Toon posts:

Terratec DMX X-Fire 1024

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is de terratec DMX X-Fire 1024 een goede geluidskaart? en wat zijn de systeem eisen?
De website www.terratec.net geeft geen informatie.

Of is de AOpen AW744Pro beter?
Systeem eisen: 166 MHz 32 MB memory

of is er nog een beter kaart onder de 2 honder gulden?

Mijn systeem:
Intel Pentium 200MHz
Asus moederbord (nog 3 ISA sloten en 3 PCI sloten vrij, dus dat lukt wel)
S3 virige 2MB Video kaart
ALS 100+ geluidskaart. (Ruist al ik weet niet wat!)

vr.gr.
Maarten

Verwijderd

ja een soundblaster live player 1024 oem
kost 145.-
altijd een goede onderstuning
of een sounblaster 128 heb je met 4of2 speakers kost 60.-is ook een goede geluidskaart draait albij met windows me en geen enkelen probleem

1e systeem
pen3 450@500 word vervangen naar celly 2 667

2e systeem een amd atlon classic 550@850

Verwijderd

Hmmz......ik ben ook van plan een DMX Fire 1024 te kopen, 4 speakers aan te sluiten, lekkere wavetable (8mb) en odnersteuning voor EAX EN A3d en das wel mooi meegenomen want dat hebben niet veel kaarten...

Iemand het hiermee eens?

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
ik heb de erratec, nu nog met subwoofer en 2 boxen, maar ik ben van plan mijn stereo installatie d'rop aan te sluiten.
Maar de EAX en A3D doen het goed...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

idd =) de terratec roeleert heb 'm ook er waren eerst fikse driver issues maar die zijn nu mooi verholpen met de laatste drivers

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb hem ook, en ik vind het een prima kaartje !

Virussen? Scan ze hier!

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
hoe zit het met de cpu belasting van de terratec?

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

heb ook die terratec, had hiervoor een sblive, maar die ging na bijna een jaar goed gedraaid te hebben raar doen :'(

de terratec heeft zowel EAX als A3D en het werkt perfect!

cpu belasting zou ik niet weten... hoezo is dat belangrijk? gaat je koe dan minder hard ofzo... merk je toch niet bij het gamen lijkt me!

Verwijderd

Het is zeker een goed kaartje, kheb er nog geen problemen mee gehad in tegenstelling tot mijn vorige SB PCI128 :r

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik vu=ind hem alleen nog wel vaag doen onder w2k, maar verder superkaart!

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Fijne kaart. Alleen is het kut als je de equalizer gebruikt en je doet een tijd nix geluid, dan kan hij wel eens verschrikkelijk kraken als er dan een geluidje wordt afgespeeld.

Simpel te verhelpen door de equalizer op te roepen, maar het is altijd ff schrikken.

Voor de rest nix dan lof!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ik ben er ook zeer tevreden over,hij bevalt me beter dan de SBlive die ik ervoor had.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Pagina: 1