Toon posts:

morrowind wil niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo morrowind chrasht bij het opstarten
als ik het spel installeer en dan wil opstarten geeft windows een foutmelding dat windows een error maakt en morrowind moet afsluiten
ik heb morrowind meerdere keren eerder geinstalleerd(de eerste keer deed hij het nog wel ) en toen heb ik er een patch overheen gedaan en toen gaf ie de foutmelding. ik heb toe morrowind verwijdert en er weer opgedaan. (maar steeds nog dezelfde foutmelding)
ik kon niks vinden in de search (wat ik erg jammer vond)

edit: ik draai windowsxp
512ddram
p4 2,6
radeon 9600tx
dus die nieuwe aldi pc (md 8008 xl)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:04

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 13:04:
hallo morrowind chrasht bij het opstarten
als ik het spel installeer en dan wil opstarten geeft windows een foutmelding dat windows een error maakt en morrowind moet afsluiten
ik heb morrowind meerdere keren eerder geinstalleerd(de eerste keer deed hij het nog wel ) en toen heb ik er een patch overheen gedaan en toen gaf ie de foutmelding. ik heb toe morrowind verwijdert en er weer opgedaan. (maar steeds nog dezelfde foutmelding)
ik kon niks vinden in de search (wat ik erg jammer vond)

edit: ik draai windowsxp
512ddram
p4 2,6
radeon 9600tx
dus die nieuwe aldi pc (md 8008 xl)
Heb je nadat je uhm hebt ge-reinstalled weer gepatched :? Want volgens mij ligt het dus gewoon aan de patch.

P.S Originele versie?? ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
eh ik heb heel morrowind eraf gehaalt en er weer opgedaan ik dacht ook dat het om die paych ging. maar als je een spel gaat installeren dan kan je toc zelf uitmaken in welke map het spel mag meestal staat er dan c:programfiles ofzo maar ik had em bij de eerste installatie op een andere schijf gedaan schijf d maa als ik morrowind nu installeer dan word ie automatisch naar schijf d geinstalleerd en daar kan ik niks aan veranderen ik kan hem dus niet naar een ander map of schijf laten installeren en dat vind ik ook vaag
ik heb de orginele versie

Verwijderd

Topicstarter
mischien als ik echt alles van morrowind eraf haal en dan alles erweer opzet dan doet hij het mischien wel weer goed ik bedoel ook de files die morrowind in windows heeft gezet enzo maar ik weet niet welke dat allemaal zijn en of nog andere files of het is totaal wat anders

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

harry123456: Gebruik voortaan de edit (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) even om iets aan je post toe te voegen (en gebruik voortaan wat meer leestekens ;))

Heb je wel de goede patch gedownload, dus niet de patch van Tribunal of een Amerikaanse patch maar de Europese, standaard patch (directe link.

Hierboven ga ik er van uit dat je de Europese, legale versie van Morrowind hebt geinstaleert, geen aanvullingen (Tribunal, etc)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:55
welke foutmelding krijg (wat specifieker) je kunt gewoon alles verwijderen wat met morrowind te maken heeft. Ook met regedit en dan ff alles van mwind eruit mikken.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
ik had de verkeerde patch gedownload :(
bedankt voor de moeite
Pagina: 1