ik heb al een tijdje een nieuw systeem maar nu is er iets raars gebeurd. ik probeerde een nieuwe videokaart uit (van mijn broertje qwou weten hoeveel 3dmarks hij zou halen in mijne) en liet hem benchmarken. toen gingen we beneden eten. en toen ik terugkwam was de computer uit (groene licht was aan maar ventilators uit) ik probeer de powerknop maar die weigerde dienst. dus ik haalde alle stroom eraf. zetten het weer aan en drukte op de powerknop. het gevolg BOEM de zekering was ontploft (niet doorgebrand maar echt ontploft). ik dus snel alles uit.
mobo boot nog met andere voeding en videokaart is ook nog in orde rest weet ik nog niet.
nu is de vraag: iemand enig idee wat er in godsnaam gebeurd is?
mijn systeem:
ECS K7S6A pcb1.0 bios 1.0f (nieuwste)
maxtor 80gb harde schijf 7200 RPM
LG 16x48 dvd speler
cdrw 4x4x32
amd xp 1800+ proc
de videokaart die er toen inzat: connect3d radeon 9000 128mb ddr
en een paar coolertjes (kast cooler chipset cooler)
de voeding was een q-tec 300watt die gratis bij een 24,- kast kwam (erg brak maar deed het wel)
nu ga ik vandaag een nieuw zekeringetje erin zetten en een nieuwe voeding kopen. want zeker dat ik deze niet meer in mijn systeem laat!
mobo boot nog met andere voeding en videokaart is ook nog in orde rest weet ik nog niet.
nu is de vraag: iemand enig idee wat er in godsnaam gebeurd is?
mijn systeem:
ECS K7S6A pcb1.0 bios 1.0f (nieuwste)
maxtor 80gb harde schijf 7200 RPM
LG 16x48 dvd speler
cdrw 4x4x32
amd xp 1800+ proc
de videokaart die er toen inzat: connect3d radeon 9000 128mb ddr
en een paar coolertjes (kast cooler chipset cooler)
de voeding was een q-tec 300watt die gratis bij een 24,- kast kwam (erg brak maar deed het wel)
nu ga ik vandaag een nieuw zekeringetje erin zetten en een nieuwe voeding kopen. want zeker dat ik deze niet meer in mijn systeem laat!