Toon posts:

Welke software om...?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een screenshot van een programma zo bewerken dat de dropdownmenus van het programma ook uitklappen op een html pagina maar heb geen flauw idee hoe te werk te gaan en wat voor software te gebruiken om dit te berijken

Kan iemand mij hier op gang helpen?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58
Kun je misschien iets duidelijk bewoorden wat je bedoelt. Snap het niet echt. Misschien dat het aan mij ligt. :?
Maar je wil een screenshot zo bewerken dat je er menu's van kan maken? Is dat het?

Verwijderd

Pak gewoon het screenshot, zet het in een table of werk met een imagemap en bij onClick op een bepaalde area waar het menu zit laat je een javascriptje een dropdown menuutje genereren.

Zo.. Even duidelijk antwoord als de vraag/topictitel :/

Verwijderd

De software om dit te doen is om het even welke goede HTML-editor. Ikzelf geef de voorkeur aan Dreamweaver.

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik denk dat de TS het ook zo bedoelt zoals tjetta zegt... gewoon een onmouseover of onclick erin en klaar...

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik wil dus voor op het werk een screenshot van bv Outlook express nemen en niet alleen door klikken de dropdowns simuleren maar ook door mouse over net als bij het programma zelf, het moet dus tot op een zekere hoogte lijken alsof men in het programma zelf zit werken, het gaat dus om de bovenbalk met Bestand, bewerken, beeld, Extra en Help die moet functioneren als het orgineel

Hoop dat dit het iets beter uitlegt als de begin post

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Met een screenshot lukt dat niet. Screenshots hebben per definitie vrij weinig interactiviteit, omdat het platte plaatjes zijn. Je kan het inderdaad faken in flash, html of je eigen favoriete taal, maar niet iets simpels met ALT printscreen.

|{ brrr }] |

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Leer HTML/CSS/Javascript.. want dat is benodigd om het te maken.

Een goed begin kun je vinden op http://www.w3schools.com
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.