Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
als ik het goed heb moet iedere user die je printer wil benaderen zowieso al een accountnaam + wachtwoord opgeven ... of het ook anders mogelijk is
geen id
... MMORPG Addict.
Dat is dus niet waar, tenminste, de mappen die ik share zijn zonder ww benaderbaar
Hiervoor moet je inderdaad een (aparte) user aanmaken en die toekennen aan de gesharede printer. Gebruiker krijgen dan automatisch een username/password prompt voor de neus, als ze gebruik willen maken van de printer.
Zo werkt het bij mezelf idd ook, als ik me net heb aangemeld op het netwerk .. en ik wil een printer benaderen krijg ik een mooie prompt, waar ik user en pass moet invullenmjax schreef op 05 June 2003 @ 19:14:
Hiervoor moet je inderdaad een (aparte) user aanmaken en die toekennen aan de gesharede printer. Gebruiker krijgen dan automatisch een username/password prompt voor de neus, als ze gebruik willen maken van de printer.
... MMORPG Addict.
Ok, nou dan zal ik dat eerst maar eens ff proberen hoe ik dat moet invoeren. Als er nog iemand andere suggesties heeft hoor ik ze natuurlijk graag
Pagina: 1