Nieuw Themaforum?

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Laatste reply in TF examens is al weer 2 dagen oud.

Ik zou graag een balletje willen opgooien over een 'TF vroeger'

Lekker kletsen over oude spellen, oude muziek, waar je was bij de landing op de maan, oude rages etc etc.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Laatst online: 01-09 11:52

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik ben niet zo Thema Forum bezoeker...
maar vroeger was wel alles beter... ;)
EG NIE!

www.vroeger.nl

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:57
Ik denk dat het niet bepaald hard zal lopen zoiets :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Simon schreef op 05 June 2003 @ 08:51:
Ik denk dat het niet bepaald hard zal lopen zoiets :)
Ik weet nog dat ik er in de oude HK een topic over had gemaakt...

En ja.. dat liep erg goed.. iedereen vind het prachtig al die memories :)

Alleen kan je het dan net zo goed bij één topic houden omdat het allemaal op hetzelfde slaat...

"Weet je nog dat...?"

Komen niet echt discussies uit voort dus :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
DeMoN schreef op 05 June 2003 @ 08:54:
[...]

Ik weet nog dat ik er in de oude HK een topic over had gemaakt...

En ja.. dat liep erg goed.. iedereen vind het prachtig al die memories :)

Alleen kan je het dan net zo goed bij één topic houden omdat het allemaal op hetzelfde slaat...

"Weet je nog dat...?"

Komen niet echt discussies uit voort dus :)
ik denk dat dat wel meevalt, er is 'veel' vroeger. Die in de HK was dacht ik bijvoorbeeld alleen al van oude tvseries. Maar je kunt ook over oude sportmomenten, wereldbeelden, muziek en weet ik veel wat niet allemaal kletsen.
Zo'n TF lokt gewoon nieuwe topics uit. Meer dan dat je ze bijvoorbeeld als losstaande isn HK of SG/NSTM zou stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, lijkt mij ook wel een goed plan. En er komen misschien wel wat discussies uit voort, zoals "wat als <blaat> niet gebeurd was?" of "heeft gebeurtenis <blaat> invloed gehad op je leven?", etc.

Lijkt me best een leuk thema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Mischien is het een Idee om weer een poll te maken voor de Thema van het Thema forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Een leuk idee wat een leuk topic kan opleveren.. maar om daar nu een heel thema forum aan te wijden? Lijkt mij niet echt vullend.

Het thema forum lijkt mij meer bestemd voor actuele tijdelijke gebeurtenissen zoal:

• juni: Wimbeldon
• Tour de France

Dit zijn natuurlijk enkel voorbeelden die met sport te maken hebben.. wat er voor de rest gaat afspelen zou ik zo 1-2-3 niet weten :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Inderdaad, het onderwerp vroeger heeft meer kans in SG/HK omdat je er niet veel van kan verwachten. Daar komt dan nog bij dat er te weinig echte geschiedenistopics zijn om er een subforum mee te vullen. Het idee is wel goed maar om er een thema aan te wijden? :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
We hebben ook het themaforum dieren gehad, daar zag ik een beetje dezelfde bezwaren over als met dit onderwerp. Toch liep dat best goed.

Je hebt dan dus een TF die niet actueel is, maar juist door het onderwerp komen die topics alsnog wel. Bij zo'n onderwerp is het ook vreemd om naar huidige topics te kijken. Als die er veel zouden zijn zou een TF niet de juiste methode zijn.
Wat ik wel opmerk is dat dergelijke topics het altijd heel goed doen. Er is dus best interesse in... en dan komt de rest ook wel goed :)

[ Voor 59% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-06-2003 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TF:E blijft nog wel wat langer bestaan, over een week komen de eerste uitslagen binnen en dat mocht nog gevierd (of juist niet ;)) worden in TF:E. Maar daarna kan er wel weer een nieuw themaforum komen ja :)

Een TF proberen we wel gebonden te houden aan tijdelijke, recente gebeurtenissen, maar het is niet noodzakelijk (zie idd het TF:dieren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

UTFS :P [Nostalgie]Speelgoed, series en dergelijke van vroeger deel2

Dat ik ooit zoiets tegen een LA-meubel zou kunnen zeggen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Ehm, kan het thema forum Vakantie niet weer gewoon terug? Lijkt me ook best actueel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja dat is dus een topic ja, ken ik wel.... ws zelf ook wel in gereageerd :)

