Toon posts:

Storing op beeldscherm als de boxen te hard staan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Euhh ik heb dus een probleem. als ik mijn cambridge soundworks 3 spk en sub woofer te hard aan zet krijg ik een soort vage storing op me sony multiscan 200es beeldscherm :?

het is geen verkleuring ofzo maar 1 bepaalde reep van het beeld gaat een beetje raar staan trillen :( ik word er een beetje gestoord van.
weet iemand wat je er aan kan doen :?

mzzls
Goover

Verwijderd

Aan de rand waar de box staat? Anders nl ff wat verder van je scherm plaatsen...

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Komt omdat je boxen magnetisch zijn en als je ze harder zet dan word het magnetisme meer. Zet je boxen eens verder af.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit heeft weinig met CME te maken maar is meer V&B.
--> Videoplanken & Beeldkanonnen
Ik neem aan dat je wel intelligent genoeg bent geweest om je speakers wat verder van je scherm te zetten en te kijken of dat hielp voor je een topic opende?

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Cambridge gevallen zijn nooit goed afgeschermd geweest. Had het ook zag ik cirkels in mijn hoeken van de monitor. Zoals hierboven al gezegd wordt, zet ze wat verder weg. En als je poen heb koop een versterker paar lekkere speakers and be happy.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 14:38
lijkt mij dat de stabilisatie draden van de trinitron beeldbuis gaan mee swingen op de beats. Er leuk voor die draden maar blijkbaar wat minder voor jou ;)
Pagina: 1