekocht, dan krijg je dus een korting (hoe dat geregelt wordt weet ik niet, misschien een soort rebatesysteem ofzo).

Toen UT2k3 uitkwam was er gezeik in de zin van 'meer van hetzelfde', nu proberen ze eens iets anders en dan hoor je weer van ' ja maar zo is het UT principe weg', altijd maar zeiken.... iets anders kunnen jullie niet ofzo :?

Worden er weinig spellen uitgebracht is het gezeik, heb je een bedrijf wat in korte tijd meerdere spellen uitbrengt (gaat uitbrengen) is er weer gezeik........

Bieden ze het als expansion aan, krijg je weer mensen die zeiken dat je de fullversion er weer bij moet kopen (wat dus nog meer geld kost als je de fullversion nog niet had), brengen ze het als bonus pack uit, dan gaan mensen weer zeiken dat ze een file van een MB of 600 moeten downen.

En Da Monkey, zoals gezegd kon je toen je UT2k3 kocht, aan de naam zien dat er wellicht elk jaar nieuwe games zouden komen.

Maargoed misschien moet ik m'n bek ook maar houden. Ik hoef geen zeikerds en zeurpieten tijdens een potje onslaught, dus ik zeg tegen jullie: Koop het spel lekker niet en ga lekker BF1942 spelen ofzo. (8> }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Tampie schreef op 06 June 2003 @ 12:47:
sorry hoor maar WAT EEN GEZEIK :Z

heb je UT2k3 niet gekocht, koop je UT2k4 en dan heb je UT2k3 meteen ook. Heb je UT2k3 wel gekocht, dan krijg je dus een korting (hoe dat geregelt wordt weet ik niet, misschien een soort rebatesysteem ofzo).

Toen UT2k3 uitkwam was er gezeik in de zin van 'meer van hetzelfde', nu proberen ze eens iets anders en dan hoor je weer van ' ja maar zo is het UT principe weg', altijd maar zeiken.... iets anders kunnen jullie niet ofzo :?

Worden er weinig spellen uitgebracht is het gezeik, heb je een bedrijf wat in korte tijd meerdere spellen uitbrengt (gaat uitbrengen) is er weer gezeik........

Bieden ze het als expansion aan, krijg je weer mensen die zeiken dat je de fullversion er weer bij moet kopen (wat dus nog meer geld kost als je de fullversion nog niet had), brengen ze het als bonus pack uit, dan gaan mensen weer zeiken dat ze een file van een MB of 600 moeten downen.

En Da Monkey, zoals gezegd kon je toen je UT2k3 kocht, aan de naam zien dat er wellicht elk jaar nieuwe games zouden komen.

Maargoed misschien moet ik m'n bek ook maar houden. Ik hoef geen zeikerds en zeurpieten tijdens een potje onslaught, dus ik zeg tegen jullie: Koop het spel lekker niet en ga lekker BF1942 spelen ofzo. (8> }:O
wie is her nou aan het zeiken? sorry hoor maar je zitnu iedereen in 1 hokte gooien. dat ik aan de naam kan zien dat er mischien een jaar later een ander del uit komt? ja als je het nu zegt wel ja dat is logisch om dat ut2k4 is aangekondigt maar er zijn zoveel spellen met een datum in de naam waarvan een jaar later geen vervolg uit komt.. dus het hoeft niet.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

vind ik ook en ik ga geen BF1942 spelen, ik speel UT2k3 liever :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t! >:) Onslaught word vet gaaf! Lijkt me ook leuk om in clanverband te spelen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

MUSTIS schreef op 06 juni 2003 @ 09:00:
even geheel off topic,
thrillseeka, heb je dat icoon ook in groot formaat?
Jep thuis wel :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik heb HALO al op de Xbox ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop het spel lekker niet en ga lekker BF1942 spelen ofzo.
:Z

heheh ik vind 1942 heel wat leuker als ut2k3, kan ik veel langer spelen, na eenhalf uur ut2k3 heb ik het gehad . :7

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik had ut2003 ook heel snel gehad, maar dat kwam voornamelijk door de lelijke skins en de rotte wapens. Ik hou het nog steeds bij UT en dat vind ik echt nog vele malen leuker als 2003.

