Screenshots maken van een DOSprogramma

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Het gaat als volgt.

Ik heb nu images gemaakt met Drive Image 2002. En met sysprep krijg ik dadelijk mooie geautomatiseerde installaties. Maar omdat Drive Image 2002 geen scripts ondersteund moet ik zelf handmatig onder DOS images opzoeken en runnen.

Nu wil ik hier een procedure van maken hoe je dit moet doen, Alleen onder DOS kan je geen screenshots maken ;(. Bestaat er iets waarmee ik dan screenshots kan maken zonder met een digicam pics te maken?

Wat uitgesloten is:

• VMware.

Want Drive Image heeft netwerkondersteuning nodig. Want de Images staan op het netwerk en juist Daarvan moet een procedure gemaakt worden. DRiveimage vind die virtuele netwerkkaart niet echt fijn. En een dosdriver van vmware's virtuele netwerk kaart is nergens te verkrijgen.

Het probleem zou opgelost zijn als ik er dus aan een dos driver aan kan komen...
• Een Digicam

Want die zijn vaag, het is voor een bedrijf dus kwaliteit staat vooraan :) ;).

Ik weet het het is vaak voorgekomen deze vraag, maja ik kon het antwoord niet vinden. Het is dus de bedoeling om van een programma Drive Image 2002 onder DOS een screenshot te maken. In het programma zelf dus :) .

Alvast heel erg bedankt, namens veel mensen _/-\o_

w00t

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:? Zoeken naar: screenshot DOS

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Weet ik. Ik zit van vanaf half 4 te zoeken. MAar ik dacht misschien een topicje openen dan maar. :)

w00t

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah, en toch is hier echt veeel over te vinden. Zoek maar even verder via mijn zoekopdracht ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.