Maar ik wilde graag eens een TF erover, maar ik heb mijn antwoord van Durden en vind het wel goed zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het kan ook zijn dat er een tijdje geen themaforum is he?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Neuh, dan moeten we gewoon een event organiseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
JvS schreef op 05 juni 2003 @ 09:59:
Het kan ook zijn dat er een tijdje geen themaforum is he?
Joah weet ik wel, maar we mogen toch wel een voorzetje geven als we wat 'leuks' bedacht hebben?
Gaat vanzelf dicht als julie vinden dat de boodschap overgekomen is en het voorstel uitgediscussierd is :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
TF:E zou toch openblijven tot ~een week na de uitslagen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

G33rt schreef op 05 June 2003 @ 11:32:
TF:E zou toch openblijven tot ~een week na de uitslagen? :)
Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 09:18:
TF:E blijft nog wel wat langer bestaan, over een week komen de eerste uitslagen binnen en dat mocht nog gevierd (of juist niet ;)) worden in TF:E. Maar daarna kan er wel weer een nieuw themaforum komen ja :)
kortom: lees de draad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

ik ben eigenlijk wel voor een TF vroeger, lijkt me wel leuk, vroeger is bij mij dan 10 jar terug, ook, iets meer dan, maar toch is er wel veel verandert enzo, en verschillen tussen herineringen vergelijken enzo

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

droupsnoet schreef op 05 June 2003 @ 12:10:
ik ben eigenlijk wel voor een TF vroeger, lijkt me wel leuk, vroeger is bij mij dan 10 jar terug, ook, iets meer dan, maar toch is er wel veel verandert enzo, en verschillen tussen herineringen vergelijken enzo
Ik ben er ook wel voor. Kijk zo super out ben ik ook weer niet. Maar het is wel leuk.
Alles was toen ook anders. Toen reden mensen nog met paard en wagen ipv. auto's. De muziekwereld/sportwereld was ook heel anders. Hier zou je natuurlijk heel veel in kwijt kunnen. Want al die andere topix over vroegah kan je dan hier ook kwijt.

Ik vind het nu al tof ;)
offtopic:
out = achternaam ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-10 14:49

Stoffel

Engineering the impossible

OUTerspace schreef op 05 June 2003 @ 12:16:
[...]

Ik ben er ook wel voor. Kijk zo super out ben ik ook weer niet. Maar het is wel leuk.
Alles was toen ook anders. Toen reden mensen nog met paard en wagen ipv. auto's. De muziekwereld/sportwereld was ook heel anders. Hier zou je natuurlijk heel veel in kwijt kunnen. Want al die andere topix over vroegah kan je dan hier ook kwijt.

Ik vind het nu al tof ;)
offtopic:
out = achternaam ;)
Mja, gooi het dan gewoon dicht denk ik dan, ik zie dat idee van jou een beetje een HK0.5 worden namelijk :)

offtopic:
[quote]
Out :Z
[/quote]
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

_-SToFFeL-_ schreef op 05 June 2003 @ 13:31:
[...]

Mja, gooi het dan gewoon dicht denk ik dan, ik zie dat idee van jou een beetje een HK0.5 worden namelijk :)

offtopic:
[quote]
Out :Z
[/quote]
:+
HK0.5 :?
En je hoeft het helemaal niet dicht te gooien. Je kan gewoon die topics verplaatsen naar de nieuw TF (als die er komt )
En verder. De gedachte achter een topic zoals vroeger is leuk.

offtopic:
dat ik out heet kan ik niks aan doen ;) , maar het is voor mij om trots op te wezen

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Over het komende themaforum: daar zijn we nog niet uit, ik weet niet of "vroeger" zo'n groot forum waard is of dat het beter in een groot topic kan? Daarbij is het, zoals JvS al zei, niet nodig om geforceerd een onderwerp voor een themaforum te bedenken :)