Ik vind dat 2004 wel leuker gaat worden doordat ze assault ook terugbrengen maar ze zullen nooit meer zo'n spel kunnen krijgen als het oude UT denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in elk geval al zeer blij dat dual rifles en assault mode weer terug zijn, is al een reden genoeg om het opnieuw te kopen :)
En die korting voor mensen met ut2k3 vind ik wel goed gezien, hoef je niet jaarlijks weer die 50 EUR of meer betalen voor een soort update van een spel.
En de gelijkenis met Halo is inderdaad nogal sterk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

[quote]An00bis schreef op 06 June 2003 @ 22:14:
Ik had ut2003 ook heel snel gehad, maar dat kwam voornamelijk door de lelijke skins en de rotte wapens. Ik hou het nog steeds bij UT en dat vind ik echt nog vele malen leuker als 2003.
/quote]

ik vin ut ook nog steeds beter. zelfs is met blood 1 en 2 zo. blood 1 was gewoon grappiger en beter speelbaar.

ik vin unreal 1 in sommige facetten zelfs nog steeds beter dan 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
mm wat is er nou zo 'rot' aan de wapens in ut2k3 dan alsi k vragen mag? de skins waarom zijn die lijk (nee de skins van ut1 zijn mooi :P)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 00:39
In UT2K3 zaten toch echt dezelfde wapens als in deel 1 hoor ... ok paar waren beetje veranderd maar verderrest zelfde gebleven ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Ik vind het zonde dat ze bij Unreal Tournament 2003 de sniper rifle eruit gehaald hebben. Dat electro ding wat er nu in zit is zo irritant.
De rest van de wapens zijn volgens mij gelijk gebleven :)

Die dubbele dominasion mode was leuk bedacht, alleen wordt ik er gek van dat hij elke keer gaat aftellen voor een nieuwe ronde of als je er 1 in bezit hebt.
De bots zijn wel aardig beter geworden, alleen bij "capture the flag" zijn de bots een beetje dom. Ze lopen echt van punt A naar B, je kan ze zo afschieten zonder dat ze terug schieten 8)7
En de optie dat je opdrachten moest uitvoeren mag ook wel weer terug komen in UT2004. Maar ik denk wel dat ik UT2004 koop :P

Trouwens de filmpjes kwamen gewoon van e3expo.com

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Waarom ik nu niks aan UT 2003 vond was dat de wapens gewoon belachelijk waren, je had altijd een regenboog over je scherm aan kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
dat valt toch best mee?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check dat eerste plaatje lijkt dat niet een beetje verdacht veel op de buggie in halo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ik vind het aan de ene kant een beetje lame dat ze die buggie gejat hebben uit halo... maar aan de andere kant, microsoft heeft nu zo lang gewacht met het uitbrengen van halo op de pc dat andere in dat gat in de markt springen... eigen schuld, dikke bult.

iemand hier trouwens al de breed-demo geprobeerd? ook erg veel halo-invloeden en ziet er ook erg mooi uit.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De UT2004 website is online gebracht:
http://www.infogrames.net...tournament_2004_pc_action

Game Features:
• Land and air and space based vehicles – from lightweight attack craft to behemoth tanks
• New weapons, including Mines, Rocket-propelled grenades, stationary gun turrets and more
• New Arenas and battlefields – planet-bound mayhem and the cold vacuum of space
• Assault mode returns – you asked for it…here it is!
• The mighty Skaarj return as a playable race and prepare for the return of the ultimate opponent - Xan Kriegor
• Demo recording – record something special and show others who’s got the skills
• Onslaught mode – a brand new mode of play that takes warfare to the next level
• New UI – clean, mean and lean. This new customizable User Interface gives you a clear picture on the body count.
• Full support of software rendering for those with lower-end video cards or unreliable drivers
• Live chat over LAN and Internet with 3D audio (on supported cards), using a microphone and headset (not included with game)
• A wealth of new textures, static meshes and music – a field day for mod makers!
• UnrealTV broadcast system – allows hundreds of people to log on and watch famous combatants or rival clans duke it out
• UT2004 will ship over 20 brand new maps along with the original UT2003 maps and the official bonus pack maps. This will allow 2004 owners to jump into any 2003 server and compete!
• Numerous tweaks and refinements including a completely redesigned user interface (UI) (including the ability for mod makers to design their own UI), unique crosshairs for each weapon, the ability to wield dual assault rifles, improved bot AI and optimized network bandwidth usage and much, much more

Systeemeisen:
- Pentium III or AMD Athlon 733MHz processor (Pentium® or AMD 1.0GHz or greater recommended)
- 128MB RAM (256MB RAM or greater recommended)
- 3GB HDD space REQUIRED
- 8X CD-ROM or DVD
- Windows® compatible sound card
- DirectX® version 6 compliant video card (32-128MB VRAM recommended)
- DirectX® version 9 (included on game disc)
- Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. Internet play requires a 33.6 kbps or faster modem (broadband recommended)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik denk . dat UT2003 en Halo en Tribes 3 gewoon de zelfde spellen zij n. iets andere wapens . dus waarom ut2004 kopen als je Halo hebt . is toch het zelfde spel . lijkt voor 99% op elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Gaaf man:
UT2004 will ship over 20 brand new maps along with the original UT2003 maps and the official bonus pack maps. This will allow 2004 owners to jump into any 2003 server and compete!
Dit betekend dat je als je ut2k4 hebt, je gewoon kan meedoen met potjes van lui die ut2k3 hebben, zelfde maps ed... maar, zal het er in 2k4 nog mooier uitzien?

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
SuperPaddo schreef op 20 juni 2003 @ 21:13:
Gaaf man:

[...]

Dit betekend dat je als je ut2k4 hebt, je gewoon kan meedoen met potjes van lui die ut2k3 hebben, zelfde maps ed... maar, zal het er in 2k4 nog mooier uitzien?
Ja, UT2003 spelers kunnen op UT2004 servers, meer enkel met de gametypes die in UT2003 zitten. UT2003 spelers kunnen dus bv niet meedoen aan een game "Onslaught mode" op een UT2004 server, maar enkel DM, TDM, BR, CTF & DOM.

De huidige mappen blijven grafisch gelijk, enkel de UT2004 mappen voor Assault & Onslaught zullen groter & mooier zijn.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
UT2004 heeft ook extra kwaliteitsinstellingen meegekregen, waarmee het nog iets mooier zal worden denk ik. Maar erg veel zat dat nie schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:37
Het lijkt wel erg op Halo, maar Halo is supergeil vet owange !!! :D (heb um op de xbox) maar ik vind de grapisch niet veel verschillen met ut2k3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Iemand al een id hoe de korting gaat werken? Ik neem aan dat dat bonnetjes idee niet het plan is? Dat lijkt mij ieg niet zo handig, aangezien niemand z'n bonnetjes bewaart (of ben ik een uitzondering :P ).
Je key opsturen en een bewijs krijgen ofzo? Of dat de winkels je code kunnen invoeren en kunnen zien of er al van die code gebruik gemaakt is om korting te krijgen?
Zoiets lijkt me de enige mogelijkheid toch?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit doet me denken aan Fifa. Om het jaar een ander deel met een veranderingetje erin. Maarja. Afbeeldingslocatie: http://frontpage.fok.nl/i/s/nooo.gif

Voertuigen zouden in UT2003 al zitten werd er in previews gezegd. Met je hele team op 1 kar met 1 bestuurder en dan elkaar afmaken. Nogal weinig van terecht gekomen, hopelijk wordt daar nu wat meer aan gedaan.

Ik ben wel wat benieuwd naar de UnrealTV eigenlijk. Hoe gaan ze dat doen, honderden mensen wat kijkt zonder veel serverbelasting?

Overigens, vorig jaar voordat UT2003 er kwam is er al gezecht dat er elk jaar een nieuwe UT uit zou komen!

