Ik heb net mijn nieuwe videokaart geplaatst een Radeon 9700pro AIW.
Daarna alles weer aangesloten, ik zet mijn pc aan maar ik krijg geen beeld (de monitor blijft op standby. Ik zie wel gelijk dat mijn hardeschijf lampje blijft branden, en dat was voorheen niet zo.
Ik weet niet of mijn pc wel verder doorstart want het ledje blijft branden dus ik ben bang van niet.
Ik heb toen de bios gereset maar dat maakt ook niets uit.
Toen heb ik miijn oude geforce 2 gts weer terug geplaats en nu heb ik hetzelfde probleem.
Ik heb ook al op beiden videokaarten een andere monitor geplaats maar dat maakt geen verschil.
Beiden Fans van mijn videokaarten gaan wel draaien, dus er is wel stroom al krijgt die nieuwe radeon extern stroom.
Heeft iemand nog enig idee?
SPecs:
asus a7n8x non deluxe
amd athlon 1400mhz
2x 256 ddr pc2100
Maxtor 40gb hdd
Maxtor 120gb hdd
350 watt voeding
Het vreemde is dat alles nog goed werkte voordat ik de videokaart verving.
Daarna alles weer aangesloten, ik zet mijn pc aan maar ik krijg geen beeld (de monitor blijft op standby. Ik zie wel gelijk dat mijn hardeschijf lampje blijft branden, en dat was voorheen niet zo.
Ik weet niet of mijn pc wel verder doorstart want het ledje blijft branden dus ik ben bang van niet.
Ik heb toen de bios gereset maar dat maakt ook niets uit.
Toen heb ik miijn oude geforce 2 gts weer terug geplaats en nu heb ik hetzelfde probleem.
Ik heb ook al op beiden videokaarten een andere monitor geplaats maar dat maakt geen verschil.
Beiden Fans van mijn videokaarten gaan wel draaien, dus er is wel stroom al krijgt die nieuwe radeon extern stroom.
Heeft iemand nog enig idee?
SPecs:
asus a7n8x non deluxe
amd athlon 1400mhz
2x 256 ddr pc2100
Maxtor 40gb hdd
Maxtor 120gb hdd
350 watt voeding
Het vreemde is dat alles nog goed werkte voordat ik de videokaart verving.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 15:40 ]