LG G5300 animated achtergrond

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik heb onlangs een nieuwe telefoon aangeschaft, en daar kwamen standaard een x aantal ringtones en achtergronden bij, en een manager om deze over te zetten via de datakabel.

Er zitten echter geanimeerde achtergronden op die telefoon, en ik krijg er alleen maar jpg's op. Gif plaatjes bijvoorbeeld niet. Is het mogelijk om zelf geanimeerde achtergronden te uploaden naar mijn phone??

Trouwens, SupeR telefoon voor de rest :P

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:30
Ik ken het toestel persoonlijk niet, maar ik weet dat bijvoorbeeld de samsung t100 ook animated backgrounds heeft en die kan ook geen animated gifs aan. Wat je dan moet doen is 7 of 8 opeenvolgende plaatjes uploaden in jpg of bmp formaat. Ik weet niet of dat ook op die LG werkt.... maar ja wie niet waagt !

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-05 11:46

misterdjus

hoi2x

Ooooww lelijk ik heb net hetzelfde topic gestart haha gisteren zag ik dees namelijk niet!! Ik heb namelijk hetzelfde probleem! Werte het met die verschillende jpg's achter elkaar uploaden? Of ben je er op een andere manier achtergekomen? laat het ff weten!!

tnxs!

hoi

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Nope werkt niet met verschillende jpg's :S

en ben dr jammer genoeg ook nog niet achter.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.