Verschillende desktops voor win98

Pagina: 1
Acties:

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 19:09

Zenda

goes milk!

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een programma voor Windows 98 waarmee ik kan inloggen op verschillende desktops.. Als je dus de computer aandrukt mag windows compleet opstarten, maar dat er dan een soort programmatje naarvoren springt waarop je moet inloggen. Ik heb mijn nek net lopen breken over keywords op google maar niks gevonden :( any ideas?

Zenda likes some milk every now and then..

• Trefwoord
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 23:03

Trefwoord

blader, blader...

je kan standaard toch verschillende users aanmaken met win98? of is dat niet wat je bedoelt?

...gevonden!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 00:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Configuratiescherm -> Gebruikers? :P

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Gewoon in je netwerk instelllingen "Microsoft Family" toevoegen et voila.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wil je nou meerdere bureaubladen kunnen hebben, of met verschillende gebruikersprofielen inloggen??

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Zenda

Zenda

goes milk!

Topicstarter
hmm :) oke.. tnx.. dat kan idd ook.. hehe.. :S

dan nog een vraag, of iemand een progje weet waarmee je de tijd clockt van degeen die achter de pc zit en dat als de 20 minuten bijvoorbeeld op zijn er een lock op de pc komt ..

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik denk dat je dan op een Windows NT gebaseerd OS moet gaan werken (4.0/2000/XP). Of je moet uitwijken naar progz van derden, die ken ik zo alleen geen... Moet met Google wel te vinden zijn :)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• Zenda

Zenda

goes milk!

Topicstarter
oke, zal eens even proberen te zoeken op google.. keywords iets van :

internetcafe software? of iets van: internet clocker ?..

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik zit trouwens te denken... Voor Windows 98 is ooit ook een Group Policy Editor gemaakt waarmee je instellingen van gebruikers kunt aanpassen. Staat volgens mij op de Win98 CD. Afgekort heet het iig gpedit.

• Zenda

Zenda

goes milk!

Topicstarter
Ik heb het nu al opgelost met gebruikers bij configuratie scherm.. 6 gebruikers aangemaakt, hierbij ook 6 verschillende desktops en instellingen dus.. zal daar nu ff verder mee kloten, zoek zometeen wel ff programmatje voor die 'clocker' ...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zenda, als je nou eens eerst ZELF ging zoeken ipv meteen aan ons te vragen...da's de algemene policy hier. En volgens mij ben je daar al vaker op gewezen als ik zo je post history zie...

En btw: nieuwe vraag, nieuw topic!

[ Voor 11% gewijzigd door The Eagle op 05-06-2003 13:58 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1