[GeForce 2 mx)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Specs: Geforce 2 mx/mx 400 versie driver: 2.9.4.2
andere: P4 1,7 , 256MB
win2k

Ja ik heb google, de faq en search gebruikt. Is moeilijk om op te zoeken en heb er totaal geen verstand van.

Heb gisteren alles geupdate dus ook de driver van de geforce, naar versie 2.9.4.2.
Nu toen ik reboote stond het 800*600 en 16-bit kleuren.
Nu als ik het op 1024*768 zet dan beweegt alles een beetje. Komen precies onzichtbare lijntjes over alles, om ziek van te worden. Het lijkt onstabiel.
Verder als ik op rechtermuis knop duw op bv de tab van IE komt er +/- 40 keer nview-uitbreidingen >

Waarschijnlijk is dit al meerdere keren gepost en staat het in de FAQ maar ik vi-ond het echt niet en word zeer misselijk van het te lezen (met die lijntjes)

Verwijderd

Had je de oude drivers eerst wel geuinstalled? Welke drivers gebruikte je eerst? 23.11 vind ik het best voor een Geforce 2 MX.

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Driver eraf gooien en een andere gebruiken?

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Je zegt dat je het NA de driver install had.

Nou gooi die er dan vanaf, en installeer de oude driver :)

Wat masera zegt: de 23.11 WHQL vind ik zelf ook de stabielste voor alle kaarten onder de GeForce3

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb de driver 23.11 geinstalleerd, het is nu wel beter maar het trilled/bibberd/geeft lijnen over tekst (3 beschrijvingen voor 1 probleem dus).
Games zijn precies geven nu ook wel een minder mooi beeld met deze driver dan met de vorige, ofwel het 'between the ears'.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Na het instellen van je resolutie de frequentie van je beeldscherm wel weer hoger gezet?

Verwijderd

interp schreef op 05 June 2003 @ 17:05:
Heb de driver 23.11 geinstalleerd, het is nu wel beter maar het trilled/bibberd/geeft lijnen over tekst (3 beschrijvingen voor 1 probleem dus).
Games zijn precies geven nu ook wel een minder mooi beeld met deze driver dan met de vorige, ofwel het 'between the ears'.
Nu heb je nog steeds geen antwoord gegeven op mijn beide vragen, en die tweede zin van je is een beetje vaag.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Klinkt allemaal als een te laag ingestelde refresh rate...

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:08

LopeZ

Too much is never enough

Hoe moeilijk wil je het maken, je installed nieuwe drivers, deze zijn niet goed, roll back naar je oude probleem weg.
Heb je imo geen forum hulp voor nodig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.