Sinds enkele weken kan ik bepaalde sites niet meer bereiken met internet explorer. het gaat hier om de betaal site van vanLanschot bankiers. Internet Explorer geeft aan dat de pagina niet beschikbaar is. Hetzelfde geldt voor de service site van wanadoo. Op andere PCs op hetzelfde netwerkje kan ik de sites wel bereiken. Dus er is iets met mijn systeem. Ik gebruik de laatste versie van Internet Explorer en draai onder Windows 2000. Ik heb allerlei instellingen al geprobeerd en teruggezet naar normaal, maar niks helpt. Het heeft goed gewerkt. Iemand enig idee ???
Probeer eens AdAware te draaien van http://www.lavasoftusa.com
Mischien zit er iets dwars dat de toegang tot Secure Sites ontzegd.
Mischien zit er iets dwars dat de toegang tot Secure Sites ontzegd.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Wat heb je geprobeerd qua instellingen?
Klik eens op [search=bepaalde sites onbereikbaar] voor meer informatie over soortgelijke problemen.
Klik eens op [search=bepaalde sites onbereikbaar] voor meer informatie over soortgelijke problemen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Misschien niet relevant, maar ik heb soortgelijke problemen gehad.. Echter ik kon ongeveer 60% van alle websites niet meer bereiken. Bij mij was de oorzaak het feit dat ik samen met een andere klant van Planet tegelijk waren ingelogd met HETZELFDE ip nummer. Ze hadden 2 klanten hetzelfde ip nummer uitgedeeld.
Ik had de mazzel dat ik iemand ken bij planet die het voor me heeft uitgezocht, want ik zat inmiddels al een maand zonder internet en de helpdesk kwam er TOTAAL niet uit
Ik had de mazzel dat ik iemand ken bij planet die het voor me heeft uitgezocht, want ik zat inmiddels al een maand zonder internet en de helpdesk kwam er TOTAAL niet uit
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Yep met Netscape kan ik de sites wel bereiken. Is er een manier om internet explorer terug te brengen naar de basissettings (fabriekssetting). Kan ik alleen IE deinstalleren en weer opnieuw installeren ??
Verwijderd
idd deinstallen en in het register alle betrokken regkeys weggooien, rebooten en herinstalleren.Jorixxx schreef op 05 juni 2003 @ 22:32:
Yep met Netscape kan ik de sites wel bereiken. Is er een manier om internet explorer terug te brengen naar de basissettings (fabriekssetting). Kan ik alleen IE deinstalleren en weer opnieuw installeren ??
Ik neem aan dat je met idd Internet Explorer bedoeld. Ik neem aan dat me dat wel lukt om die te deinstalleren. Maar houdt IE nog ergens anders wat bij, de cache weet ik wel, maar geinstalleerde ertificaten en zo, verdwijnen die bij deinstallatie ??
Pagina: 1