Distributed project WU's per e-mail?

Pagina: 1
Acties:

• Kets_One
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar distributed projecten waar ik wu's kan ophalen en verzenden via e-mail.
Ik doe nu mee met RC5-72, waarbij het ophalen en verzendenerg goed werkt. Ik vind het doel van het project alleen een beetje gebrek aan visie hebben.
Allemaal leuk en aardig, maar ik doe liever iets voor een middel tegen kanker ofzow.

Weten jullie nog meer projecten waar ik WU's per e-mail kan ophalen en submitten?

Kets_One

3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 13:35

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bedoel je dat je ook handmatig thuis zou willen flushen, of moet alles automatisch gaan?
Er zijn nl veel projecten waarbij je zelf de resultaten moet verzamelen, naar thuis moet mailen om daar zelf te flushen.
Ik weet dat DF en GaH zo kunnen werken.
Sucees met je goede keuze in ieder geval. ;)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Alle projecten van dnet kan je op die manier behandelen. OGR dus ook. Je moet zelf kijken of OGR wel genoeg visie heeft :)

Verder kan je bij ECC2 ook de results met mail verzenden. Ophalen hoeft niet eens. :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-12-2025

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Mobster schreef op 05 June 2003 @ 09:41:Verder kan je bij ECC2 ook de results met mail verzenden. Ophalen hoeft niet eens. :)
Dat vond ik altijd zo enorm handig aan de oude ECCp-109. Lekker geen geklooi met 'verlopen' blokjes :P

last.fm

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Ik gebruik een usb-stick om offline pc's van voer te voorzien en om de resultaten er weer af te halen. Hoeveel werk dat is? Licht aan de snelheid van de pc's. Ik heb er hier een staan die 2/3 weken met een buffertje tsc doet; p2 400mhz

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects