Toon posts:

wanneer betaalbare dvd-recorder (wat nu videorecorder is)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wanneer er dvd-recorders uitkomen waarmee je gewoon tv kunt opnemen, net als bij een videorecorder?

Wat is de verwachte prijs van deze producten?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 11:14 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:42

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 11:14:
Weet iemand wanneer er dvd-recorders uitkomen waarmee je gewoon tv kunt opnemen, net als bij een videorecorder?

Wat is de verwachte prijs van deze producten?
Deze zijn volgens mij al lang in omloop. Phillips maakt ze volgens mij. Ze zijn al in omloop. Zie ook hier

Een prijs kan ik niet zo snel vinden maar dit is vast en zeker wel te koop bij o.a:
Mediamarkt, Expert, Raf, BCC, Dixonsenz.

offtopic:
Met een beetje zoeken komt men ver ;) Want google is een tweaker zijn grootste vriend :P

[ Voor 41% gewijzigd door Notna op 05-06-2003 11:26 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• avon
  • Laatst online: 27-06-2025
Dixons enz.
Dixons heeft het niet in het asortiment.

beetje onzinnige vraag naar mijn id... check de telegraaf van vandaag is
daar stond een aanbieding in van een combo hhd en dvd recorder (panasonic E 1299)

[ Voor 29% gewijzigd door avon op 05-06-2003 11:23 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Het is toch al betaalbaar of niet!? ze zijn er al voor 400 euro volgens mij. Trouwens gewone dvdspeler waren 4 jaar geleden ook nog boven de 500 euro.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-03 17:49

Cis

Is het eigenlijk nog wel interessant om een DVD-recorder te hebben? Is het niet interessanter om, zoals AvOn al een beetje zei, een DVD-SPELER te hebben in combinatie met een harddisk van pakweg 200gb?
Het is toch eigenlijk helemaal niet zo interessant om alles op dvd weg te branden? (je neemt het toch (bijna) nooit mee naar vrienden of kennissen)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Met satelliet televisie zijn er allerlei mogelijkheden. Bijv. een Dreambox met ingebouwde harddisk die in verbinding staat (netwerk) met je PC met DVD writer.

Verwijderd

Cis schreef op 05 June 2003 @ 11:37:
Is het eigenlijk nog wel interessant om een DVD-recorder te hebben? Is het niet interessanter om, zoals AvOn al een beetje zei, een DVD-SPELER te hebben in combinatie met een harddisk van pakweg 200gb?
Het is toch eigenlijk helemaal niet zo interessant om alles op dvd weg te branden? (je neemt het toch (bijna) nooit mee naar vrienden of kennissen)
Dat bestaat ook al. Samsung heeft zo'n ding en heb hem toevallig vorige week gezien.

• avon
  • Laatst online: 27-06-2025
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 12:07:
[...]

Dat bestaat ook al. Samsung heeft zo'n ding en heb hem toevallig vorige week gezien.[/quote]

dat zei ik toch ook al, dat dat bestond .... :)

[ Voor 6% gewijzigd door avon op 05-06-2003 12:24 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 11:32:
Het is toch al betaalbaar of niet!? ze zijn er al voor 400 euro volgens mij. Trouwens gewone dvdspeler waren 4 jaar geleden ook nog boven de 500 euro.
Precies .. DVD-recorders worden de laatste tijd zwaar goedkoper.
Bij de opening van de MM in Almere hadden ze als stunt een recorder voor €555,-

Dat is nog best een hoop bedrag, en gold alleen voor de winkel in Almere, dus het is niet dat ze er zoveel inkopen en dat ze het zo goedkoop krijgen.
Er zit gewoon nog heel veel marge op deze apparaten.
Dit komt o.a. vanwege de R&D, weinig concurrentie op dit gebeid (als een merk al zo'n ding in z'n assorti heeft, is het maar 1 of 2 types).

Persoonlijk twijfel ik nog, mochten die dingen rap zakken denk ik dat ik er eentje neem.

Aan de andere kant .. in Tokyo/Japan/ofzo zijn ze al een heel eind met een standaloine Blu-Ray recorder voor een straatprijs van €3200,-
Maarja, net als JVC zegt : Die dingen komen pas in NL op de markt als er ook daadwerkelijk HDTV uitgeoznden wordt in NL.
Staak in leuk stukj over in de laatste C'T.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1