Toon posts:

gamepad(sigma) 6 knoppen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik via spelbesturing mijn gamepad heb toegevoegd(gamepad met 6 knoppen) onder Windows XP professional. Reageert de gamepad wel op al de 6 knoppen alleen de 4 knoppen voor op de joypad reageren alleen op 1 en 2.

Dus Wanneer ik C en D indruk zie ik alleen 1 en 2 reageren(en niet 3 en 4) Wanneer ik A en B indruk zie ik ook alleen 1 en 2 reageren. Wanneer ik de achterste twee knoppen indruk zie ik wel 3 en 4, maar niet 5 en 6.

Hoe kan ik aanpassen dat C en D de knoppen 3 en 4 zijn. En de twee achterste knoppen 5 en 6 zijn. Ik heb al een hoop geprobeerd ik hoop dat iemand met hier mee kan helpen _/-\o_

Groetjes

Wanhopige Gamepad bezitter

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

Als je C en D indrukt gaan dan toevallig 1 en 2 knipperen ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat klopt, wanneer ik C en D indruk gaat ie knipperen. Ik hoop zo dat je er een oplossing voor hebt

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

C en D zijn turbo knoppen dan, en die kan je niet instellen voor een ander doel.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:02

Mentalist

[avdD]

Wat doet dit in OM :?

Move : OM -> OH

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Hoe stel je die turboknoppen in dat ik ze wel kan gebruiken?

• Lord_Gaav
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-05 13:13
Hoe stel je die turboknoppen in dat ik ze wel kan gebruiken?
waarschijnlijk gewoon: NIET! aangezien de controller zo is ingesteld dat die 2 knoppen turbo-knoppen zijn. khad ook zo'n gamepad, drukte elke keer op de verkeerde knop (druk, schiet, magazijn leeg door turbo) :P

EDIT: Die van mij is een Logitech Wingman Gamepad

[ Voor 10% gewijzigd door Lord_Gaav op 05-06-2003 11:41 ]

Pagina: 1