Zoals de titel al doet vermoeden ben ik bezig met een nieuwe sub voor in mij wagentje. Ik heb laatst heel goedkoop een Kenwood KFC-WF305 kunnen aanschappen en omdat ik nu vakantie heb, d8 ik laat ik er maar eens een behuizing voor gaan knutselen. Maar omdat plaatjes meer zeggen dan woorden zal ik hier wat plaatjes posten. (Let op! De kwaliteit van de plaatjes is waarschijnlijk in jullie ogen om te huilen maar ik heb helaas niets beters)
Als enige moet ik nog de bekleding erop lijmen en dat gebeurt zaterdag.
Nu eerst maar even een totaalshot:

De voorkant:

De rechterzijkant:

Bij de volgende foto kun je zien hoe goed ze kunnen zagen bij de Praxis

Ik heb er ook nog een mooi bassreflex pijpje in geknutseld met een diameter van 75mm en een lengte van 102mm. Deze maten stonden vermeld in het boekje.

Hier krijg je nog een inschatting van de groote van de kist:

Ik heb ook nog verstevigingen aangebracht in de woofer en noppenschuim. Alle naden zijn van binnen afgekit met acryllaatkit en van buiten afgeplamuurd. zodat ie volledig luchtdicht is. Ik persoonlijk heel blij met de handvaten. Ze nemen geen ruimte in en zo word de sub iets makkelijker om mee te nemen. Maar zoals gezegd komt er zaterdag de bekleding erop en dan post ik wel (hopelijk betere pics) van het eindresultaat. Als iemand nog tips heeft of op of aanmerkingen zeg ze dan maar gerust.
Als enige moet ik nog de bekleding erop lijmen en dat gebeurt zaterdag.
Nu eerst maar even een totaalshot:
De voorkant:
De rechterzijkant:
Bij de volgende foto kun je zien hoe goed ze kunnen zagen bij de Praxis
Ik heb er ook nog een mooi bassreflex pijpje in geknutseld met een diameter van 75mm en een lengte van 102mm. Deze maten stonden vermeld in het boekje.
Hier krijg je nog een inschatting van de groote van de kist:
Ik heb ook nog verstevigingen aangebracht in de woofer en noppenschuim. Alle naden zijn van binnen afgekit met acryllaatkit en van buiten afgeplamuurd. zodat ie volledig luchtdicht is. Ik persoonlijk heel blij met de handvaten. Ze nemen geen ruimte in en zo word de sub iets makkelijker om mee te nemen. Maar zoals gezegd komt er zaterdag de bekleding erop en dan post ik wel (hopelijk betere pics) van het eindresultaat. Als iemand nog tips heeft of op of aanmerkingen zeg ze dan maar gerust.