Wie weet doen we wat met de komende zomervakantie, 'k weet niet of er meer mensen zijn die zoals ik een last minute reis gaan boeken en tips willen waar ze heen kunnen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat mij betreft mag het Vakantie-forum weer terug, want ik moet nog een last-minute boeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Virus.NL schreef op 05 juni 2003 @ 18:57:
Wat mij betreft mag het Vakantie-forum weer terug, want ik moet nog een last-minute boeken :)
We blijven niet aan de gang, ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest, misschien omdat ik nog steeds geen laptop heb? :+

Maar ik vind JvS' reactie een beetje vaag. Geforceerd een onderwerp uitkiezen is niet het doel van het forum natuurlijk, maar als er nou een goed onderwerp genoemd wordt, waar veel publiek wel iets in ziet, zie ik geen reden om het niet te doen? Of zijn er achter de schermen redenen die ik niet zie? Veel extra werk om te beheren of iets dergelijks? Kan natuurlijk ook :)

Overigens denk ik dat het goed is het examen forum nog even open te houden, ook al heb ik zelf geen examen gedaan. De uitslagen zijn immers nog niet eens bekend :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Spotter

Lichtnicht

Misschien niet enkel vakantie, maar ook reizen. trekt denk ik toch iets meer publiek. tis maar een ideetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Spotter schreef op 06 juni 2003 @ 15:53:
Misschien niet enkel vakantie, maar ook reizen. trekt denk ik toch iets meer publiek. tis maar een ideetje
Reizen is, vind ik dan, ook vakantie hoor. Als je op reis gaat ga je toch ook op vakantie, of zie jij dat soms anders? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

je hebt ook zakenreizen en die zijn niet altijd als vakantie te bestempelen (soms wel :) )

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01-10 21:37
moser schreef op 06 June 2003 @ 16:24:
je hebt ook zakenreizen en die zijn niet altijd als vakantie te bestempelen (soms wel :) )
Maar ik denk ook niet dat Spotter daar op doelde ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En als de eerste weer terug van vakantie komen, kunnen ze tips en waarschuwingen geven voor degenen die nog naar die plaats toe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het in bepaalde periodes, waarin behoefte blijkt te zijn aan twee themafora, niet mogelijk tijdelijk twee fora te openen ? Dus gewoon een examenforum en een vakantieforum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 23:35:
Is het in bepaalde periodes, waarin behoefte blijkt te zijn aan twee themafora, niet mogelijk tijdelijk twee fora te openen ? Dus gewoon een examenforum en een vakantieforum ?
Dat is ook al geweest hoor. Vorig jaar was er een Themaforum Politiek en tegelijkertijd een Themaforum Examens bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:40

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Laat ik ook maar even mijn mening geven. Ik denk dat het thema 'vroeger' wat meer voor de oudere tweakers is. Ik ben zelf natuurlijk een van de jongere GoT-ters, daar ben ik me van bewust, maar nu is het themaforum dus Examens, en de leeftijd van examendeelnemers ligt van 16 tot 20. Als je denkt dat je die mensen dus ook tevreden wilt houden, denk ik niet dat je ze moet belasten met saai gezwam over die tijd dat ze 6 tot 10 jaar waren.

Dan is het natuurlijk nog maar de vraag of je _iedereen_ tevreden wilt houden, of dat je ook een keertje de wat oudere mensen tevreden maakt.

* Thijsmans votes for vakantie :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Prammenhanger schreef op 08 June 2003 @ 22:33:
Als je denkt dat je die mensen dus ook tevreden wilt houden, denk ik niet dat je ze moet belasten met saai gezwam over die tijd dat ze 6 tot 10 jaar waren.
mja, maar met die examens waren de mensen die de examens al lang gehad hebben ook niet te vinden in dat forum (althans niet veel)
Zo ook met "vroeger"

Mij lijkt het ook een leuk thema waar je echt alle kanten mee op kan, en ja ook voor de jongere usertjes hier :)
vroeger is namelijk erg rekbaar, vanaf het jaar 0 tot gisteren bij wijze van spreken ;)

daarnaast is vakantie dit jaar al geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Aangezien het buiten een stuk mooier wordt en een aantal tweakers ook verder dan z'n beeldscherm poogt te kijken, wilde ik het volgende thema voorstellen: IRL.

Waarschijnlijk een beetje onwennig en in het begin zal het misschien ook wel niet lopen, maar ik denk dat beetje bij beetje meer tweakers geïntresseerd zullen raken in de wereld buiten internet.

