bedoel je deze?:Tampie schreef op 05 juni 2003 @ 21:14:
onslaught lijkt me echt stoer.
Ik had laatst ook al een filmpje gezien trouwens, weet helaas niet meer waar...
http://download.games.tis...os4/ut_2004-e3_video1.zip
Verwijderd
bedoel je deze?:Tampie schreef op 05 juni 2003 @ 21:14:
onslaught lijkt me echt stoer.
Ik had laatst ook al een filmpje gezien trouwens, weet helaas niet meer waar...
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Verwijderd
argh linken zal wel niet werken, copy paste dit is in je adressbalk:MUSTIS schreef op 05 June 2003 @ 21:24:
hmm heeft iemand dit filmpje. ik kom weer op zon betaal site uit.
[ Voor 34% gewijzigd door digital8 op 05-06-2003 21:31 ]
Verwijderd
Idd, voor zover ik aan die 3 screenies kan zien lijkt het ook BIJNA identiek aan Halo.TheRitz schreef op 05 juni 2003 @ 21:22:
da's de buggy uit Halo!!!
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 21:36 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
wat is dat nou weer voor kortzichtigheid? UT2k3 IS al zo goed als geflopt..... En je had kunnen bedenken dat ze dit zouden doen, als je eens naar de naam van UT2k3 had gekekenFlapmo schreef op 05 June 2003 @ 21:36:
* Flapmo hoopt dat ie flopt. Net ut2k3 uit man. Zo wordt die community van ut2k3 nooit groot. Al denk ik dat veel mensen gewoon ut2k3 blijven spelen. iCTF en iDM daar is ut voor neit voor voertuigen en andere troep, koop tribes ofzo
.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
[ Voor 10% gewijzigd door Dark_M op 05-06-2003 23:05 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
jah tribes had voertuigen.. woohoo goed dat je dat hebt gezien op de screens vroeger [/sarcasme]Flapmo
Pak tribes dan
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Tribes (en tribes 2) zijn helemaal niet een vroege dood gestorven. Tribes is helemaal niet tevroeg uitgegeven. Tis gewoon een hardstikke goed spel wat nogsteeds veel gespeeld word.Lord_Mithril schreef op 05 June 2003 @ 23:16:
[...]
jah tribes had voertuigen.. woohoo goed dat je dat hebt gezien op de screens vroeger [/sarcasme]
Tribes is helaas een vroege dood gestorven doordat het te vroeg uitgegeven moest worden. Jij bent zeker zo'n figuur die dat gilt bij elke game met voertuigen.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ik heb 2 jaar tribes gespeeld en tribes 2 ligt hier ook origineel. Tribes 1 was ok, tribes 2 verneukt voor een groot deel. Ga niet lopen lullen dat ik niet weet waar over ik praat. Dan een 2e. Als die voertuigen zo blijven zoals ze nu zijn zijn het mooie copies van Halo voertuigen. Daarnaast blijf ik erbij dat als je een game commynity online game wilt uitbrengen je hem niet moet uitmelken en steeds elk jaar een nieuwe game erop moet gooien. Zo bouw je geen community en veel mensen zullen overstappen. Krijg je 2 halve met 100 clans. Lol is eraf en je game geflopt.Lord_Mithril schreef op 05 June 2003 @ 23:16:
FFS mensen ga hier aub NIET over UT2k3 klagen dat het slecht is.
Ik heb UT met veel plezier gespeeld offline, online en in clan verband.
met UT2k3 heb ik evenveel plezier en met UT2k4 waarschijnlijk ook wel.
ik verheug me vooral op onslaught. met voertuigen lijkt me erg cool.
[...]
jah tribes had voertuigen.. woohoo goed dat je dat hebt gezien op de screens vroeger [/sarcasme]
Tribes is helaas een vroege dood gestorven doordat het te vroeg uitgegeven moest worden. Jij bent zeker zo'n figuur die dat gilt bij elke game met voertuigen.
ik moet me atm echt inhouden om de mensen die gaan klagen niet verrot te schelden. ik word hier namelijk erg gefrustreerd van en ik heb geen zin in een ban.
Vind je het niet leuk? ok MAAR POST HET DAN FFS NIET IN ELK UT TOPIC!!!
Er komt wel een mod met zelfde kwaliteit idd. Als ze het zo graag willen.Da Monkey schreef op 06 June 2003 @ 09:11:
Zit epic in geldproblemen ofzo dat ze dit doen? Ze kunnen het toch ook als een Patch uitgeven aan de ut2k3 community. Ok er zijn niet zoveel mensen die ut2(k3) spelen dan dat er ut1'ers zijn maar de community is toch best groot te noemen. mede door het succes van ut1. Ik denk, althans ik verwacht, dat ut2k4 ondanks de auto's vliegtuigen en weet ik het wat er allemaal in komt zwaar gaat floppen.
