Voorbeeld:
Ik heb een aantal gebruikers in een database, maar ik vind dat er een irritant is, en geen recht meer heeft om gebruik te maken van mijn service... wat het dan ook mag zijn. Nu zit die gebruiker nog in een database, en wil ik hem via een eigen gemaakte admin page
verwijderen. Nou die admin page is al bijna klaar maar ik stuit nu tegen een probleem.
Ik heb ervoor gezorgd dat hij de gebruikers laat zien die in de database zitten. Voor hun gebruikers naam komt een checkbox op de pagina, maar hoe zorg ik er nou voor dat als je die checkbox aanvinkt en je klikt op delete, dat hij die gebruikers dan uit de database verwijderd? Tot nu toe heb ik dit
Ik heb een aantal gebruikers in een database, maar ik vind dat er een irritant is, en geen recht meer heeft om gebruik te maken van mijn service... wat het dan ook mag zijn. Nu zit die gebruiker nog in een database, en wil ik hem via een eigen gemaakte admin page
Ik heb ervoor gezorgd dat hij de gebruikers laat zien die in de database zitten. Voor hun gebruikers naam komt een checkbox op de pagina, maar hoe zorg ik er nou voor dat als je die checkbox aanvinkt en je klikt op delete, dat hij die gebruikers dan uit de database verwijderd? Tot nu toe heb ik dit
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <? mysql_connect("localhost", "", ""); mysql_select_db("blaah"); $check = ('<input type="checkbox" name="checkbox" value="username">'); $sql = "SELECT * FROM Leden"; $resultaat = mysql_query($sql); $aantal = mysql_num_rows($resultaat); echo "Er zijn <b>$aantal</b> leden<br><br>\n"; while ($record = mysql_fetch_object($resultaat)) { echo "$check$record->username<br>\n"; } ?> |
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 13:35 ]