I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
[ Voor 3% gewijzigd door m-m op 05-06-2003 17:05 ]
Suc6 Twynn met je nieuwe taak.
En Twynn natuurlijk veel succes
The devil is in the details.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
En aan Twynn veel succes toegewenst uiteraard
Fewture bedankt voor je werk in het Harde Waren gedeelte
(niet dat ik daar vaak kom, en als je me er ziet ben ik irritant bezig
[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 05-06-2003 17:19 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Is die med nu wel of niet fijn.
Niet in het eerste part,
Fewture wordt weer zwart.
In de staart daar zit het venijn.
Het is vanaf nu rood voor Twynn.
tnx
en
suc6
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Betekent dit dat ik weer offtopic mag posten in DOC
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Twynn was al roodKroontjesPen schreef op 05 juni 2003 @ 17:23:
In de staart daar zit het venijn.
Het is vanaf nu rood voor Twynn.
En Fewture: Ik heb het al een keer in het crewforum gezegd, maar nogmaals bedankt voor al je werk en inzet
En je bent nog niet van me af
Voor zover ik weet wel ja
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Zwart is ook wel leuk hoor.
Verwijderd
Ik heb er zelf voor gekozen om te stoppen. Het modschap is net niet voor mij weggelegd. Als user die echt in elk DOC topic wel wat te lullen had voelde ik me wat beter. Na een tijdje modderen mis ik het user zijn en daarom stop ik ermee.
Maar dank voor de tijd die je in je gemodder hebt gestoken!
Ik vond je een fijne user-achtige mod en nu ben je weer een fijne user-achtige user
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik wens je veel succes in het zwart en hoop dat je nog maar lang een DOC meubel mag blijven
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Verwijderd
Als mod vond ik je ook goed hoorVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 17:46:
Ik heb er zelf voor gekozen om te stoppen. Het modschap is net niet voor mij weggelegd. Als user die echt in elk DOC topic wel wat te lullen had voelde ik me wat beter. Na een tijdje modderen mis ik het user zijn en daarom stop ik ermee.
Maar jammer dat je stopt, en succes Twynn
Jah, je heb nu tijd zat om weer te modden, want zonder actief modden gaat alles stuk bij jouVerwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 17:46:
Er zit weer wat aan te komen namelijk..alleen zit het ff tegen nu..
Ik ken je dan wel té goed dik 15 jaar voor de users die dat niet wisten maar toch bedankt!
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Fewture wordt Lite Mod
Fewture's upgrade
Fewture wordt Mod
DOC: Wisseling van de wacht
Fewture wordt User
tot zover onze GoT Historicus
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Request titelchange for AMD_er: GoT-historicusAMD_er schreef op 05 June 2003 @ 18:52:
Nieuw vlees in de DOC-kuip
Fewture wordt Lite Mod
Fewture's upgrade
Fewture wordt Mod
DOC: Wisseling van de wacht
Fewture wordt User
tot zover onze GoT Historicus
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
binnenkort de GoT History (het boek) by AMD_eralexandervisser schreef op 05 June 2003 @ 18:54:
[...]
Request titelchange for AMD_er: GoT-historicus![]()
![]()
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:34
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
/laat (damn, een LA meubel kan niet eens even gaan eten
Verwijderd
Heb ik toch nog een beetje m'n doel bereiktOkyah schreef op 05 June 2003 @ 18:06:
Jammer dat je stopt Fewture..
Maar dank voor de tijd die je in je gemodder hebt gestoken!
Ik vond je een fijne user-achtige mod en nu ben je weer een fijne user-achtige user
(niet dat ik er persoonlijk veel aan heb gehad, maar ja)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Hmm?? Ik dacht dat ik die titel al een jaar of anderhalf geleden probeerde op te eisen
Verwijderd
Zit ik een reply te rammen om dat topic te sluiten...klik op verzenden..zie je dit:momania schreef op 05 juni 2003 @ 18:54:
Als je nog snel bent:
uit de SM: [rml][ doc]Op het randje net wel/niet[/rml]
[rml]Twynn in "[ Siliconenslang]Waar in Haarlem te koop?"[/rml]
hmm? mag ik een link?Twynn schreef op 05 juni 2003 @ 19:54:
[...]
Hmm?? Ik dacht dat ik die titel al een jaar of anderhalf geleden probeerde op te eisen
Dag Fewture, veel plezier in het zwart, en bedankt voor alles enzo. En Twynn veel plezier met DOC waar je toch al kon modden
psst, dat was nog wannabe GoT historianG33rt schreef op 05 June 2003 @ 19:59:
[...]
hmm? mag ik een link?
Dag Fewture, veel plezier in het zwart, en bedankt voor alles enzo. En Twynn veel plezier met DOC waar je toch al kon modden
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Compubiter in "Congrats Twynn"
Verwijderd in "Congrats Twynn"
Komt eigenlijk een beetje voort uit deze thread : Jonge moderators
En deze : GoT in its old days
Wannabe GoT Historicus.. Da's inderdaad iets van een jaar mijn ondertitel geweest
[ Voor 21% gewijzigd door Twynn op 05-06-2003 20:29 ]
Suc6 verder.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
* Apen-nootjes is blij dat DaBit het nog volhoudt... Da's een echt meubel
Verder nog succes Twayn
[ Voor 23% gewijzigd door Apen-nootjes op 05-06-2003 21:53 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
[ Voor 3% gewijzigd door AcouSE op 05-06-2003 21:53 ]
Verwijderd
Als user kun je je beperken tot de draadjes die je zelf interesseren. Als je mod bent heb je een forum om te onderhouden, dan moet je juist de minst interessante draadjes gaan lezen en sluitenapen-nootjes schreef op 05 June 2003 @ 21:48:
Wat ik nu ergens niet snap is dat je dus geen gewone posts meer kan doen omdat je moderator bent ofzo?? Lijkt me dat je als moderator gewoon nog steeds van alles kan posten.. Alleen je moet je een beetje meer aan de regels houden als andere users of zie ik dat verkeerd?
Spijtig dat je weg gaat, maar ik denk dat je wel gelukkiger bent zó. Veel succes met de opvolging, Twynn
Het was kort maar krachtig zullen we maar zeggen Fewture
[ Voor 19% gewijzigd door ThomasW op 05-06-2003 22:58 ]
Nee echt, je weet veel van DOC, iets dat in een forum als DOC (well duhh

