[XP] Explorer crashed bij 1 map

Pagina: 1
Acties:

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 19:59

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Ik ondervind al een tijd lang problemen met het openen van 1 map: "mijn films" waarin zoals de naam al doet vermoeden heel wat films zitten.

Zodra ik deze open bestaat er zo'n 50% kans dat explorer crashed waarna even alleen m'n bureabladachtergrond is te zien en daarna (bijna) alles weer terugkomt.

Hetgeen wat weg blijft zijn bepaalde icons in m'n systray zoals asusprobe een e-mail check programma, DU-meter, en div DC-projecten.
Dit begint mateloos te irriteren.

Het licht niet aan overclocken aangezien ik op stock snelheid draai.
Verder draait het geheugen ook prima en zelfs als ik dat laat checken met zo'n programma komt daar nix verkeerds uit.

Ik zie ook wel vaak de melding *** geheugen verwijst naar *** ongeldig blablabla
Ik heb norton systemworks er al overheen gehaald maar die vind ook niets bijster spannends.
Logboeken van XP melden ook geen fouten.

Iemand enig idee waar het nog aan kan liggen of wat ik er aan kan doen?

Systeem:
P4 2,53
Asus P4T533-c
512mb RDRAM PC800
WinXP prof

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-09 23:06

Tags NL

Harmful or Harmless?

SandStar schreef op 05 June 2003 @ 21:05:
Ik ondervind al een tijd lang problemen met het openen van 1 map: "mijn films" waarin zoals de naam al doet vermoeden heel wat films zitten.

Zodra ik deze open bestaat er zo'n 50% kans dat explorer crashed waarna even alleen m'n bureabladachtergrond is te zien en daarna (bijna) alles weer terugkomt.

Hetgeen wat weg blijft zijn bepaalde icons in m'n systray zoals asusprobe een e-mail check programma, DU-meter, en div DC-projecten.
Dit begint mateloos te irriteren.

Het licht niet aan overclocken aangezien ik op stock snelheid draai.
Verder draait het geheugen ook prima en zelfs als ik dat laat checken met zo'n programma komt daar nix verkeerds uit.

Ik zie ook wel vaak de melding *** geheugen verwijst naar *** ongeldig blablabla
Ik heb norton systemworks er al overheen gehaald maar die vind ook niets bijster spannends.
Logboeken van XP melden ook geen fouten.

Iemand enig idee waar het nog aan kan liggen of wat ik er aan kan doen?

Systeem:
P4 2,53
Asus P4T533-c
512mb RDRAM PC800
WinXP prof
Tijdens het openen van de map laat hij waarschijnlijk kolommen zien zoals Bit Rate/Title/Comments en dergelijke. Plaats in een directory eens een filmpje en zet daar alle extra explorer kolommen uit, probeer vervolgens weer de map met meer films te openen...

https://powershellisfun.com

Verwijderd

heb ik wel eens gezien. er stond een veel te groot bestand op een fat32 partitie, maar 1 of ander vaag progsel had het dus wel kunnen wegsaven. windows ziet een bestand over de fat32 limiet (was het niet 2 gig oid?) en crasht. misschien heb je een film die zo groot is?

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30
Had ik ook eens met een beetje doorklikken kwam ik er achter dan het aan de ffdshow codec lag, explorer stond trouwens gewoon op de lijst weergave.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

heb je de map mischien op miniatuur weergave? mischien dat ie dat net even niet kan hebben

hoe groot is je swap file

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Hij staat idd op miniatuur weergave

Ik zal dat en alle andere poespas eens uitzetten.

Tnx

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Dat was het idd... loopt nu weer soepel

tnx
Pagina: 1