Toon posts:

[BIOS] Algemene update-vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de bios van mijn ASUS P4B533-E moederbord updaten. Nu is dit de eerste keer dat ik een bios-update uitvoer op dit moederbord. Moet ik nu alle bios updates chronologisch uitvoeren of kan ik gelijk de laatste versie nemen?

Ik heb eens gekeken naar het verschil in bytes tussen de oudste en nieuwste update maar daar kan ik geen patroon in ontdekken. De nieuwste update is kleiner dan een update van bijvoorbeeld 5 maanden oud. Dit impliceerd dus dat nieuwe bios-updates geen 'updates'van voorgaande bios-updates zijn.

Ik heb de technische PMG-FAQ doorgelezen. Daar staat een hoop interessante informatie maar helaas geen antwoord op mijn vraag. Mijn e-mailtje aan asus is ook onbeantwoord gebleven (al zal het vast wel zo zijn dat nét op het moment dat dit topic klaar is, ik een antwoord krijg...).

Kort en krachtig: moet ik álle bios-updates uitvoeren of kan zijn alle voorgaande verandering uit vorige bios-updates opgenomen in de nieuwste update?

aantal keer het woord update (-s, -n), inclusief deze: 13 ;)

Verwijderd

Je kunt gewoon de laatste versie nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie, ga gelijk knutselen!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

neem gewoon de laatste ;)
en dan met live update doen ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

kijk is naar de FAQ .. is er speciaal voor BalusC in "PMG FAQ"#biosupdate

... MMORPG Addict.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Asus programma-tje downloaden die onder windows ( ja ja, nog makkelijker kunnen ze je het niet maken ) gewoon de laatste stabiele bios kiest!

simpel toch!

http://www.asus.com.tw/su...usupdt5.07.01.zip~zaqwedc

En nee, je hoeft niet elke bios update te volgen, een bios update is alleen nodig in geval van problemen of als ze nieuwe mogelijkheden op je moederbord activeren met die bios!

There is no place like ::1

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Duidelijk :)

Overigens, als je écht alle BIOS images in chronologische volgorde moest updaten, dan had Asus het echt wel vermeld in haar BIOS update procedure 8)7

/basic

[ Voor 78% gewijzigd door BalusC op 05-06-2003 19:37 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.