Het is maar een voorstel dat misschien wat komisch overkomt, maar ik denk dat er wel behoefte aan is. :) Het enige puntje waar ik mee in de clinch kom is SG, waarmee (enige) overlap zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 14:03

MaDLiVe

.-Observer-.

OpifexMaximus schreef op 09 juni 2003 @ 17:22:
Aangezien het buiten een stuk mooier wordt en een aantal tweakers ook verder dan z'n beeldscherm poogt te kijken, wilde ik het volgende thema voorstellen: IRL.

Waarschijnlijk een beetje onwennig en in het begin zal het misschien ook wel niet lopen, maar ik denk dat beetje bij beetje meer tweakers geïntresseerd zullen raken in de wereld buiten internet.

Het is maar een voorstel dat misschien wat komisch overkomt, maar ik denk dat er wel behoefte aan is. :) Het enige puntje waar ik mee in de clinch kom is SG, waarmee (enige) overlap zou kunnen zijn.
Wat voor soort topics zouden we dan tegemoet moeten komen in dat Themaforum?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

MAZZA

Barbie is er weer!

Vakantie lijkt me geen slecht plan. De vakantie topics komen alweer aardig hard opzetten in SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 16:56

Pubbert

random gestoord

Een vakantie thema is ook leuk :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

MaDLiVe schreef op 10 June 2003 @ 15:12:
[...]

O.a. over de vakantie, maar ook dingen die mensen voor het eerst meemaken (liefdestopics). Hobbies kunnen ook besproken worden, evenals herkansingen van examens. Uiteraard heeft het veel overlap met SG, maar dat heeft TF-vakantie volgens mij ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

MaDLiVe schreef op 10 juni 2003 @ 15:12:
[...]

Je kan bijvoorbeeld een TF: Vakantie of TF: Vroeger / TF: Muziek (ipv. al die mziek topics)

maar laten we eerst afwachten op het einde van deze TF. Dan kunnen we wel verder kijken. Er zijn zat mogelijkheden.

(Misschien dat iemand een vote formulier kan maken, zodat de mods kunnen zien wat er evt. zou kunnen komen, dus wat de users leuk lijkt 8)7 )

Ik stem voor vroeger alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

disclaimer :P
Deze reply is een impressie van mijn persoonlijke visie op het themaforum
PromWarMachine schreef op 05 June 2003 @ 19:04:
[...]

Maar ik vind JvS' reactie een beetje vaag. Geforceerd een onderwerp uitkiezen is niet het doel van het forum natuurlijk, maar als er nou een goed onderwerp genoemd wordt, waar veel publiek wel iets in ziet, zie ik geen reden om het niet te doen? Of zijn er achter de schermen redenen die ik niet zie? Veel extra werk om te beheren of iets dergelijks? Kan natuurlijk ook :)
Ik vind dat het themaforum iets is wat er zo af en toe wel is, als er iets heel bijzonders is waar anders tijdelijk dagenlang 20 topics in SG over zouden gaan staan (Irak, Wereldbekervoetbal, Pim Fortuyn, examens) en niet (waar het steeds meer heengaat) een extratje naast de huiskamer en stuffis generalis. Zo komt dat auto-forum steeds weer terug en vind ik een themaforum "vroeger" ook compleet zinloos. Het is wel leuk, maar het is wel heel erg 'bedacht', in de trand van "jeetje, wat kunnen we nu in godsnaam eens in een themaforum zetten wat wel grappig is".

We zijn een techforum waar je het ook over andere dingen kan hebben. Als er iets heel bijzonders is of iets waar heeel veel mensen over willen praten, dan komt er een thema-forum. Dat is mijn visie, niet de "we zullen eens wat bedenken en dan zetten we er wat neer en we zien wel hoe of dat het loopt" manier dus.

Nu worden er al onderwerpen bedacht die je wel in een themaforum zou kunnen zetten, terwijl SG er helemaal niet mee volstaat en het andere tf er ook nog is. No offense, maar als je perse een vakantieforum wil, zou ik zeggen: kijk eens op forum.fok.nl. Het is daar echt niet 100% puberaal en kloterig ofzo (ik kom daar ook voor dingen die je op GoT niet hebt, of minder uitgebreid). Dat forum is er voor algemene zaken, het hele forum is eraan gewijd. wij zijn een computerforum, die naast de hardwarezaken ook de mogelijkheid bieden om over algemene dingen te praten, en daar zijn 4 fora voor beschikbaar :).

