Toon posts:

gaat dit systeem goed draaien?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers :P ,

ik heb nu nog een celeron 1000mhz 256kb cash, 256 mb ram pc133, en een moederbord van gigabyte de GA-6OXT.

omdat mijn systeem er dit jaar uitloopt ben ik van plan een beetje te upgraden...
Ik ben van plan :

Asus A7n8x moederbord (niet de luxe en ook niet de X! gewoon de 333fsb nforce2)
512 MB pc2700 OEM geheugen
AMD athlon XP 2600+ boxed 333mhz fsb :*)

maarja, het zit me toch niet lekker :9~ , want ik weet niet of dat goed gaat werken met dat merkloos geheugen... misschien kunnen jullie raad geven.

Even nog dit: ik ben niet van plan geheugen, de processor of iets anders over te klokken!

hardstikke bedankt :+

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:12
Waarom zou het niet goed werken? Merkloze dingen werken gewoon hoor, misschien is het iets mindere kwaliteit, wat vaak niet het geval is, maar werken zal het wel.

Verder had je dit natuurlijk ook wel zelf kunnen verzinnen ;)

The devil is in the details.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Nee het ontploft meteen als je het aanzet 8)7

Tuurlijk werkt dat systeem maar merk RAM geeft toch iets meer dan de minima van pc2700 ;)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

daar was al ergens een topic voor.

Maar vooruit, ik raad aan het geheugen van een bekend merk te doen, het schijnt dat twinmos tegenwoordig het heel goed doet.

Kingston is natuurlijk ook een goede keus, zolang je maar een CAS 2 natuurlijk koopt ( dus geen valueram )

Processor zit wel goed, moederbord ook.

Ik weet niet hoe sterk je voeding nu is, misschien heb je ook wel even een sterkere voeding nodig!

There is no place like ::1

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Mijn raad: lees de FAQ en gebruik de search; ervaringen met dit bord en diverse soorten geheugen te over :)

/search

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.