Ik zit met een probleem op het Compact Framework:
Ik heb de volgende code:
private void Form1_Load(object sender, System.EventArgs e)
{
ListViewItem test = new ListViewItem("Test");
test.SubItems.Add("bla");
test.SubItems.Add("bla1");
listView1.Items.Add(test);
ListViewItem test1 = new ListViewItem("Test1");
test1.SubItems.Add("blabla");
test1.SubItems.Add("blabla1");
listView1.Items.Add(test1);
}
private void listView1_SelectedIndexChanged(object sender, System.EventArgs e)
{
MessageBox.Show(listView1.Items[listView1.SelectedIndices[0]].SubItems[0].Text);
MessageBox.Show(listView1.Items[listView1.SelectedIndices[0]].SubItems[1].Text);
MessageBox.Show(listView1.Items[listView1.SelectedIndices[0]].SubItems[2].Text);
}
Wanneer ik dit doe in een 'gewone' app, krijg ik netjes de text die ik in de load heb gezet terug, dus Test1, blabla en dan blabla1. (Als ik dus het tweede item aanklik)
Zet ik deze code exact over naar een compact app, dan is bij de subitem alleen de m_text met deze text gevult (waar je dus niet bij kunt komen), maar niet de Text.
Ik krijg dus wel het 'hoofd' item terug, Test1, maar de subitems zijn leeg!
Ik denk dat dit een BUG is, maar wil het graag even weten of iemand anders al hier tegen aan gelopen is.
Alvast bedankt!
Ik heb de volgende code:
private void Form1_Load(object sender, System.EventArgs e)
{
ListViewItem test = new ListViewItem("Test");
test.SubItems.Add("bla");
test.SubItems.Add("bla1");
listView1.Items.Add(test);
ListViewItem test1 = new ListViewItem("Test1");
test1.SubItems.Add("blabla");
test1.SubItems.Add("blabla1");
listView1.Items.Add(test1);
}
private void listView1_SelectedIndexChanged(object sender, System.EventArgs e)
{
MessageBox.Show(listView1.Items[listView1.SelectedIndices[0]].SubItems[0].Text);
MessageBox.Show(listView1.Items[listView1.SelectedIndices[0]].SubItems[1].Text);
MessageBox.Show(listView1.Items[listView1.SelectedIndices[0]].SubItems[2].Text);
}
Wanneer ik dit doe in een 'gewone' app, krijg ik netjes de text die ik in de load heb gezet terug, dus Test1, blabla en dan blabla1. (Als ik dus het tweede item aanklik)
Zet ik deze code exact over naar een compact app, dan is bij de subitem alleen de m_text met deze text gevult (waar je dus niet bij kunt komen), maar niet de Text.
Ik krijg dus wel het 'hoofd' item terug, Test1, maar de subitems zijn leeg!
Ik denk dat dit een BUG is, maar wil het graag even weten of iemand anders al hier tegen aan gelopen is.
Alvast bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door xylone op 05-06-2003 10:39 ]