Ik ga echt geen 25 euro neertellen voor een bijna identieke kloon van een spel wat ik vorig jaar gekocht heb en waar ik van ben overtuigd dat de extra's er ook gewoon met een pathc in gezet hadden kunnen worden. Het is gewoon geldklopperij.
Epic > val dood <
[ Voor 23% gewijzigd door Flapmo op 06-06-2003 09:44 ]
[ Voor 199% gewijzigd door Flapmo op 06-06-2003 09:44 ]
Ik vind het een beetje voorbarig om zo'n bewering te doen a.d.v. 3 hele screenshots.Da Monkey schreef op 06 June 2003 @ 09:11:
Ik ga echt geen 25 euro neertellen voor een bijna identieke kloon van een spel wat ik vorig jaar gekocht heb en waar ik van ben overtuigd dat de extra's er ook gewoon met een pathc in gezet hadden kunnen worden. Het is gewoon geldklopperij.
[ Voor 4% gewijzigd door Kaasplank op 06-06-2003 09:50 ]
ze hadden dus precies het zelfde spe moeten uitbrengen met zelfde graphics?Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 00:44:
Ik speel nog tot de dag toe regelmatig de originele UT omdat het zo verdomd goed is. Al die sequels die veel te veel dingen veranderen zie ik niet zitten. UT2003 en 2004 verdienen de naam UT niet eens. Niks komt overeen.
Als ze nou eens de originele UT met huidige generatie graphics maken heb je geheid een succes. Never change a winning team. En dat is te zien bij UT2003. Geflopte troep.
ja het zat er idd al in, er zijn ook al mods met voertuigen..Da Monkey schreef op 06 juni 2003 @ 10:16:
hoezo voorbarig? In ut2k3 zit al een map waarin je een auto ziet je kunt er mee rijden en alles dus het zit er gewoon al in. Alleen nu brengen ze het pas aan het licht dat het echt wekt aan de hand van een nieuwe versie.
[ Voor 8% gewijzigd door LordMithril op 06-06-2003 10:26 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
korting ? ik heb de bon allang weg gegooidTampie schreef op 05 juni 2003 @ 22:01:
[...]
wat is dat nou weer voor kortzichtigheid? UT2k3 IS al zo goed als geflopt..... En je had kunnen bedenken dat ze dit zouden doen, als je eens naar de naam van UT2k3 had gekekenanders hadden ze het wel gewoon UT2 genoemt. Verder krijgen mensen die UT2k3 hebben korting dus dat lijkt me ook niet zo'n probleem. En ik persoonlijk zie erg veel in een moderne battlefield1942 met de UT2k4 engine
Bovendien zit de inhoud van UT2k3 in UT2k4, dus UT2k4 community == UT2k3 community
Verwijderd
het gaat er niet om dat het er in zit het gaat erom dat het een HEEL NIEUW SPEL IS. Het is dan wel backwards compatible maar ik durft te wedden dat een ut2k3 speler geen ut2k4 spel kan joinen. Het is en bflijt voor mij gewoon geldklopperij van epic. Ik had toen ik ut2k3 kocht de hoop dat het een beetje ene fatsoenlijke community zou krijgen, goede support van de makers en veel mappapcs enzo van de makers maar nee wat doen ze na 1 jaar brengen ze een heel nieuw spel uit..
Verwijderd
Wat ik ervan heb begrepen is dat het gewoon UT2k3 is met meer mogelijkheden en meer mods etc om te spelen. Want hierzo werd toch gezegd dat ut2k4 = utk23 community? Dus ik denk als je ut2k3 nie leuk zou vinden zou ut2k4 nie echt veel beterz worden, maar de types om te spelen lijkt me wel weer een uitdagingVerwijderd schreef op 06 June 2003 @ 11:50:
Ik hoop dat hierbij de UT stijl weer word teruggebracht.... en als ik naar die screens krijg begin ik toch een beetje UT fever bibbers te krijgen
wie is her nou aan het zeiken? sorry hoor maar je zitnu iedereen in 1 hokte gooien. dat ik aan de naam kan zien dat er mischien een jaar later een ander del uit komt? ja als je het nu zegt wel ja dat is logisch om dat ut2k4 is aangekondigt maar er zijn zoveel spellen met een datum in de naam waarvan een jaar later geen vervolg uit komt.. dus het hoeft niet.Tampie schreef op 06 June 2003 @ 12:47:
sorry hoor maar WAT EEN GEZEIK
heb je UT2k3 niet gekocht, koop je UT2k4 en dan heb je UT2k3 meteen ook. Heb je UT2k3 wel gekocht, dan krijg je dus een korting (hoe dat geregelt wordt weet ik niet, misschien een soort rebatesysteem ofzo).
