Toon posts:

moto racer 3 stuk??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat deze vraag overal wordt gesteld, maar ik kan het spel niet spelen. En mij fout wijkt af van de andere fouten. Ik heb namelijk een probleem met opstarten van moto racer 3 zoals iedereen, maar ik krijg een zwart scherm emt muziek en dan niets meer. en ik heb ook die mr3.exe fix gedownload maar niets helpt. wie heeft hier meer verstand van? Ik wil echt dolgraag dat spel spelen.
Ik heb trouwens een geforce 4 64 mb heeft het spel daar problemen mee?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Heb je dit al eens gelezen: Lees dit voor je een topic opent/een reply post! ?
Daar staat in dat je zoveel mogelijk informatie moet geven, bijvoorbeeld wat je zelf hebt geprobeerd en wat de rest van je systeem is enzovoort :)

Crossposten is trouwens niet zo slim

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik wel twee keer gelezen. Maar ik zit hier echt met een groot probleem. ik heb echt alles al geprobeerd. En ik vraag alleen maar of jullie weten wat ik eraan kan doen om het werkend te krijgen. En ik weet best wel dat ik het zo verkeerd aanpak. maar ik wil alleen dat spel werkend krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Met m'n vorige post bedoelde ik dat je meer informatie moet geven over alles. Van je Windows versie tot je drivers, gewoon alles vermelden wat je denkt dat van toepassing kan zijn voor het probleem. Vermeld desnoods je printer, met zo weinig informatie kunnen we bijna niks.

The devil is in the details.