Toon posts:

q-tec 550w fans op 7 volt ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een q-tec 550watt dual fan gold en die maakt een k*t herrie nu is mijn vraag of ik de fans op 7 volt kan laten draaien zonder dat die gaat fikken :P

mijn specs zijn:
athlon 2800+ barton core
512mb ddr 2700
radeon 9700pro
80 gig hdd
msi kt4 ultra (ms6590)

ik heb wel met de search geprobeert informatie te vinden maar dat werd ik eerlijk gezegt niet veel wijzer van

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-02 16:44
ja dat kan. heb het zelf ook gedaan. Zo'n 3/4 jaar geleden een topic over gemaakt met pics erbij enzo. Misschien dat je het met de search nog terug kunt vinden :)

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Waarom zou dat niet kunnen? Word ie alleen wat warmer van, als je em niet vol belast moet het verder geen probleem zijn denk ik.

Paradigm: Shift happens.

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

JaY-

Het is mij.

Ik heb dezelfde voeding en heb er 2 noiseblocker s2 fans ingezet en die op halve snelheid draaien d.m.v. dat leuke potmetertje wat je bij die fans krijgt. Er komt vrij warme lucht uit die voeding zetten, maar ik heb niets gemerkt van instabiliteit. Draait al 2 maandjes zo :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok thnx weet ik wat ik in het weekend ga doen :)

ik wist namelijk niet zeker of het kon met me specs enzo ben nogal een n00b

Cougar bedoelde je dit topic: [rml][ CM] q-tec voeding mod[/rml]

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mijn q-tec 550 draait al een hele tijd (half jaar ofzo) met de fans op 5 volt. Gaat prima.
Zie diameter Q-tec low noise voeding of Heeft Qtec 550Watt wel Temp. Control. Fans of niet????

Bij mij wilden de fans op 7 volt niet meer starten. Geen idee waarom. 1 fan tegelijk op 7 volt ging prima, maar 2 niet. Op 5 volt werkt alles prima.
Pagina: 1