Toen UT2k3 uitkwam was er gezeik in de zin van 'meer van hetzelfde', nu proberen ze eens iets anders en dan hoor je weer van ' ja maar zo is het UT principe weg', altijd maar zeiken.... iets anders kunnen jullie niet ofzo
Worden er weinig spellen uitgebracht is het gezeik, heb je een bedrijf wat in korte tijd meerdere spellen uitbrengt (gaat uitbrengen) is er weer gezeik........
Bieden ze het als expansion aan, krijg je weer mensen die zeiken dat je de fullversion er weer bij moet kopen (wat dus nog meer geld kost als je de fullversion nog niet had), brengen ze het als bonus pack uit, dan gaan mensen weer zeiken dat ze een file van een MB of 600 moeten downen.
En Da Monkey, zoals gezegd kon je toen je UT2k3 kocht, aan de naam zien dat er wellicht elk jaar nieuwe games zouden komen.
Maargoed misschien moet ik m'n bek ook maar houden. Ik hoef geen zeikerds en zeurpieten tijdens een potje onslaught, dus ik zeg tegen jullie: Koop het spel lekker niet en ga lekker BF1942 spelen ofzo.![]()
Jep thuis welMUSTIS schreef op 06 juni 2003 @ 09:00:
even geheel off topic,
thrillseeka, heb je dat icoon ook in groot formaat?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
Koop het spel lekker niet en ga lekker BF1942 spelen ofzo.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 14:47 ]
Verwijderd
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd
Dit betekend dat je als je ut2k4 hebt, je gewoon kan meedoen met potjes van lui die ut2k3 hebben, zelfde maps ed... maar, zal het er in 2k4 nog mooier uitzien?UT2004 will ship over 20 brand new maps along with the original UT2003 maps and the official bonus pack maps. This will allow 2004 owners to jump into any 2003 server and compete!
Ja, UT2003 spelers kunnen op UT2004 servers, meer enkel met de gametypes die in UT2003 zitten. UT2003 spelers kunnen dus bv niet meedoen aan een game "Onslaught mode" op een UT2004 server, maar enkel DM, TDM, BR, CTF & DOM.SuperPaddo schreef op 20 juni 2003 @ 21:13:
Gaaf man:
[...]
Dit betekend dat je als je ut2k4 hebt, je gewoon kan meedoen met potjes van lui die ut2k3 hebben, zelfde maps ed... maar, zal het er in 2k4 nog mooier uitzien?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
🌞🍃
Jonge wat ben jij zielig erg zegDataBeest schreef op 20 juni 2003 @ 22:07:
Dit doet me denken aan Fifa. Om het jaar een ander deel met een veranderingetje erin. Maarja. [afbeelding]
Voertuigen zouden in UT2003 al zitten werd er in previews gezegd. Met je hele team op 1 kar met 1 bestuurder en dan elkaar afmaken. Nogal weinig van terecht gekomen, hopelijk wordt daar nu wat meer aan gedaan.
Ik ben wel wat benieuwd naar de UnrealTV eigenlijk. Hoe gaan ze dat doen, honderden mensen wat kijkt zonder veel serverbelasting?
Overigens, vorig jaar voordat UT2003 er kwam is er al gezecht dat er elk jaar een nieuwe UT uit zou komen!
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Nou, nou, nou... Dit is wel een beetje kort door de bocht, hoor... DataBeest heeft echt wel een punt, hoor. Geld vragen voor een grote patch. Dit gaat worden wat UT2K3 had moeten zijn is wat DataBeest zegt. En dan zeggen (ja, idd, dit hebben ze al eerder gezegd en de naam is idd een weggevertjeBlade_V schreef op 20 June 2003 @ 22:13:
[...]
Jonge wat ben jij zielig erg zeg
Dan doen ze eindelijk eens iets goeds + er snel achteraan, en dan maken jullie er een Fifa reeks, a la EA van....
[ Voor 44% gewijzigd door Okyah op 20-06-2003 22:17 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Er komt een versie die enkel werkt als je UT2003 al hebt, een upgrade dus en er komt een full versie.Okyah schreef op 20 juni 2003 @ 22:07:
Iemand al een id hoe de korting gaat werken? Ik neem aan dat dat bonnetjes idee niet het plan is? Dat lijkt mij ieg niet zo handig, aangezien niemand z'n bonnetjes bewaart (of ben ik een uitzondering).
Je key opsturen en een bewijs krijgen ofzo? Of dat de winkels je code kunnen invoeren en kunnen zien of er al van die code gebruik gemaakt is om korting te krijgen?
Zoiets lijkt me de enige mogelijkheid toch?
