Ik ben al een tijd aan het zoeken naar mijn cookies map in windows XP maar ik kan het niet vinden. Ook heb ik aan gegeven dat hij alles moet weergeven (verborgen bestanden enzo). Ook zoeken in windows levert geen resultaat. Weet iemand de locatie?
Verwijderd
kijk ff onder documents en settings........ vindt je het vanzelf
move nt--> wo....? :x
move nt--> wo....? :x
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 12:01 ]
KloptVerwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 12:00:
Documents and Settings-->User-->Cookies?
en voor de temperory inet files:
C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Temporary Internet Files
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
file:///C:/Documents%20and%20Settings/%username%/cookies/
en
file:///C:/Documents%20and%20Settings/%username%/Local Settings/Temporary Internet Files/
voor elke user zijn eigen koekjes...
Je temp staat in file:///%temp%/
Dus als je een script wilt aanmaken die het automatisch leegt:
en
file:///C:/Documents%20and%20Settings/%username%/Local Settings/Temporary Internet Files/
voor elke user zijn eigen koekjes...
Je temp staat in file:///%temp%/
Dus als je een script wilt aanmaken die het automatisch leegt:
code:
oid in je uitlogscript zetten.
1
2
3
| del "file:///C:/Documents%20and%20Settings/%username%/cookies/*.*" del "file:///C:/Documents%20and%20Settings/%username%/Local Settings/Temporary Internet Files/*.*" del "file:///%temp%/*.*" |
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 12:08 ]
Of anders Internet-opties -> Tijdelijke internet bestanden -> instellingen -> Bestanden weergeven. Opent ie een map waar ze in staan.
[ Voor 39% gewijzigd door neevedr op 05-06-2003 12:03 . Reden: Ben ook weer te langzaam ]
Als je F3 doet en je laat hem zoeken in Deze Computer naar de opdracht: cookies, en hij vindt geen cookies dan is je pc wel heel raar
*
Of:
Internet Explorer -> Extra -> Internet-Opties -> Instellingen -> Bestanden weergeven.
Done.
Of 10 secs google, maar goed.
Internet Explorer -> Extra -> Internet-Opties -> Instellingen -> Bestanden weergeven.
Done.
Of 10 secs google, maar goed.
[ Voor 8% gewijzigd door DeMoN op 05-06-2003 12:04 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
De search zoekt niet in je cookies dir en in je temporary inet files dirSnol schreef op 05 June 2003 @ 12:04:
Als je F3 doet en je laat hem zoeken in Deze Computer naar de opdracht: cookies, en hij vindt geen cookies dan is je pc wel heel raar
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Edit->Preferences->Privacy&Security->Cookies
Ik ging uit van IE en niet van een Mozilla like browser.Erkens schreef op 05 juni 2003 @ 12:05:
Edit->Preferences->Privacy&Security->Cookies
Ik kan ook wel gaan posten hoe je vanuit Lynx je cookies kan zien ofzo
[ Voor 20% gewijzigd door DeMoN op 05-06-2003 12:08 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Als ik de search doe naar cookies krijg ik netjes 2 mappen te zien als resultaat, mijn eigen inlog en van administrator, en als ik er dan op dubbelklik zie ik er zelfs ook nog de inhoud van, maybe ben ik raaralexandervisser schreef op 05 June 2003 @ 12:05:
[...]
De search zoekt niet in je cookies dir en in je temporary inet files dir
*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()