Ik ondervind al een tijd lang problemen met het openen van 1 map: "mijn films" waarin zoals de naam al doet vermoeden heel wat films zitten.
Zodra ik deze open bestaat er zo'n 50% kans dat explorer crashed waarna even alleen m'n bureabladachtergrond is te zien en daarna (bijna) alles weer terugkomt.
Hetgeen wat weg blijft zijn bepaalde icons in m'n systray zoals asusprobe een e-mail check programma, DU-meter, en div DC-projecten.
Dit begint mateloos te irriteren.
Het licht niet aan overclocken aangezien ik op stock snelheid draai.
Verder draait het geheugen ook prima en zelfs als ik dat laat checken met zo'n programma komt daar nix verkeerds uit.
Ik zie ook wel vaak de melding *** geheugen verwijst naar *** ongeldig blablabla
Ik heb norton systemworks er al overheen gehaald maar die vind ook niets bijster spannends.
Logboeken van XP melden ook geen fouten.
Iemand enig idee waar het nog aan kan liggen of wat ik er aan kan doen?
Systeem:
P4 2,53
Asus P4T533-c
512mb RDRAM PC800
WinXP prof
Zodra ik deze open bestaat er zo'n 50% kans dat explorer crashed waarna even alleen m'n bureabladachtergrond is te zien en daarna (bijna) alles weer terugkomt.
Hetgeen wat weg blijft zijn bepaalde icons in m'n systray zoals asusprobe een e-mail check programma, DU-meter, en div DC-projecten.
Dit begint mateloos te irriteren.
Het licht niet aan overclocken aangezien ik op stock snelheid draai.
Verder draait het geheugen ook prima en zelfs als ik dat laat checken met zo'n programma komt daar nix verkeerds uit.
Ik zie ook wel vaak de melding *** geheugen verwijst naar *** ongeldig blablabla
Ik heb norton systemworks er al overheen gehaald maar die vind ook niets bijster spannends.
Logboeken van XP melden ook geen fouten.
Iemand enig idee waar het nog aan kan liggen of wat ik er aan kan doen?
Systeem:
P4 2,53
Asus P4T533-c
512mb RDRAM PC800
WinXP prof