Alone at last
Just nostalgia and I
Tja, ik kan er nogal weinig aan doen als ik daar aan moet denken. Aardig dat je medelijden met me hebtBlade_V schreef op 20 June 2003 @ 22:13:
[...]
Jonge wat ben jij zielig erg zeg
Dan doen ze eindelijk eens iets goeds + er snel achteraan, en dan maken jullie er een Fifa reeks, a la EA van....
🌞🍃
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Dat lijkt me nou een erg gave gamemode! In die filmpjes heb ik idd alleen nog maar voertuigen gezien waar je in je uppie instapt en zelf stuurt en schiet (in de vehicledemo trouwens ook). Naja, hopelijk zit dat dan in UT2005DataBeest schreef op 20 June 2003 @ 22:07:
Voertuigen zouden in UT2003 al zitten werd er in previews gezegd. Met je hele team op 1 kar met 1 bestuurder en dan elkaar afmaken. Nogal weinig van terecht gekomen, hopelijk wordt daar nu wat meer aan gedaan.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Geweldig initiatief van EpicHacku schreef op 20 June 2003 @ 22:16:
[...]
Er komt een versie die enkel werkt als je UT2003 al hebt, een upgrade dus en er komt een full versie.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 12:35 ]
Verwijderd
Das nie zo mooi danTampie schreef op 11 July 2003 @ 12:36:
whaha
het verzieken van een origineel concept. dude, wou jij zeggen dat UT met de graphics van UT2003 wél origineel zou zijn? Nee DIT is juist origineel.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 13:04 ]
Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 13:03:
[...]
Das nie zo mooi dandan speel ik nog liever Quake 3 Arena
maar goed zo denk ik er natuurlijk over....
Deze plek is te koop.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Verwijderd
Dat klopt. dit is gewoon een heel ander spel hoor . heeft vind ik (en is ook zo ) helemaal 0% met ut te maken.Verwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 12:32:
aie aie aie, ik vind dit eigenlijk geen Unreal Tournament meer hoor, ehm sorry dat ik een beetje vaag overkom.
Dit lijkt helemaal niet meer op UT, het UT gevoel heb je gewoon niet meer, het idee met die Vliegtuigen of ruimtescheepjes hebben ze een beetje van Descent3 en Freelancer gejaten met die tanks met Buggies vind ik het ook niet echt origineel, het is meer een kruising van Descent3, Freelancer, Halo, Renegade en een beetje van Unreal Tournament...maar meer ook niet.
Dit noem ik het verzieken van een origineel concept, maar zo denk ik er echt over. UT 2003 ging nog wel maar dit gaat mij te ver. ik ga huilen denk ik...![]()
![]()
noem dit dat effe wat anders maar AUB geen Unreal Tournament 2004, want het lijkt nog geen eens op Unreal Tournament.
Verwijderd
kijk met jou kan ik praten LOLVerwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 15:04:
[...]
Dat klopt. dit is gewoon een heel ander spel hoor . heeft vind ik (en is ook zo ) helemaal 0% met ut te maken.
klopt het is geen Unreal Tournament..Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 12:32:
aie aie aie, ik vind dit eigenlijk geen Unreal Tournament meer hoor, ehm sorry dat ik een beetje vaag overkom.
Dit lijkt helemaal niet meer op UT, het UT gevoel heb je gewoon niet meer, het idee met die Vliegtuigen of ruimtescheepjes hebben ze een beetje van Descent3 en Freelancer gejaten met die tanks met Buggies vind ik het ook niet echt origineel, het is meer een kruising van Descent3, Freelancer, Halo, Renegade en een beetje van Unreal Tournament...maar meer ook niet.
Dit noem ik het verzieken van een origineel concept, maar zo denk ik er echt over. UT 2003 ging nog wel maar dit gaat mij te ver. ik ga huilen denk ik...![]()
![]()
noem dit dat effe wat anders maar AUB geen Unreal Tournament 2004, want het lijkt nog geen eens op Unreal Tournament.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Waarom verwijzen jullie altijd naar halo?
Verwijderd
The mighty Skaarj return as a playable race and prepare for the return of the ultimate opponent - Xan Kriegor
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
Bier, Whiskey en Metal!!
lig er aan wat voor grafische kaart je heb. anders zie ze net als ut uitXTREEMRaGE schreef op 12 September 2003 @ 13:34:
UT2k4 wordt tha bom.
Ook de sniper rifle ziet er goed uit, en de weapon balance word ook wat anders.
Heeft dat veel effect?
Maaruh ik kan niet w8 tot ie uit is![]()
![]()
![]()
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Bier, Whiskey en Metal!!
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
The devil is in the details.
[ Voor 31% gewijzigd door Maxow op 11-02-2004 23:42 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq