Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote T-Mobile T-Zones Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
Hey, weer nieuws:

vanaf 10 juni start T-mobile met een reclame campagne voor T-Zones, dat is een nieuwe service van T-mobile zoals Vodafone Live en KPN I mode.

Ze gaan beginnen met 2 toestellen aan te bieden, namelijk de Nokia 3650 (gratis ICM met een T-mobile 300 2 jaar) en een Sony Ericsson 610 (gratis met een T-mobile 225 2 jaar)

De service wordt tevens uitgebreidt met een ringtone service, waar echte rechten van gekocht zijn. dus geen "clones" zoals er velen bekend zijn, maar echt met dus rechten van platen maatschappijen om de ringtones te mogen gebruiken.

Verder wordt het qua prijs ongeveer even duur als Vodafone, soms ietsjes goedkoper.

Én het schijnt op alle toestellen te gaan werken, en je hebt er geen speciaal abbo voor nodig! Hier zat ik dus al op te wachten, ik heb met vodafone al genoten van Live, en nu kan ik er bij T-mobile van gaan genieten!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:49
Titel edit.

De TS wil liever zijn bron niet openbaren. Na enig contact kan ik wel zeggen dat zijn bron betrouwbaar is. Gelieve daar dus niet een complete discussie over te starten ;)

Dit na een klein iccident van vorige week:
[rml]intoxicated in "[ Vodafone] Niet meer mogelijk om terug t"[/rml]

[ Voor 26% gewijzigd door Xandrios op 05-06-2003 20:04 ]

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Natuurlijk hoef je er geen speciaal abbo voor te hebben, bij T-Mobile valt alles buiten de bundel. Ik ben allang blij dat ze SMS-bundels hebben ingevoerd, dat scheelt ieg een slok op een borrel.

En wat dat Live - Imode - T-Zones geneuzel: wie betaalt er nou 50 cent om een brak fotootje te versturen? Ik kan me vergissen, maar volgens mij neemt het nooit de vlucht die SMS heeft gehad. SMS heeft tenminste (soms) nog een functie, die foto's zijn gewoon voor de lol.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• Utopist
Je hebt dus ook niet (zoals bij Live en Imode) speciale toestellen nodig schijnbaar...

Ow en er is gekozen voor de 3650 omdat T-Zones de eerste aanbieder wordt die het mogelijk maakt om filmpjes te versturen via T-Zones! (en de 3650).

Even een aantal linkjes,
T-Zones Duitsland
Korte uitleg over T-Zones Amerika

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tja van dingen als ringtones en foto's wordt ik warm noch koud. Wellicht val ik niet in de doelgroep.

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

voordeel van MMS is niet alleen dat je plaatjes en geluid kan sturen, maar tis ook een stuk goedkoper dan SMS bij een lang verhaal, een MMS kan namelijk uit max 4096 tekens bestaan, dat zijn er wel ff meer dan de 740 die je bij sms geloof ik max kan halen met gekoppelde berichten, plus dat het dan goedkoper is. Ik geef toe dat t niet zo'n vlucht zal nemen binnen korte tijd, maar op den duur als iedereen een mms telefoon heeft zal t wel van de grond komen.

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

uuh... als ik wap met t-mobile, zie ik al heeeeeel lang t-zones staan :S
ook met ringtones enzo... (nokia 7650)

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

ja dat bedacht ik me ook net, de wap van t-mobile heet op t moment al zo :S al moet ik zeggen dat als t zo in duitsland word t wel uitgebreid word, maarja of je er echt wat aan hebt als Live en Imode is de vraag want als je er geen speciale tel voor nodig hebt en tis gewoon ouderwetse wap dan schiet het niet erg op vrees ik :(

Breek je nek voorzichtig

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 10:06
Het is heel slim wat t-mobile nu gaat doen. Wat ik in dit topic een beetje proef is de instelling van: het is niks nieuws het lijkt op wap etc.

Maar wat zijn i-mode en live?
Juist: Wap klonen

Dus het is heel slim om deze dienst te starten, alle losse diensten komen in een mooi pakket terecht en een goede marketing campagne zal de rest doen.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Gewoon WAP in kleur. Net als Orange Share. Maar Share is een stuk leuker geprijst voor € 6 per maand onbeperkt tegen € 29 per MB bij T-Mobile... :(

• Utopist
nou ja, ik vind het een hele fijne ontwikkeling, ik heb hier dus echt met smart op zitten wachten, en het is niet alleen maar wap met kleurtjes, het gaat ietsje verder.

ik hoop dat het de concurrente kan aangaan met Live, (i-mode is geen tegenstand) dat zou wel fijn zijn. de megelijkheden die ik met live geboden heb gekregen zijn niet te vergelijken met gewoon wap.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Shedman schreef op 05 June 2003 @ 20:04:
Natuurlijk hoef je er geen speciaal abbo voor te hebben, bij T-Mobile valt alles buiten de bundel.
WAP niet, of is dat te ouderwets om in een topic wat over een nieuwe high-end GPRS dienst gaat? Dit wordt gewoon als GRPS berekent? lijkt me van wel. Dan wordt het pas interessant (lees:dan kan T-Mobile pas klanten verwachten) wanneer die belachelijk hoge prijzen voor databundels bij T-Mobile eens naar beneden gaan.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Wat een enthousiasme over T-zones!!! :? Ik zou zeggen, neem dan Orange Share. Is exact hetzelfde alleen wordt het nog niet in de media gepromoot. Betaal je maar €6 per maand om onbeperkt wap sites te kunnen bezoeken. Dus alle sites via de Share portal en ook alle wap sites erbuiten. Want in feite zijn Live, Share en dan straks T-zones gewoon geupgrade wap sites. Met GPRS kan ja alles veel sneller, dus in kleur en interactief.

Ga je met Orange Share andere toepassingen gebruiken waarbij je een andere APN nodig hebt dan heb je voor de €6 al 2 mb om te gebruiken en kom je erboven dan is het slechts €3 euro per mb. En dat in tegenstelling tot €29 en (wat ik heb gehoord) €30 euro bij Vodafone. :? En alles gaat bij Orange uit je bundel!

Tevens kan Orange Share ook op alle kleurentoestellen die GPRS ondersteunen.

Ik denk dat Share veel groter kan worden dan de diensten die de andere providers aanbieden als Orange er een beetje een leuke marketing tegenaan gooit!

Dit wilde ik ff kwijt. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 12:11 ]

Verwijderd

Share klinkt idd. erg mooi...Heb het zelf nog nooit gebruikt maar als ik zo de reacties van iedereen hoor is het wel erg ok...Ik denk echter wel dat T-mobile zijn wap/gprs prijs aan zal gaan passen op het moment dat T-zones gelanceerd wordt.

Kan me niet voorstellen dat een provider serieus denkt grote groepen nieuwe klanten aan te trekken met €29 per MB...

Verwijderd

De nieuwe prijzen van T-Mobile GPRS per 16 juni:

€ 15 per MB zonder abonnement
€ 2,50 per MB bij een abonnement op GPRS Actief van € 5 per maand
€ 1,00 per MB bij een abonnement op GPRS Intensief van € 15 per maand

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 16:37 ]

Verwijderd

T-zones wordt dus alleen interessant als je GPRS voor andere toepassingen gebruikt dan sites bezoeken en wappen. Dan denk ik aan internet access via je telefoon op je pc of laptop. En dan moet je het ook nog een veel doen. Anders blijft Share toch wel aantrekkelijker. Voor 6 euro ja onbeperkt surfen en 2 mb voor ander toepassingen.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 23:52
ATB,

Vreemd dat ze de prijs van het intensief abbo niet hebben aangepast. Want nu gaat het pas tellen vanaf 19 euro aan dataverkeer.
Is nog steeds schandelijk hoog ivh bv. Orange en O2.

American Express vraagbaak

• sigma01
  • Laatst online: 04-11 10:06
Ik zie dat ze nu ook de toestellen op de site hebben staan. Het zijn de SE t610 en de nokia 3650. En de prijzen zijn niet slecht... Bij een 30 (€10,-- p/m) abo heb je de t610 al voor 250 euro (1jaar)! Ik denk dat dit een grote pro is tov i-mode en live. Want het gaat veel gebruikers toch om het toestel. En die slag gaat nu gelijk op. Want zowel KPN, Vodafone en T-mobile hebben een speciale uitvoering van de 3650. De prijs zal doorslaggevend worden en hierbij zou t-mobile wel eens kunnen winnen.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik zie wel dat veel mensen een negatieve houding hebben ten opzichte van T-Zones, Live en I-mode. Buiten de kosten hiervoor lijkt het erop dat veel mensen het meer zien als een soort van uitgebreide wap dienst die weinig nieuws brengt.

Maar ik ben dan wel zeer geïnteresseerd wat jullie wel interessant vinden, dus laat maar horen die ideeën/suggesties/opmerkingen betreft de data diensten (dus even los van het kosten aspect graag) !!

Verwijderd

Wat dacht je van Orange Share? Voor € 6 onbeperkt gebruikt van het Share menu. Nu is het nog beperkt, maar als Orange even haar best doet dan kan het uitgroeien tot een hele mooie dienst. Niet duur en je hoeft er geen speciaal toestel voor te hebben (behalve een kleurenscherm), want dat is wel het geval bij i-Mode en Live.

Dat is voor mij het voorbeeld van een goede dienst.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 18:18 ]

Verwijderd

Foutje... ;)

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 18:18 ]

Verwijderd

Ik snap er nog steeds niets van....
Ik heb echt al een hele tijd (eigenlijk vanaf ben -> t-mobile) T-zones bovenaan m'n wap portal staan.... Wat is er nou nieuw?????

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 16:37:
Ik snap er nog steeds niets van....
Ik heb echt al een hele tijd (eigenlijk vanaf ben -> t-mobile) T-zones bovenaan m'n wap portal staan.... Wat is er nou nieuw?????
Denk dat nog meer mensen (waaronder ik )met die vraag zitten ondanks de heftige reclame campagne die gestart is :)

Wat ik trouwens ook altijd jammer vindt is dat zoiets altijd meteen aan 2 of 3 toestellen wordt gebonden :/ Waarom kunnen ze die dienst niet aanbieden op een nokia 7650 of een se p800 (technisch kunnen ze het namelijk) ??

Ik hierboven trouwens gemerkt dat mensen het makkelijker vinden om nieuwe diensten te bekritiseren dan zelf eens aan te geven wat zij van data diensten verwachten :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Van PhoneScoop:
T-Mobile USA this week began offering unlimited GPRS data plans. The new flat-rate service is $19.99 per month when paired with a qualifying voice plan, or $29.99 as a standalone data-only plan. The company announced the plans last week as special plans available for its new color-display Sidekick device, but this week quietly updated its web site to make the plans available for handhelds and laptop data cards as well. Customers report that the company is also offering the new plans to phone and smartphone users who call the company to upgrade.
WOEI _/-\o_ _/-\o_

Als ze dat nu ook eens in Nederland gaan invoeren, dan ben ik zo weer bij T-Mobile

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ongelimiteerd mobiel internetten voor deze prijs is best wel ok. Als T-Mobile dat nou idd hier invoert zijn we allemaal blij.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Weet iemand ook hoe dit werkend te krijgen is met een 7650. Zodat je niet meer een txt bestand krijgt met daarin de html code? |:(

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
excuses, double post

[ Voor 91% gewijzigd door frankinator op 17-06-2003 15:03 ]

Verwijderd

wie kan mij vertellen hoe ik op de 3650 mijn @home mail kan binnenhalen.
ben al dagen bezig maar krijg het alleen binnen via BT als ik in de buurt van de pc ben.
maar het moet ook zonder PC kunnen.

wie o wie heeft het antwoord

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:55
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 18:21:
wie kan mij vertellen hoe ik op de 3650 mijn @home mail kan binnenhalen.
ben al dagen bezig maar krijg het alleen binnen via BT als ik in de buurt van de pc ben.
maar het moet ook zonder PC kunnen.

wie o wie heeft het antwoord
als je t-mobile hebt moet je een gprs abo hebben om je mail opte halen
anders gaat het niet

Tijd van werken, tijd van rusten

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 21:39
Ik heb dus ook een toestel (SE T610) met T-zones,
maar wat ik me nu afvraag is, als je bv het "direct internetnummer" (0676....) van KPN belt
of dit dan binnen je belbundel valt, of dat dit gezien wordt als dataverkeer ...

Kortom, is er een inbel nummer, welke binnen je belbundel valt en waarmee je kan internetten, wappen en/of chatten/msn`en ??

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:54

Boss

+1 Overgewaardeerd

pvdlaan: dat valt helaas buiten je belbundel. Ik heb hier al een klachtenbrief over geschreven omdat dat nergens duidelijk staat vermeld, en vroeger bij BEN viel het wel binnen je belbundel. Ik heb facturen liggen als bewijs!

