Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug] geslacht again

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nu heeft mijn vriend deze dag een topic gemaakt over een bug dat je je geslacht niet in vrouw kan wijzigen. Deze werd gesloten voor we konden antwoorden dus dit vind ik niet echt vriendelijk. Daarom weer opnieuw.

Ik heb eerst gezocht of er nog andere topics openstonden. Dat was die van het vrouwonvriendelijke forum. Die was van eind vorig jaar, dus dat is al een tijd geleden. Aan dat topic heb ik dus niks, want ik wil nu een vrouw zijn op dit forum :7.

Ik hoop dat jullie hier snel iets aan kunnen doen

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51
Dat staat nu toch in je profiel? :?
Hier wel tenminste. :)

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:18
Het ligt aan de programmeurs bij parse, ze hebben daar geen vrouwen, en tja.. dan krijg je dat soort verschijnselen :p

[ontopic]
ik geloof dat het al lang bekend is, maar dat ze hier wat lui zijn :)
[/ontopic]

volgens het profiel ben je vrouw, dus wat is er mis?

en je mist je [ en je ] voor en na het woord bug :)

Nu ben je niets :? :P

[ Voor 26% gewijzigd door simon op 05-06-2003 16:41 ]

|>

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ehhhh, in je profiel sta je toch echt als vrouw :?

Edit:
en nu niet meer :? :D

[ Voor 25% gewijzigd door Atlas op 05-06-2003 16:41 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Bosmonster
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Heeft er iemand zitten knippen in de replies :?

Kun je beter ff melden als je replies delete.. anders moet ik weer een bug-report doen over verdwijnende replies ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Bosmonster op 05-06-2003 17:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nix gedaan. sorry, maar ik ben hier een newbie.. maar mij lukt het niet om van mij een vrouw te maken in mijn profiel.. ik klik dat aan, sla mijn profiel op en kijk dan en zie dat er bij geslacht ---- staat. :(. in oudere topics zouden ze dat al fixen maar das een half jaar geleden en dat hebben ze nog steeds niet gedaan... :?

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

ik heb nix gedaan. sorry, maar ik ben hier een newbie.. maar mij lukt het niet om van mij een vrouw te maken in mijn profiel.. ik klik dat aan, sla mijn profiel op en kijk dan en zie dat er bij geslacht ---- staat. . in oudere topics zouden ze dat al fixen maar das een half jaar geleden en dat hebben ze nog steeds niet gedaan...
Bedoel je dat je je geslacht niet kan selecteren? Ik heb net even mn geslacht gewijzigd :P en het is inderdaad zo dat wanneer je van man>>vrouw gaat (dus gewoon bij wijzig profiel bent) de eerste optie van de dropdownlist "Man" is terwijl wanneer je van vrouw>>man gaat dit "-" is...maar ik kan met niet voorstellen dat je dit bedoelt :? :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ah een mede stad genoot :P

er staat toch echt vrouw :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

[rml]chem in "[ bug] Profiel geslacht"[/rml]
ik was toch redelijk duidelijk dat dit een dubbele melding was :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.