LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
en noem ons geen lullie wat we zijn er om elkaar te helpen.
lullie ? Sinds wanneer genereerd de raid set deze fouten ?Astennu schreef op 05 June 2003 @ 09:34:
Ik heb nu 2x80 gb Wester Digital 800JB in Raid 0 Op Mijn Sata Controller van een Abit NF7-S. Nu heb ik al een keer gehad dat de hele NTFS partitie over ze zijk is gegaan gevol alle data weg. Maar nu weer. Ineens wil windows niet meer starten. installeer ik em opnieuw op andere partitie en volgende d8 ntfs scan disk en weer een hele waslijst met fouten die i gaat fixen. Nu is het wel zo dat het lijkt of een hd meer geluid maakt dan eerst en ook meer als de andere HD. Ik denk dat de HD 's gewoon bijde terrug moeten moeet toch even eerst vragen wat lullie hier van denken. Ik heb eerder in Raid gedraait en nergens last van gehad. Ik heb de nieuwe bios die de data coruptie tegen moet gaan maar dat heeft dus niet geholpen.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik neem aan dat je je hd's goe gekoeld hebt? Wat zijn de temps?
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
LET OP !!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn !!!
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Blijkbaar houd jij je niet aan de regels.Astennu schreef op 05 June 2003 @ 13:38:
keey blijkbaar weet niemand meer een andere oplossing.
Kicken binnen 24 uur is niet gewenst !
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verder heb ik toch het gevoel dat je de faq niet doorgenomen hebt..
Hoe krijg ik verloren gaande data terug?
Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
Nu iig dicht... ICQ me maar als je een echt goede reden hebt dat ik 'm weer open moet doen, maar volgens mij moet je gewoon de faq doornemen.
[ Voor 17% gewijzigd door Mentalist op 05-06-2003 14:28 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
![]()