Maar voorlopig valt het dus helaas buiten je belbundel.

Waarom snap ik niet. Mogen ze mij nog een keertje uitleggen. Als ik naar mijn modem zou bellen, thuis, is het dan ook een datagesprek? En hoe weten ze dat dan? Ik heb ze geen toestemming gegeven om mijn telefoonverkeer af te luisteren, dus ze kunnen het niet weten... dit kan nog leuk worden :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

ik heb een se t610 met tzones. Doe hier niets mee. Is er geen mogelijkheid in de telefoon om tzones uit te zetten omdat, sommige mensen die ff met je telefoon aan spelen toch allemaal perongeluk op tzone komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 22:50 ]

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:06

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

pvdlaan schreef op 06 July 2003 @ 17:20:

[...]
Kortom, is er een inbel nummer, welke binnen je belbundel valt en waarmee je kan internetten, wappen en/of chatten/msn`en ??
Ik gebruik naar volle tevredenheid mijn gratis ZonNet account hiervoor. Deze gasten hebben een data-nummer ingesteld voor gebruik met mobiele telefoons/PDA's, op een inbelnummer tegen lokaal tarief (ik meen een 036-nummer). Deze valt WEL onder je belbundel! :) Aanrader!

[ Voor 20% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 07-07-2003 09:18 ]

... en oranje! :P

• pvdlaan
iNSaNe-oNe schreef op 07 July 2003 @ 09:18:
[...]

Ik gebruik naar volle tevredenheid mijn gratis ZonNet account hiervoor. Deze gasten hebben een data-nummer ingesteld voor gebruik met mobiele telefoons/PDA's, op een inbelnummer tegen lokaal tarief (ik meen een 036-nummer). Deze valt WEL onder je belbundel! :) Aanrader!
Tnx, dat is net wat ik zocht,
ga meteen een account aanvragen :9~

• pvdlaan
Heb ik me aangemeld voor een gratis account,
is dit het inbelnr.: 06760-75030

Schiet ik dus ook weinig mee op ... :'(

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 09:58
Boss schreef op 06 juli 2003 @ 18:13:
pvdlaan: dat valt helaas buiten je belbundel. (...)
Dat is maf zeg. Ik dacht dat alleen GPRS dataverkeer boven op je belbundel berekent werd per kb. Hoe wordt dit dataverkeer dan berekent? Per minuut met een ander tarief??

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

• pvdlaan
zou het wel binnen de belbundel vallen door bv via TUTCH in te bellen ...
dit is het volgende nr.: 0642492020

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 22:49:
ik heb een se t610 met tzones. Doe hier niets mee. Is er geen mogelijkheid in de telefoon om tzones uit te zetten omdat, sommige mensen die ff met je telefoon aan spelen toch allemaal perongeluk op tzone komen.
In de telefoon de GPRS-instellingen e.d. verneuken, zodat-ie geen verbinding kan maken.
Nadeel: je kan dan helemaal geen GPRS-verbinding maken, totdat je de instellingen weer helemaal goed hebt gezet.

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

pvdlaan schreef op 07 July 2003 @ 09:54:
Heb ik me aangemeld voor een gratis account,
is dit het inbelnr.: 06760-75030

Schiet ik dus ook weinig mee op ... :'(
Iets verder kijken dan je neus lang is helpt ook: de helppagina's van Zon vermelden het volgende inbelnummer voor 'Zon Mobiel en buitenland' (zo noemen ze het, werkt gewoon met je normale inbelaccount): 036-7500300

Nogmaals: veel plezier! :)

• pvdlaan
thnx, ik had wel verder op de site gekeken, maar heb er nooit aangedacht dat het daar onder zou staan.

Nogmaals bedankt voor het nummer !

Verwijderd

Ik WAP altijd gewoon met het GSM-Gegevens protocol, dus niet met GPRS.

T-Zones is dan exact hetzelfde, alleen kost het een stuk minder omdat het dan gewoon van mijn belminuten afgaat (die ik dus niet op krijg... leen telefoon uit aan vriend met vriendin om ze op te maken :S).

Het enige verschil is de snelheid, GPRS pakt 56k snelheid (dus max 7KBps) en GSM-Gegevens (Nokia 7650, 9600 dus 1,2KBps), het prijsverschil weegt niet op tegen de tragere snelheid, via het oude protocol is het gewoon veel goedkoper.

