Toon posts:

Flashget kan niet geinstalleerd worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem (Windows 2k sp3) hing terwijl Flashget aan het downloaden was.
Nadat mijn computer opnieuw opgestart was.

Toen ik daarna flashget weer wou starten zie die dat de database corrupt was. toen ik een oudere database wou kiezen gaf die aan dat die corrupt was.

Ik heb toen flashget verwijderd en opnieuw geinstalleerd alleen wanneer flashget nu gestart werdt kreeg je gelijk in het begin een standaard windows schermpje waarin staat dat flashget.exe een error gaf en daarna wordt flashget gelijk afgesloten.

na herhaaldelijk opnieuw flashget (en de nieuwste versie gebropeert) geinstalleerd te hebben (ook met het handmatig verwijderen van de regkeys) werkt het nog steeds niet.

Om iets anders te proberen heb ik DAP 5.3 gepakt, maar wat ik daar super irritant vindt is dat wanneer je de downloads laat minimaliseren (en je dus in je systray die venstertjes ziet) er constant de focus naar een nieuwe download wordt getrokken. Als je kleine bestandjes (afbeeldingen) aan het downloaden bent en daarnaast probeert een topic op got te maken wordt je dus echt gek omdat constant de focus naar de downloads gaat en je weer eerst op is moet klikken om verder te kunnen tikken.

Mijn vraag is nu dus hetvolgde:
- Weet iemand waarom ik flashget niet kan installeren
- Weet iemand hoe ik de focus van de nieuwe downloads van DAP kan uitzetten
- Weet iemand een ander programma dat de functionaliteiten van Flashget heeft
(Ik hen dus al DAP / Getright / Mass downloader / Gozilla)

Het belangrijkste is dat ik gewoon flashget wil gebruiken want dat is het meest ideaale programma dat ik ken op het gebied van download accelerators en managers.