Ik ben bezig met een online catalogus maar echt lekker komt het er niet uit te zien. Een aantal producten worden geladen en komen (on)overzichtelijk onder elkaar. Het resultaat komt er als volgt uit te zien:

Wat mij opvalt als ik de plaatjes onder de Windows Explorer bekijk zien ze er zeer goed uit! Netjes allemaal de zelfde size en overzichtelijk naast elkaar gepresenteerd.
Zie hier:

Deze code gebruik ik nu voor de plaatjes:
De plaatjes heb ik nu een vaste waarde gegeven van 50 breed. Ik heb hier al wat mee zitten te spelen maar echt mooi krijg ik ze niet.. ook niet een vaste hoogte. Heeft iemand een suggestie, hoe je de plaatjes net zo krijgt als zoals Windows ze rendert?

Wat mij opvalt als ik de plaatjes onder de Windows Explorer bekijk zien ze er zeer goed uit! Netjes allemaal de zelfde size en overzichtelijk naast elkaar gepresenteerd.
Zie hier:

Deze code gebruik ik nu voor de plaatjes:
code:
1
| [img]'<%#[/img]' runat="server"/> |
De plaatjes heb ik nu een vaste waarde gegeven van 50 breed. Ik heb hier al wat mee zitten te spelen maar echt mooi krijg ik ze niet.. ook niet een vaste hoogte. Heeft iemand een suggestie, hoe je de plaatjes net zo krijgt als zoals Windows ze rendert?
[ Voor 15% gewijzigd door Erhnam op 05-06-2003 12:37 ]
http://www.xbmcfreak.nl/