BTW Boss, ik haal mijn mail op bij Wanadoo met een 06760 nummer, dit valt gewoon in de belbundel... misschien proberen ze je een poot uit te draaien? Net zoals een vriend van mij, nooit gezeur, hij zet zijn betaling op automatische incasso en de eerstvolgende rekening is 400 euro ipv 50... moest mooi betalen en nu dus ook de deurwaarder kosten... totaal 600 euro, T-Mobile is onverbiddelijk

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 13:24 ]

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 13:20:
BTW Boss, ik haal mijn mail op bij Wanadoo met een 06760 nummer, dit valt gewoon in de belbundel... misschien proberen ze je een poot uit te draaien?
Weet jij héél zeker dat dit bij T-Mobile is? Bij mij (heb ik nml. 4x gedubbelchecked) is dat namelijk niet zo, en moet ik er voor bijbetalen!

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op 07 July 2003 @ 13:28:
[...]

Weet jij héél zeker dat dit bij T-Mobile is? Bij mij (heb ik nml. 4x gedubbelchecked) is dat namelijk niet zo, en moet ik er voor bijbetalen!
Ja dat weet ik zeker staat ook in mijn scherm :+

Hoe staat het bij jou op de factuur? ik heb hem net gechecked en zie nergens dataverkeer staan.

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 13:52:
[...]

Ja dat weet ik zeker staat ook in mijn scherm :+

Hoe staat het bij jou op de factuur? ik heb hem net gechecked en zie nergens dataverkeer staan.
Het klopt dat het niet als DATA wordt aangemerkt, maar gewoon onder de kosten van 'Binnen Nederland'. GPRS-dataverkeer is wel een aparte rubriek op je rekening.

Als het goed is staat er bij 06760-nummers een bedrag bij je specificatie van gesprekken 'Binnen Nederland'. Kun je dat nagaan bij jouw persoonlijke My T-Mobile onder Rekeningdetails (of op je papieren factuur)?

[ Voor 5% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 07-07-2003 14:54 ]

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat nou het voordeel is om zoveel geld uit te geven aan T-Zones? Ik heb een SE T610 besteld en ik wil er ook zo'n USB dongle bij. Dus ik kan mijn telefoon dan syncroniseren met mijn computer.

Ik zie het voordeel van T-Zones niet echt, ik heb nu WAP en dat gebruik ik ook nooit. Als het alleen over mail gaat dan kan ik dat ook wel thuis bekijken.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/stefan.kop/tmobile.gif
Zoals je ziet binnen nederland 0 pleuros :)

Wel paar smsjes verstuurd en polyphonic tones bestelt op 0900

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 10:51 ]

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 10:49:
[afbeelding]
Zoals je ziet binnen nederland 0 pleuros :)

Wel paar smsjes verstuurd en polyphonic tones bestelt op 0900
Mooi plaatje, alleen is het nog niet het bewijs wat ik zoek. Het kan namelijk zijn dat je afgelopen maand geen 06760-nummer hebt gebeld. :)

Wat ik wel zoek:
Je kunt bij My T-mobile ook de rekeningdetails bekijken (menuoptie links zodra je je factuur op je scherm hebt staan). Als jij mij een regel kunt tonen waarin een gebeld 06760-nummer staat (welk nummer het is, boeit me niet, zolang het maar een 06760-nummer is, mag je onherkenbaar maken), met het bedrag 0,00 erachter, DAN geloof ik je.

Kun je die ook opzoeken? Thanks! :)

Verwijderd

T-Mobile is nu erg bagger, kan niet inloggen.

Ik zal vanmiddag even kijken

Verwijderd

veel extra vragen gezien, maar nog geen antwoord op mijn vraag.

vraag was : t-mobil abbo
: @home kabel internet

hoe kan ik mail ophalen met de nokia 3650 zonder in te hoeven loggen op t-zones

hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:19
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 18:04:

Heel kort ... NIET. Voorlopig is het met T-mobile alleen mogelijk om via t-zones je ingestelde mail op te halen. Opzich is dat niet zo gek want dan hopen ze bij T-mobile dat je meteen nog even andere pagina's gaat bekijken wat hun weer geld oplevert. Marketingtechnisch gezien heel is dat heel slim, alleen niet zo netjes voor de consument.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 18:04:

Euhm, de 3650 heeft toch ook een mailclient? Stel daar de gegevens in van je provider, en bel in via een gratis internetaanbieder. Elders in dit topic wordt Zonnet aangeraden, omdat ze een telefoonnummer tegen lokaal tarief hebben (wat dus niet apart gefactureerd wordt, in tegenstelling tot 06760-nummers of GPRS-dataverkeer, maar gewon van je belbundel af gaat).

