Toon posts:

[IE6] Alle webpagina's worden letterlijk gedownload

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen :-)

Op m'n werk heb ik 16 computers van een nieuwe image moeten voorzien, en nadat ik alles weer opgestart had (nog zonder ze overnieuw in het domein te plaatsen), kwam ik erachter dat Internet Explorer (versie 6.0.2800) 'automatisch' -alle- webpagina's die ik opvraag download.

Voorbeeld: ik start IE op, en normaalgesproken zou ik dan onze homepage als startpagina moeten zien. Nu word de root ("/") gedownload, en als dit gebeurd is sluit IE zich af.

Het rare is dat de moeder-PC gewoon wél normaal op het internet kan. Iemand enig idee/verwijzingen?

Alvast bedankt. :-)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ah okay, dank u :-) Heb gezocht hier op GoT, niks gevonden. Heb al bij bestandstypen gekeken onder mapopties, geen resultaat. Windows Update kan ik niet draaien, dus. ;-) Tijd voor Technet!

• Pnhers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-08 22:05

Pnhers

--

Hoe bedoel je 'gedownload'. Krijg je gewoon allemaal mappen te zien in je browser of komt ie met een scherm met de vraag of je het wilt opslaan?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Pnhers schreef op 05 June 2003 @ 11:00:
Hoe bedoel je 'gedownload'. Krijg je gewoon allemaal mappen te zien in je browser of komt ie met een scherm met de vraag of je het wilt opslaan?
Nee, hij begint meteen met downloaden,.. hij download gewoon een .html bestand. index.html ofzo.. hij vraagt ook niet om op te slaan ofzo.

Ik heb dit namelijk ook eens gehad, mijn oplossing was updaten naar IE 6, maar aangeizen jij die al hebt :/

Misschien is er een update beschikbaar?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Zoals in mijn startpost :-) Ik ga naar een willekeurige pagina (het probleem doet zich bij elke pagina die ik intik voor), IE sluit af, er komt een downloadvenstertje (dit gebeurt overigens geheel automatisch, ik geef nergens toestemming voor), en word de pagina die ik opvraag (meestal is dit dus index.php/html/asp/*) gewoon gedownload inplaats van dat 'ie geparsed en weergegeven wordt. :-)

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat ik het probleem heb gevonden. We gebruiken hier Imperata (remote control and auditing tool), dat ook een webbrowser heeft met wat gedetailleerdere restricties als IE zelf. Bij het opstarten krijg ik een melding dat deze service niet is gestart en fouten heeft gegenereerd. Dezelfde melding krijg ik als de Imperata Webbrowser wil starten; IW en IE gebruiken samen bepaalde gedeelten van het registry (lokale policies, bijvoorbeeld). Denk dat hier de caveat was - ik ga even lekker verder met de nieuwe image! :-)
Pagina: 1