[alg] portefolio, wat mag daar in?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• BobDay
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08-2025
Voor mijn lokale voetbalclub heb ik een website gemaakt, geheel in php met cms, noem maar op.
Binnen onze club is er een persoon dat een 1 of 2 mans bedrijfje heeft in webdesign/internet/telefonie/computers. Dit persoon heeft aangeboden om de site te hosten. Of de club de host wel of niet betaald weet ik niet en maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Maar ik denk wel dat de club de rekening krijgt. Maargoed.

Nu heeft dit persoon mij gevraagd om een 'powered by naambedrijf.nl' tekst op te nemen. Heb ik gedaan, geen probleem.

Echter trof ik zo net ook 'mijn' site in hun portefolio aan! En als ik eerlijk ben valt mijn design nogal positief op tussen hun (frontpage-)designs.
offtopic:
Ja, ik weet zeker dat ze frontpage gebruiken

tevens hebben zij niet eens de kennis in huis om een site in php te schrijven.
Mijn vraag is ben ik het verplicht aanmijzelf en/of aan hun potentiele klanten om de site uit hun portefolio te laten halen? En hoe ver kan en mag ik hier in gaan?

43% of all statistics are worthless

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58
Kunnen ze volgens mij niet maken. Als jij hem gemaakt hebt kunnen zij toch niet zeggen dat hij van hun is. Zit hier ook geen copyright op?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
Het is portfolio; ;) en hoever jij of andere bedrijven daarin gaan is geheel aan jou.
Het is en blijft jouw werk, dus daar moet je zelf maar over beslissen :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.