[W2k3] Digicam icoontje weg in My Computer

Pagina: 1
Acties:

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Na uitvoerig searchen op de Got Search als google heb ik geen antwoord gevonden op de volgende vraag:

Als ik mijn Canon PowerShot A70 aansluit op mijn USB poort zie ik hem verschijnen bij Imaging Devices, maar niet onder My Computer. Weet iemand of het mogelijk is om dat wel zo te krijgen of is het ronduit onmogelijk?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:25

momania

iPhone 30! Bam!

't Zou wel moeten kunnen, maar dat ligt meeestal aan het type map view geloof ik.
Je gebruikt win2003 server berijp ik uit de titel? Zo ja, dan lijkt mij trouwens wel dat win2003 server nou niet echt het OS is om dit soort features te hebben.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
momania schreef op 05 juni 2003 @ 15:02:
't Zou wel moeten kunnen, maar dat ligt meeestal aan het type map view geloof ik.
Je gebruikt win2003 server berijp ik uit de titel? Zo ja, dan lijkt mij trouwens wel dat win2003 server nou niet echt het OS is om dit soort features te hebben.
Klopt, Windows 2003 Server, standard edition. Het ziet er hetzelfde uit als in XP, alleen dat onderste regeltje met Scanners & Camera's ontbreekt dus.
Het leek mij inderdaad ook logisch als het er niet in zat, maar dat geldt ook voor themes en dat zit er ook in.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, dus ik post hier ook maar even bij, mijn canon a70 is "zogenaamd" wel geinstalleerd, maar hij is niet te "bereiken" (ik kan m'n foto's er niet afhalen), ik draai dus ook windows server 2003.

Suggestions, anyone :?

Edit: ik heb de drivers gewoon gedownload van de canon website...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 18:36 ]