Dit loopt dus geheel buiten t-zones om. Is dat antwoord genoeg op je vraag? Of bedoel je wat anders? Dan graag meer uitleg.

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:42

parpes

I know things

iNSaNe-oNe schreef op 07 July 2003 @ 09:18:
[...]

Heb me ook aangemeld maar krijg het niet werkend, hoe zien de rest van de instellingen er bij jouw uit...

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Knap dat het je niet lukt... :)

Wat lukt niet? De inbelsessie, of het mail ophalen bij je provider als je eenmaal ben ingebeld?

Mijn instellingen op mijn 7650:

Inbelinstellingen voor ZonNet:
- Drager gegevens: GSM-gegevens
- Inbelnummer: +31367500300
- Gebruikersnaam: <username zonder @zonnet.nl invullen>
- Vraag om wachtwoord: Nee
- Wachtwoord: <invullen>
- Verificatie: Normaal
- IP-adres gateway: 0.0.0.0
- Data-oproep: ISDN v.110
- Max. snelheid gegevens: 9600

That's all!

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:42

parpes

I know things

Ach knap, het is voor mij ook vakantie, maar na jou wijze raad ;) is het toch gelukt.

Gelijk nog even een andere vraag, vallen deze belminuten naar zonnet nou wel of niet in je belbundel....anders is verassing aan de einde van de maand zo groot.

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Lezen is moeilijk... 4 postjes naar boven scrollen aub. :)

Hier dus... :)

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 23:52
Iemand MMS Post al geprobeert?!

American Express vraagbaak

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 21:12
iNSaNe-oNe schreef op 22 July 2003 @ 10:29:
Knap dat het je niet lukt... :)

Wat lukt niet? De inbelsessie, of het mail ophalen bij je provider als je eenmaal ben ingebeld?

Mijn instellingen op mijn 7650:

Inbelinstellingen voor ZonNet:
- Drager gegevens: GSM-gegevens
- Inbelnummer: +31367500300
- Gebruikersnaam: <username zonder @zonnet.nl invullen>
- Vraag om wachtwoord: Nee
- Wachtwoord: <invullen>
- Verificatie: Normaal
- IP-adres gateway: 0.0.0.0
- Data-oproep: ISDN v.110
- Max. snelheid gegevens: 9600

That's all!
waar zie jij deze gegevens staan op de site van zonnet? ik krijg die instellingen maar niet goed...

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

TheKHing schreef op 25 juli 2003 @ 12:17:
[...]
waar zie jij deze gegevens staan op de site van zonnet? ik krijg die instellingen maar niet goed...
Deze instellingen staan niet in deze vorm letterlijk op de site van Zonnet. Deze instellingen heb ik over genomen vanuit mijn 7650, die werken. Het enige wat er op de Zonnet-site staat, is het inbelnummer voor Zon Mobiel (zo noemen ze het).

Kun je meer specifiek zijn wat er niet lukt? Het inbellen (je krijgt geen verbinding?), of het openen van je maildoos (dus iets met POP3?). Een foutmelding zou wel handig zijn. Wat meld je apparaat?

• zwahiel
  • Laatst online: 12:49

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

* zwahiel gaat toch weer snel binnenkort toch weer terug naar zijn Telfort simkaartje! :)

En dan met een originele telfort sim weer met telfort bellen :) :9

T-mobile stinkt... Ben vond ik beter, maar dat kwam voornamelijk door het corp. image... Ik hoef die internationale zooi allemaal niet, ik bel in NL en wil dus in NL goedkoop bellen en niet in 't buitenland! Anders koop ik wel een bundel daar of zo...

Maar ik heb eens een vraag: Hoe kom je er eigenlijk op!?

Ik kom er maar steeds niet op... Misschien ligt het ook wel aan mij of zo, maar ik GPRS me blauw, maar ik heb nog nooit een rekening daarvoor gezien... :) >:)

Ahhhh... grps bij Telfort is lekker bijna voor nix... :P

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Pagina: 1