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

DataBeest schreef op 20 juni 2003 @ 22:07:
Dit doet me denken aan Fifa. Om het jaar een ander deel met een veranderingetje erin. Maarja. [afbeelding]

Voertuigen zouden in UT2003 al zitten werd er in previews gezegd. Met je hele team op 1 kar met 1 bestuurder en dan elkaar afmaken. Nogal weinig van terecht gekomen, hopelijk wordt daar nu wat meer aan gedaan.

Ik ben wel wat benieuwd naar de UnrealTV eigenlijk. Hoe gaan ze dat doen, honderden mensen wat kijkt zonder veel serverbelasting?

Overigens, vorig jaar voordat UT2003 er kwam is er al gezecht dat er elk jaar een nieuwe UT uit zou komen!
Jonge wat ben jij zielig erg zeg :/
Dan doen ze eindelijk eens iets goeds + er snel achteraan, en dan maken jullie er een Fifa reeks, a la EA van....

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Foksmilies... :P

Nja, als er echt flinke toevoegingen inzitten en je niet de volledige prijs betaalt vind ik het niet zo erg... Helaas zitten hier dingen in die al in 03 hadden moeten zitten imo en is dit dus eerder een flinke patch dan een upgrade, maarja, ik vind het allang fijn dat er wel aan gewerkt wordt :P
En die 25 euro die het ongeveer wordt met korting (hoop ik :P ) kan ik wel ophoesten :P

En UT2K3 was imo zo verschrikkelijk niet hoor, beter dan U2 ieg :D
Blade_V schreef op 20 June 2003 @ 22:13:
[...]

Dan doen ze eindelijk eens iets goeds + er snel achteraan, en dan maken jullie er een Fifa reeks, a la EA van....
Nou, nou, nou... Dit is wel een beetje kort door de bocht, hoor... DataBeest heeft echt wel een punt, hoor. Geld vragen voor een grote patch. Dit gaat worden wat UT2K3 had moeten zijn is wat DataBeest zegt. En dan zeggen (ja, idd, dit hebben ze al eerder gezegd en de naam is idd een weggevertje :+ ) dat ze elk jaar een upgrade gaan uitvoeren ipv om de wat langere tijd een behoorlijk nieuw spel uitbrengen schoot DataBeest prob even in t verkeerde keelgat ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Okyah op 20-06-2003 22:17 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Okyah schreef op 20 juni 2003 @ 22:07:
Iemand al een id hoe de korting gaat werken? Ik neem aan dat dat bonnetjes idee niet het plan is? Dat lijkt mij ieg niet zo handig, aangezien niemand z'n bonnetjes bewaart (of ben ik een uitzondering :P ).
Je key opsturen en een bewijs krijgen ofzo? Of dat de winkels je code kunnen invoeren en kunnen zien of er al van die code gebruik gemaakt is om korting te krijgen?
Zoiets lijkt me de enige mogelijkheid toch?
Er komt een versie die enkel werkt als je UT2003 al hebt, een upgrade dus en er komt een full versie.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Oh, dat vind ik eik wel matig... Nja, zit UT2K3 er dan wel op, of moet ik met 6 verschillende CDs gaan installen? :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Blade_V schreef op 20 June 2003 @ 22:13:
[...]

Tja, ik kan er nogal weinig aan doen als ik daar aan moet denken. Aardig dat je medelijden met me hebt :*
Overigns zeg ik niks negatiefs over Fifa :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah, het probleem met de Fifa reeks is dat je maar steeds een jaar hebt, en dan kunnen de graphics/gameplay nogal tegenvallen...
Daarom deden ze er ook wat langer over, met UT2003, zodat ze er meer aan konden klussen :P (mijn id iig)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 23:56
DataBeest schreef op 20 June 2003 @ 22:07:
Dat lijkt me nou een erg gave gamemode! In die filmpjes heb ik idd alleen nog maar voertuigen gezien waar je in je uppie instapt en zelf stuurt en schiet (in de vehicledemo trouwens ook). Naja, hopelijk zit dat dan in UT2005 :P

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Hacku schreef op 20 June 2003 @ 22:16:
[...]

