The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Er zat in Heemstede (vlakbij Heemsteedse Dreef) ook nog zo'n grote aquaria zaak, volgens mij hebben die ze wel.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Hier in lelystad zit een modelbouw winkel die wel die diameter verkoopt dus het zal vast wel ergens voor gebruikt worden.Mad_Demon schreef op 05 juni 2003 @ 14:09:
Waar in de modelbouw gebruiken ze dat dan? Dunne slangetjes voor brandstof kan ik me voorstellen maar deze slangen zijn behoorlijk dik voor modelbouw lijkt me...
Die had ik net al gebeld, maar die had alleen kleine diameter voor CO2dual-zip schreef op 05 juni 2003 @ 14:14:
Aan het Spaarne zat geloof ik een modelbouwwinkel? Lijkt me overigens niet dat ze dit verkopen hoor![]()
Er zat in Heemstede (vlakbij Heemsteedse Dreef) ook nog zo'n grote aquaria zaak, volgens mij hebben die ze wel.
Dan ga ik de modelbouwzaken maar afbellenDr.Snuggles schreef op 05 June 2003 @ 14:18:
[...]
Hier in lelystad zit een modelbouw winkel die wel die diameter verkoopt dus het zal vast wel ergens voor gebruikt worden.
Modelbouw Bloemendaal NL verkoop 11*15 voor 4.50 per halve meter
En dat is de enige in de omstreken Haarlem
* Mad_Demon gaat shoppen
[ Voor 14% gewijzigd door Mad_Demon op 05-06-2003 14:46 ]
dabit in [rml][ WC] Waterblok voor GF4 in 50 minuten[/rml]Over die slang gesproken: dat is werkelijk fantastisch spul. Het is een benzineslang met een I.D. van 5mm, gekocht bij de lokale brommershop voor ~1 pleuro per meter. Het spul is extreem soepel (ik kan er een bocht van 3cm mee leggen, en als ik de slang zodanig in mijn hand hou dat er 10cm uitsteekt, dan valt het uiteinde zo naar beneden), en het kan prima tegen methanol. Ook voor de 'gewone' waterkoelers hiero een aanrader
Conclusie: brommerhandels / fietsenmakers bellen kan ook helpen.
[ Voor 7% gewijzigd door ANdrode op 05-06-2003 17:12 ]
Hij heet Heemsdual-zip schreef op 05 juni 2003 @ 14:14:
Aan het Spaarne zat geloof ik een modelbouwwinkel? Lijkt me overigens niet dat ze dit verkopen hoor![]()
Kwoon ook in Heemstede vlak bij namelijk, BTW hijs wel vrij duur met ze zooi geloof ik maar ja dat is alles in Heemstede. Den kalleen maar is aan de computer zaken hier die vet duurzijn en ook nog eens achterlopen.
Verder gaat dit topic nu dicht omdat het niet de bedoeling is dat iedereen een 'Waar kan ik dit in mijn woonplaats vinden' topic gaat starten
Succes
Fewture: Ik geef je toch nog de eer het laatste slotje te hebben
[ Voor 11% gewijzigd door Twynn op 05-06-2003 19:55 ]
Verwijderd
Edit:
Hey Twynn, niet zo snel he
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 19:54 ]
Dit topic is gesloten.
![]()