Ik beheer hier oa een IIS server met daarop ca. 20 websites. Veel daarvan draaien asp scripts met connecties naar .mdb databases en andere met connecties naar een SQL server.
Maar bijna elke dag gebeurd het de laatste tijd dat websites gewoon opeens "internal server errors" geven wanneer een .asp bestand moet worden uitgevoerd. Andere ASP sites draaien dan wel gewoon.
Ik heb overal al gezocht maar kan maar niet vinden hoe ik achter de oorzaak kom.
Het is erg vervelend ook omdat er sites van klanten tussen zitten
Wie weet hoe ik kan achterhalen waarom een site opeens internal server errors geeft?
Nu is het dus zo dat ik steeds IIS moet restarten voor de site weer werkt...
Voorbeeld DBCONN.ASP van een site die ook steeds vaker problemen geeft
<%
mDatabaseDir = server.mappath ("../db/website.mdb")
set dbobj = server.CreateObject ("ADODB.Connection")
dbobj.mode = 1 'AdModeRead
dbobj.connectionstring = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & mDatabaseDir
dbobj.CursorLocation = 3 'AdUserClient
dbobj.Open
%>
Geen odbc koppelingen dus
Maar bijna elke dag gebeurd het de laatste tijd dat websites gewoon opeens "internal server errors" geven wanneer een .asp bestand moet worden uitgevoerd. Andere ASP sites draaien dan wel gewoon.
Ik heb overal al gezocht maar kan maar niet vinden hoe ik achter de oorzaak kom.
Het is erg vervelend ook omdat er sites van klanten tussen zitten
Wie weet hoe ik kan achterhalen waarom een site opeens internal server errors geeft?
Nu is het dus zo dat ik steeds IIS moet restarten voor de site weer werkt...
Voorbeeld DBCONN.ASP van een site die ook steeds vaker problemen geeft
<%
mDatabaseDir = server.mappath ("../db/website.mdb")
set dbobj = server.CreateObject ("ADODB.Connection")
dbobj.mode = 1 'AdModeRead
dbobj.connectionstring = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & mDatabaseDir
dbobj.CursorLocation = 3 'AdUserClient
dbobj.Open
%>
Geen odbc koppelingen dus
[ Voor 25% gewijzigd door Flyduck op 05-06-2003 15:24 ]
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)