Er komt een versie die enkel werkt als je UT2003 al hebt, een upgrade dus en er komt een full versie.
Geweldig initiatief van Epic :)

Dat zouden er meer moeten doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hier 6 nieuwe screenshots: (ze staan ook in de pcgameplay)

Afbeeldingslocatie: http://www.gengamers.com/assets/images/autogen/a_ut2004-9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gengamers.com/assets/images/autogen/a_ut2004-8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gengamers.com/assets/images/autogen/a_ut2004-7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gengamers.com/assets/images/autogen/a_ut2004-6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gengamers.com/assets/images/autogen/a_ut2004-5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gengamers.com/assets/images/autogen/a_ut2004-4.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Het ziet er wel mooi uit :), maar ik wil eerst een prijsverlaging voor UT2k3, dan kan ik die online doen dmv legale key :+

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dat ziet er vet uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aie aie aie, ik vind dit eigenlijk geen Unreal Tournament meer hoor, ehm sorry dat ik een beetje vaag overkom.

Dit lijkt helemaal niet meer op UT, het UT gevoel heb je gewoon niet meer, het idee met die Vliegtuigen of ruimtescheepjes hebben ze een beetje van Descent3 en Freelancer gejat 8)7 en met die tanks met Buggies vind ik het ook niet echt origineel, het is meer een kruising van Descent3, Freelancer, Halo, Renegade en een beetje van Unreal Tournament...maar meer ook niet.

Dit noem ik het verzieken van een origineel concept, maar zo denk ik er echt over. UT 2003 ging nog wel maar dit gaat mij te ver. ik ga huilen denk ik... :'( :'( :'(

noem dit dat effe wat anders maar AUB geen Unreal Tournament 2004, want het lijkt nog geen eens op Unreal Tournament.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
whaha :D

het verzieken van een origineel concept. dude, wou jij zeggen dat UT met de graphics van UT2003 wél origineel zou zijn? Nee DIT is juist origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cashewnut
  • Laatst online: 04-09-2024
Volgens de verwachtingen zullen er bij UT2004 ook weer Linux executables zitten, net als bij 2003 (het maakt immers gebruik van dezelfde engine).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie schreef op 11 July 2003 @ 12:36:
whaha :D

het verzieken van een origineel concept. dude, wou jij zeggen dat UT met de graphics van UT2003 wél origineel zou zijn? Nee DIT is juist origineel.
Das nie zo mooi dan :r dan speel ik nog liever Quake 3 Arena
maar goed zo denk ik er natuurlijk over....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 13:03:
[...]

Das nie zo mooi dan :r dan speel ik nog liever Quake 3 Arena
maar goed zo denk ik er natuurlijk over....
:X |:( wat doe je hier dan? ga alsjeblieft snel weg. }:O |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie schreef op 11 July 2003 @ 13:22:
[...]

:X |:( wat doe je hier dan? ga alsjeblieft snel weg. }:O |:(
i second that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

teamplay über alles, ik heb zelf enorm veel renegade gespeelt (alleen puur om het vehicle gedeelte) monsterachtig :) dit gaat zeker net zo veel roeleren :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
het IS gewoon Halo! :)

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 12:32:
aie aie aie, ik vind dit eigenlijk geen Unreal Tournament meer hoor, ehm sorry dat ik een beetje vaag overkom.

Dit lijkt helemaal niet meer op UT, het UT gevoel heb je gewoon niet meer, het idee met die Vliegtuigen of ruimtescheepjes hebben ze een beetje van Descent3 en Freelancer gejat 8)7 en met die tanks met Buggies vind ik het ook niet echt origineel, het is meer een kruising van Descent3, Freelancer, Halo, Renegade en een beetje van Unreal Tournament...maar meer ook niet.

Dit noem ik het verzieken van een origineel concept, maar zo denk ik er echt over. UT 2003 ging nog wel maar dit gaat mij te ver. ik ga huilen denk ik... :'( :'( :'(

noem dit dat effe wat anders maar AUB geen Unreal Tournament 2004, want het lijkt nog geen eens op Unreal Tournament.
Dat klopt. dit is gewoon een heel ander spel hoor . heeft vind ik (en is ook zo ) helemaal 0% met ut te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 15:04:
[...]