en Twynn succes met je zware taak
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Mja..ik hield me al altijd aan de regels, dus daar had ik niet zo'n last van. Het is meer dat iemand met een probleem een topic post waar je dan een slot op moet doen. Of als er weer es eentje het nodig vind om tegen de policy van GoT aan te schoppenapen-nootjes schreef op 05 juni 2003 @ 21:48:
Wat ik nu ergens niet snap is dat je dus geen gewone posts meer kan doen omdat je moderator bent ofzo?? Lijkt me dat je als moderator gewoon nog steeds van alles kan posten.. Alleen je moet je een beetje meer aan de regels houden als andere users of zie ik dat verkeerd?

Als user kun je in een toekomstig slotje topic gewoon replyen zonder dat je daarna een slotje moet zetten en email in je mailbox krijgt met de bekende redenen waarom het topic weer open moet
Verder sta ik een beetje te kijken van de reacties
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
[ Voor 9% gewijzigd door Henk op 07-06-2003 01:58 ]
Oh dus dat was FewtureVerwijderd schreef op 07 June 2003 @ 16:45:
respect to fewture, omdat je de rest had overtuigd om me te unbannen
When will the hurding stop marien
Sandor thx he en nu kan je misschien eindelijk je nf7 kopen
Turn it off and on again.
30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [alternatieve airco]
maar eehm hij ging wegSiNTeK schreef op 17 August 2003 @ 22:51:
Íéts te laat, maar bij deze wil ik je nog even feliciteren![]()
![]()
ooit van icq/mail/etc gehoord?

Dit topic is gesloten.