Poll over hdd ruimte

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Hier staan heel veel overbodigs toegewezen aan reacties als deze terwijl het mij lijkt dat in deze poll ontopic is. als het een reactie zou zijn dan is het niet noemenswaardig, wel dat juist de helft van alle reacties daar zo gemod zijn.

mja, wat doen we met dees? http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=782817

[ Voor 15% gewijzigd door Teckna op 05-06-2003 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik zou in dat soort topics een +1 als standaard houden.
Een 0 is te weinig omdat je al snel on-topic zit met een dergelijke poll, een 0 is dan ook te zwaar voor veel reakties. Zeker de reactie die jij aanhaalt zou op 1 kunnen, het is wat gebabbel over zijn indeling en dan stapt hij over op zijn ADSL-aansluiting' en hoe goed het wel niet was dat hij zijn 180GB vol heeft gekregen tijdens een LAN. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

bazs2000 schreef op 05 June 2003 @ 10:42:
Ik zou in dat soort topics een +1 als standaard houden.
Eensch :)
Maar wmb mogen er ook een groot aantal naar de 0, zodra ik werkelijk vreselijk zonde van mijn tijd vind :O om een bepaalde reactie te lezen, en die reactie imo voor niemand de moeite van het 'lezen' (one-liner is vaak al te veel eer . . . ), dan trek ik toch de schaaf er overheen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb zoveel mogelijk reacties naar de terechte score geholpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Even kijken. :)
Gepost door XXXXXXXX woensdag 4 juni 2003 - 13:40 Score: 1 (Informatief)
Ik heb zo'n 50gig aan warez die ik share op mijn p2p network.
_____
Beoordelingen: +1, +1: Interessant, -1: Overgewaardeerd, -1: Troll, +0.74: Informatief, Totaal: 0.74 / 5x
Wat we moeten doen? Vragen of hij een FTP op wil zetten natuurlijk. :+
Nee, het is een overbodige reply, wat moeten wij nu met de info dat hij een HD met warez heeft. Het is niet eens on-topic want hij zegt ook niet wat hij aan HD ruimte in totaal gebruikt heeft. Gewoon een losse flodder dus.

[ Voor 4% gewijzigd door bazs2000 op 05-06-2003 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De poll gaat over hoeveel ruimte ze in gebruik hebben. Als iemand dat zonder nadere info in een reactie nogmaals meldt, vind ik dat totaal overbodig. Ik heb dan ook behoorlijk wat van dat soort reacties als zodanig gemodereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
bazs2000 schreef op 05 juni 2003 @ 11:19:
...het is een overbodige reply, wat moeten wij nu met de info dat hij een HD met warez heeft....
Op zich is dit dus juist wel ontopic. Het topic is in weze natuurlijk gewoon "hoeveel hdd space heb jij?" als je zo'n poll start dan smeek je om reacties als "ik heb lekker 220 gig, dat heb jij niet" en "maar ik heb 73 gig h4rd455 pr0n :D". En in weze is dit dus gewoon een antwoord op de vraag.

Waar je IMO de overbodigheid wel degelijk kunt zoeken bij de reacties waar mensen ook vertellen wat ze ermee doen, vind ik toch dat je men niet af kunt rekenen op het feit dat ze antwoord geven op de vraag.

* Randal Peelen kan zich wel vinden met een +1 standaard :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Jimmy Pop schreef op 05 June 2003 @ 12:08:
Op zich is dit dus juist wel ontopic. Het topic is in weze natuurlijk gewoon "hoeveel hdd space heb jij?" als je zo'n poll start dan smeek je om reacties als "ik heb lekker 220 gig, dat heb jij niet" en "maar ik heb 73 gig h4rd455 pr0n :D". En in weze is dit dus gewoon een antwoord op de vraag.
Niet helemaal. ;)

De vraag luidt:
* bazs2000 / Hoeveel harddiskruimte heb je gevuld op je desktop/workstation?

Als je dan met de mededeling komt dat je 50GB aan warez hebt dan mis je 'de rest' een PC heeft ook een OS nodig en andere zaken, deze meneer was gewoon aan het patsen met zijn 1337-warezcollectie. :) Dat is verre van on-topic als je het mij vraagt. :)

Maar goed, dat is bijna hetzelfde als hetgeen jij zei. :)

[ Voor 8% gewijzigd door bazs2000 op 05-06-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

Jimmy Pop schreef op 05 June 2003 @ 12:08:
. . . vind ik toch dat je men niet af kunt rekenen op het feit dat ze antwoord geven op de vraag.
Dat antwoord geven ze al middels de poll zelf.
Alle non-toevoegingen een dubbelpost dan maar? :+

nah . . .

Het is zoals prof. Jimpy ook al aangeeft, . . . als je zo'n poll start dan smeek je om reacties als "ik heb . . ., dus daar hoeven we niet al te dun gaan schillen op informatieve waarde :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
/me wist niet eens dat er ook bij polls reacties waren :/

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ach ja met z`n poll vraag je natuurlijk om dit soort reacties, ook ik was even geneigd om effe stoer te doen over wat ik allemaal heb, maar ach who care`s

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Tja, het ene onderwerp leent zich beter voor kwalitatief hoogstaande reacties dan het andere. Die bij de polls zijn meestal niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
bazs2000 schreef op 05 June 2003 @ 12:19:
De vraag luidt:
* Randal Peelen / Hoeveel harddiskruimte heb je gevuld op je desktop/workstation?
Hehe, lol, me is een beetje scheel O-) .
botoo schreef op 05 June 2003 @ 12:45:
[...]
Dat antwoord geven ze al middels de poll zelf.
An sich, jaa.... misschien is het wat reactie mogelijkheden bij poll's te trashen? (8>
Hoewel, dan moet dat ook bij profile's en dan moet het ook bij kookcursussen. Opzich is het ook wel een goede zaak dat de tweakerstjes een keertje wat losser mogen reageren :) .

[ Voor 47% gewijzigd door Randal Peelen op 05-06-2003 14:53 ]

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1