Ik heb een pc met een amd 2000+ processor, 512 ddr ram en een gforce 4mx 440 videokaart op een moederbord. Sinds een paar maanden heb ik grote problemen om welk spel dan ook fatsoenlijk te kunnen spelen op mijn pc. Zodra ik een spel opstart, met name championship manager 4 en grand prix 4, kan ik hooguit 5 á 10 minuten spelen voordat of mijn computer vastloopt of hij gewoon spontaan opnieuw opstart. Soms springt ie ook gewoon terug naar windows bureaublad. Ik heb mijn pc al een paar keer geformatteerd om te kijken of dat zou helpen, maar het wordt er maar niet beter op. Ik heb echt geen idee meer wat ik moet doen om dit op te kunnen lossen. Bij een crashreport van windows las ik dat het iets te maken zou moeten hebben met een driver of device wat zorgt voor conflicten, maar ik heb geen idee wat. Als iemand hier iets meer vanaf weet HELP!! me dan aub. Weet echt meer wat ik moet doen en een spel gaan spelen als je van tevoren al weet dat ie toch gaat vastlopen is ook niet leuk. PLEASE help!!
Hoe is je systeem gekoeld ?
En wat voor moederbord en voeding heb je ?
edit
Ik vermoed namelijk zelf een temperatuurprobleem of een brakke voeding
edit
En wat voor moederbord en voeding heb je ?
edit
Ik vermoed namelijk zelf een temperatuurprobleem of een brakke voeding
edit
[ Voor 39% gewijzigd door mlevd op 05-06-2003 10:24 ]
Hoi Welkom op GoT 
Het is verstandig om eerst * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
en
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)
even door te lezen
We willen je graag helpen, maar je geeft ons iets te weinig info om je te kúnnen helpen.
Heb je al andere drivers? chipset drivers geprobeerd? Je koeling nagekeken? etc.
Het is verstandig om eerst * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
en
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)
even door te lezen
We willen je graag helpen, maar je geeft ons iets te weinig info om je te kúnnen helpen.
Heb je al andere drivers? chipset drivers geprobeerd? Je koeling nagekeken? etc.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen
Neem dit eens door
Linkje kun je vinden via Dit graag lezen eer je post :) en Technische PMG FAQ in Processors, Mobo's & Geheugen 
Aandachtspunten: voeding, geheugen en temperaturen.
Neem dit eens door
Aandachtspunten: voeding, geheugen en temperaturen.
[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 05-06-2003 10:25 ]
Dit topic is gesloten.
![]()