Toon posts:

Dual Networking...

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bijna de gelukkige eigenaar van een Asus A7N8X-deluxe 8) , en daar zitten 2 netwerkaansluitingen op. Weet iemand hoe ik straks 2 netwerkaansluitingen tegelijk kan gebruiken om op internet te gaan (ik heb meer dan 1 ip-adres bij mn provider, dus qua bandbreedte moet het lukken...)

Zou dit een instelling in windows zijn of moet ik dan denken aan een proggie die dat regelt!? :?

Alvast bedankt, ;)

grtz
-=(j3)=-

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Dat je meerdere ip adressen heb wil niet zeggen dat je ook meer bandbreedte heb hoor :?

Redelijk rare ged8te van je :)

Met 1 ip adres (en dus ook netwerk kaart) benut je de volle 100% van je internetverbinding)

[ Voor 29% gewijzigd door Sn3akz op 05-06-2003 16:28 ]

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

ervanuitgaand dat jij niet een 1100Mbit uplink naar je provider heb liggen is wat je hier post een beetje nutteloos .... je hebt nix aan een 2e aansluiting van je Internet -provider bied je nog niet eens 1Mbit aan download bandbreedte

... MMORPG Addict.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
1 netwerk kaart is theoretisch gezien 100x sneller dan je internet verbinding... Dus je schiet er erg weinig mee op.

Wat wel leuk is is die 2 netwerkkaartjes bundelen (trunken) tot 1x 200mbit, grappig op lans, maar of dat ook onder windows werkt weet ik niet.

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

bandbreedte? check eens op trunking of teaming, maar ik vrees dat je eerst eens wat duidelijker moet schetsen wat je precies wilt......

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• Libido
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als je nou eens begint met 2 internet aansluitingen (ADSL en Kabel bv)

Dan zou je daarna dmv een loadballansing er misschien wat aan hebben.

Maar voor dat geld kan je beter 1 sneller account aanvragen.

Verwijderd

Gebruik er 1'tje voor internet en 1'tje voor je lan....

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 07:42
Ik neem even aan dat het 100 mbit NIC's zijn ... jij wilt beweren dat je meer dan 100 mbit op je i'net verbinding krijgt? (Zal wel niet thuis zijn neem ik aan?)

Of het moet zo zijn dat je 2 abo's hebt ... en dus 2 * verschillende instellingen...

Het kan wel, maar voor zover ik weet heb je daar een of andere tool voor nodig.

Happy Blessings <3

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:28

LopeZ

Too much is never enough

Verdiep je eerst eens in het onderwerp voor je gaat vragen, je weet namelijk amper waar je het overhebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.