Toon posts:

[Windows 2000] Temperatuur informatie??

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb in een aparte ruimte twee servers staan. Hier is echter heel weinig koeling. Nou heb ik een aantal vragen.

Hoe kan ik de temperatuur van de server bekijken. Zit er bij windows 2000 Server Proffesional, geen programma waarmee je de temperatuur van de computer kunt bekijken.

En waar moet ik op letten als ik dat programma heb geinstalleerd. Tot welke temperatuur kan ik de servers aan laten staan. En bij welke temperatuur moet ik opletten?

Mvg,

DRMS

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:26

job

dat kan met meerder programma's
bijvoorbeeld speedfan.
of motherboardmonitor (mbm)

ohja, en dit topic hoort natuurlijk niet in [NT], maar in [PMG], of moet het in [SA]??

[ Voor 15% gewijzigd door job op 05-06-2003 10:16 ]

Verwijderd

zou wel hier kunnen als hij bedoeld wat ik denk dat het een progje moet zijn wat die over het netwerk kan checken maar dan nog zou het hier denk ik niet thuis horen.

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand dit topic verplaatsen naar de juiste plek???

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:26

job

Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 10:07:
zou wel hier kunnen als hij bedoeld wat ik denk dat het een progje moet zijn wat die over het netwerk kan checken maar dan nog zou het hier denk ik niet thuis horen.
daar heb ik niet aan gedacht.
drms, bedoel je een programma wat je gewoon op je server kan draaien?
of bedoel je dus een prog waarmee je vanaf een andere pc de temps van je server kan zien?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Punt 1: je moederbord/hd/graf. kaart moeten wel temp. sensors aan boord hebben :) Dat heb ik nog niet gelezen, maar ik ga er van uit dat ze dat wel doen :)

Punt 2: met motherboard monitor moet je volgens mij wel iets leuks kunnen doen met de dll's en een simpele webpage oid. Dan kan je vanaf overal kijken wat de temps zijn :) (aangezien mbm ook via irc aangesproken kan worden moet dit imo ook wel via een webpage willen)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

Zie de PMG FAQ:
http://gathering.tweakers...sage/17919686#temperatuur

Daar staat ook wat software die je kan gebruiken, verder kan je ook eens zoeken hier.

Kom je er niet uit dan open je maar een nieuw topic in SA, en zorg je dat je wat relevante info geeft over je servers (type / mobo e.d.) en duidelijk omschrijft wat je zoekt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Predator op 05-06-2003 10:23 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.