nee, is volgens mij spectec, zoek naar:
Infinion
Hyundai
LGS (Lucky Goldstar)
Apacer
Transcend
Kingston
Micron
Buffalo
Infinion
Hyundai
LGS (Lucky Goldstar)
Apacer
Transcend
Kingston
Micron
Buffalo
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
heb 2x geheugen gekocht bij computer-land,
128Mb pc133 van spectec draait als een zonnetje cas 2-2-3
128Mb pc133 van spectec draait als een zonnetje cas 2-2-3
Ik heb voor anderen 2x PC133 van Spectec bij Computerland gekocht. Ik kijk niet naar cas snelheden want de eigenaren zijn toch geen overklokkers. Beide DIMMetjes maken het prima :-)
https://www.strava.com/athletes/10490675
Heb 1*256MB Pc-133 gekocht bij Computerland. Draait zeer prima, maar das ook logisch, want het draait op 100 MHz (in een overclockte celeron bak).
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Zeg er dan ook ff bij dat deze 2 keer zo duur zijn!!!Op zaterdag 25 november 2000 17:44 schreef ReseT het volgende:
nee, is volgens mij spectec, zoek naar:
Infinion
Hyundai
LGS (Lucky Goldstar)
Apacer
Transcend
Kingston
Micron
Buffalo
Verwijderd
1x 256Mb PC100 gekocht. Werkte maar voor de helft. Toen ik in de winkel in Utrecht ging ruilen was ik niet de enige. Ze hileden een verhaaltje op dat het alleen zou werken met Athlon systemen. Vaag verhaal, maar ik heb nu mun geld terug in ieder geval
Ik heb dat ook gekocht, bij computerland, 256mb pc100. Maar het werkt goed, dan heb ik ook een athlon systeem, maar of het daar echt aan ligt???
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Infineon was FL199,- dat vin ik niet echt duur! en bij Computerland betaal je dat ook ongeveer, 2 tientjes duurder voor een beter merk zie ik wel zitten.Op zondag 26 november 2000 00:23 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
[..]
Zeg er dan ook ff bij dat deze 2 keer zo duur zijn!!!
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Verwijderd
Op donderdag 28 december 2000 00:10 schreef Squirrel het volgende:
Dus...
KOWA is troep !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Als je masochist bent, moet je zeker bij computerland kopen.
Heb ik ook gedaan; nieuw reepje was gewoon kapot (ik maar proberen... "aan het geheugen kan het niet liggen, dat is net nieuw")
Moest een uur lullen voordat ik m'n geld terug kreeg. :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Ze verkopen o.a. Semicon: is troep!
Heb ik ook gedaan; nieuw reepje was gewoon kapot (ik maar proberen... "aan het geheugen kan het niet liggen, dat is net nieuw")
Moest een uur lullen voordat ik m'n geld terug kreeg. :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Ze verkopen o.a. Semicon: is troep!
Pagina: 1