Toon posts:

2x draadlose muis...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben met installatie bezig waarbij ik probeer 2 draadlose muisen tegelijk te gebruiken om 1 cursor te bewegen. Nu heb ik 2 logitec muisen die wel alletwee werken maar niet tegelijk (nb als ze beide bewegen, 1 horizontaal en 1 verticaal stottert de cursor) Mischien omdat ze op de zelfde frequentie zijn denk ik.
Weet iemand of ik als ik er een draadlose muis van een ander merk bij koop, dit probleem oplos? (de draadlose muis werkt wel prima in combinatie met een "normaal" ingeplugte)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-08 13:29

Zoefff

❤ 

Ik heb wel eens voor de grap mn draadloze muis en een muis-met-draadje beide aangesloten op mn computer.

De 1ne in de usb, en de andere in de ps2. Dit werkt bij mij prima, je kan gewoon met beide muizen de cursor bedienen.

Als jij 2 recievers hebt, en de 1ne op de usb, en de ander op de ps2 zet ofzo, dan hoort het toch ook goed te werken?

Ik snap alleen niet waarom je tegelijkertijd met 2 muizen wilt werken, voor één cursor. Je wilt dat de ene muis alleen horizontaal beweegt, en de ander alleen verticaal? Lijkt me lastig...

Dan moet je gewoon 2 (balletjes) muizen modden. Haal bij de 1ne de horizontale bewegingssensor eruit, en bij de andere de verticalebewegingssensor, zodat ze elkaar niet in de weg kunnen zitten...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

--> OH

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 01:40

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 11:25:
Ben met installatie bezig waarbij ik probeer 2 draadlose muisen tegelijk te gebruiken om 1 cursor te bewegen. Nu heb ik 2 logitec muisen die wel alletwee werken maar niet tegelijk (nb als ze beide bewegen, 1 horizontaal en 1 verticaal stottert de cursor) Mischien omdat ze op de zelfde frequentie zijn denk ik.
Weet iemand of ik als ik er een draadlose muis van een ander merk bij koop, dit probleem oplos? (de draadlose muis werkt wel prima in combinatie met een "normaal" ingeplugte)
Het zou wellicht kunnen dat je zenderstoring hebt, maar het lijkt mij van niet want dat merk je wel (dan reageert een muis helemaal niet als je de ander beweegt). Ik denk dat het hapert omdat het erg moeilijk is om een muis perfect horizontaal en de ander perfect verticaal te laten bewegen. Het zal er ook mee te maken hebben dat de commando's die binnenkomen van de muizen na elkaar verwerkt worden.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-07 13:47
Ik denk dat hij bedoelt dat hij ze allebei tegelijk wil bedienen.
Ik heb zelf twee logitech draadloze muizen op mijn pc. De MX 700 en een draadloze desktop.
Als mijn MX 700 leeg is kan ik meteen overschakelen naar me desktopmuisje. Maar tegelijkertijd kan je ze niet bewegen omdat de computer tegelijk twee opdrachten binnen krijgt.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ontdekt dat als ik een draadlose muis van safeway erbij aansluit ik ze wel tegelijk kan bewegen (1 horizontaal 1 vericaal). Hel lijkt dus alsof de frequentie het probleem was... nu heb ik alleen nog het probleem dat de safeway muis (die overigens fijn 2 kanalen heeft) zichzelf na enige tijd uitschakeld en dan met een knop moet worden wakker gemaakt... Voor mijn installatie net onhandig
Pagina: 1