Dat klopt. dit is gewoon een heel ander spel hoor . heeft vind ik (en is ook zo ) helemaal 0% met ut te maken.
kijk met jou kan ik praten LOL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 12:32:

klopt het is geen Unreal Tournament..
het is Unreal Tournament 2004 ;)
Maar je hoeft niet met de voertuigen te spelen hoor.. je hebt ook nogsteeds levels zonder :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk iets minder druk dan ut 2003 maar ziet er wel mooi uit...

ik snap het trouwens nooit,, ze hebben wel screenshots maar nog geen game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Waarom verwijzen jullie altijd naar halo?
Voertuigen waren al gepland voor UT2003 en toen was iedereen happy, nu komen ze pas in een latere versie en het is allemaal slecht, tis allemaal afgekeken, het zuigt gewoon, ...
Zwijg dan gewoon.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering wat een gezeur over wel/niet halo , UT enz.
Mij lijkt het wel een leuk spel (ik speel UT, UT2K3 enz ook) Deze zin zegt al genoeg: :D
The mighty Skaarj return as a playable race and prepare for the return of the ultimate opponent - Xan Kriegor
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

volgens mijn is de minimeum spec. hoge. als ik zo na half-life 2 kijk.

kan je beter een minimaal een:
2ghz pc met 256 mb
dan met een ati radeon 9600 of FX 5600
:+ :+

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
en weer 9 mooie screenies :9~
op 1 of andere manier kan ik ze niet hier neer zetten :? je krijgt ze pas hier te zien als ze in je cache staan 8)7

http://www.beyondunreal.c.../ut2004shots_20030911.php

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

UT2k4 wordt tha bom.
Ook de sniper rifle ziet er goed uit, en de weapon balance word ook wat anders.
Heeft dat veel effect?
Maaruh ik kan niet w8 tot ie uit is 8)7 :9 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

XTREEMRaGE schreef op 12 September 2003 @ 13:34:
UT2k4 wordt tha bom.
Ook de sniper rifle ziet er goed uit, en de weapon balance word ook wat anders.
Heeft dat veel effect?
Maaruh ik kan niet w8 tot ie uit is 8)7 :9 _/-\o_ _/-\o_
lig er aan wat voor grafische kaart je heb. anders zie ze net als ut uit }) })

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 08:27

R-B

Blokkert

Ja.. dit zal ik nooit zo mooi redden

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben uhm, gezelligheids-UT'er om het zo maar te zeggen ;) Maar het lijkt me echt weer een leuke game worden hoor, voertuigen kunnen best leuk worden.

Waar ik vooral naar uitkijk is de terugkeer van assault :D.

Het vehicle filmpje is enigsinds eenzijdig maar laat imho wel zien dat we weer een prachtige game voor ons kiezen krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
ik vind het ide van die voertuigen steeds leuker :)
die buggy is lief O+ die zijmesjes :9~
dat rijdende fort is ook erg cool.. kannie wachten :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Die buggy met die uitklappende messen is idd erg vet (die had je in Halo niet :p)
Maaruh het valt me op aan deze trailer dat de voortuigen toch wel erg eenvoudig op te blazen zijn, misschien wel iets te makkelijk... maargoed het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze allerlei stukjes aan elkaar geplakt hebben waar de boel net de lucht in gaat.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ga maar uit van het laatste. Bovendien waren er over UT2003 ook klachten dat het killen allemaal wat te lang duurde, dus de voertuigen zullen ook niet al te sterk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:41

Maxow

Hidden Sound System

Om even een UT2004 topic te schoppen, er is een demo uitgekomen van UT2k4 en is hier te downloaden :) .

[ Voor 11% gewijzigd door Maxow op 11-02-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:35
Je schopt de verkeerde, deze is wat recenter: Het grote Unreal Tournament 2004 topic :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:41

Maxow

Hidden Sound System

ahum.... mijn excuses. (het is al laat ;) . Misschien dat dit topic dicht kan? )

[ Voor 31% gewijzigd door Maxow op 11-02-2004 23:42 ]

Verwijderd

Dat kan die zeker ;)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.