Tekram 390U4W probs

Pagina: 1
Acties:

• RampeStamp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-03 16:08
Ik heb dus een klein probleem met de Tekram 390U4W :|

Ik heb een Gigabyte 7DPRXW+ mobo (Dual Athlon 2400+), waar 2 64bit sloten op zitten. :)
De Tekram is ook 64bit PCI-X (en PCI 2.2) en backwards op 32bit te draaien.

In het 32bits slot werkt het perfect, maar zodra ik de Tekram in een 64 bit slot stop, krijg ik allemaal data corruptie op beide HDD's welke op het U320 kanaal zijn aangesloten (1 HDD U320, 1 HDD U160). |:(

Wie herkent deze problemen, en weet hoe ze op te lossen? Ik heb het vermoeden dat het om 1 of ander timing probleem gaat. ;(

Have fun in live and you will survive!

• Killraven
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Killraven

B1-66ER

Open deur: heb je Tekram support al geprobeerd? Ik heb ook wel eens een probleem gehad met mijn Tekram 390U2W en kreeg toen prima support van Die Tekram Support Desk :).

Pointless

Verwijderd

Ik heb de Tekram 390U3W en die moet je jumperen voor 66Mhz, probeer dat eens.

• RampeStamp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-03 16:08
Ik heb inderdaad eerst met de winkel waar ik hem vandaan had, allerlei dingen geprobeerd. Deze heeft contact met Tekram Duitsland opgenomen, maar daar hebben ze nog niets van gehoord (vakantie ofzo :?)

Ik had inderdaad ook gehoord van die jumper, maar op de 390U4W zit geen jumper, en zou hij het automatisch goed moeten instellen, maar ik had ook al zo'n vermoeden dat het zoiets was. Alleen hoe zou ik dit dus wel in kunnen stellen ? :/

Have fun in live and you will survive!