[ Voor 31% gewijzigd door JvS op 11-06-2003 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 14:03

MaDLiVe

.-Observer-.

Kijk je ook even op wie ik een reply gaf :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 20:22

Stoney3K

Flatsehats!

Misschien zouden we ook eens een TF: Science Fiction kunnen proberen, ik denk dat er wel animo voor is met al de Trekkies, Babylon 5ers, Star Wars-fans, Earth-Final-Conflicters en andere SF-fans.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Stoney3K schreef op 13 June 2003 @ 10:46:
Misschien zouden we ook eens een TF: Science Fiction kunnen proberen, ik denk dat er wel animo voor is met al de Trekkies, Babylon 5ers, Star Wars-fans, Earth-Final-Conflicters en andere SF-fans.
Dit kan toch ook gewoon in NSTM? :? Een variant op de Anime reeks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 20:22

Stoney3K

Flatsehats!

OK, maar dan krijg je misschien weer te algemene SF talk, misschien in een TF kun je wat specifieker ingaan op bepaalde zaken, zoals Treknology :D.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Stoney3K schreef op 13 June 2003 @ 10:46:
Maar wie denkt er dan aan de actiefans, drama-fans, horror-fans.
Dan houd je daar geen rekening meer mee.
Je zou dan beter een TF: Films moeten doen. ;)
OpifexMaximus schreef op 13 June 2003 @ 10:48:
[...]

Dit kan toch ook gewoon in NSTM? :? Een variant op de Anime reeks. :)
Precies ;) Hou het niet op 1 specifieke filmvariant voor een TF. Doe dan een algemene Filmtopic....

Maar het is handiger dat we hier niet over gaan discussieren. We dwalen een beetje af. Nu gaat iedereen bedenken wat voor TF er zou kunnen/moeten komen. ;) en das niet de bedoeling.

Eerst wachten tot TF:E is afgelopen, dan kan je hier verder over praten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Stoney3K schreef op 13 juni 2003 @ 10:53:
OK, maar dan krijg je misschien weer te algemene SF talk, misschien in een TF kun je wat specifieker ingaan op bepaalde zaken, zoals Treknology :D.
:X ;) Ik heb al een tijdje niet meer in NSTM gepost maar ik denk dat, mits je het serieus houdt, er daarvoor ook terecht kunt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Het thema forum: Examens is nu eindelijk afgelopen (had al 2 jaar geleden examen :P )

Komt er nog wel een nieuw TF of moeten we daar nog op gaan wachten.

En als er toch nog een nieuwe komt: waar gaat het dan over?
Er zijn al een paar ideetjes ontstaan.

Daarom schop ik het fftjes omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

JvS schreef op 11 juni 2003 @ 11:05:
disclaimer :P
Deze reply is een impressie van mijn persoonlijke visie op het themaforum

[...]

Ik vind dat het themaforum iets is wat er zo af en toe wel is, als er iets heel bijzonders is waar anders tijdelijk dagenlang 20 topics in SG over zouden gaan staan (Irak, Wereldbekervoetbal, Pim Fortuyn, examens) en niet (waar het steeds meer heengaat) een extratje naast de huiskamer en stuffis generalis. Zo komt dat auto-forum steeds weer terug en vind ik een themaforum "vroeger" ook compleet zinloos. Het is wel leuk, maar het is wel heel erg 'bedacht', in de trand van "jeetje, wat kunnen we nu in godsnaam eens in een themaforum zetten wat wel grappig is".

We zijn een techforum waar je het ook over andere dingen kan hebben. Als er iets heel bijzonders is of iets waar heeel veel mensen over willen praten, dan komt er een thema-forum. Dat is mijn visie, niet de "we zullen eens wat bedenken en dan zetten we er wat neer en we zien wel hoe of dat het loopt" manier dus.

Nu worden er al onderwerpen bedacht die je wel in een themaforum zou kunnen zetten, terwijl SG er helemaal niet mee volstaat en het andere tf er ook nog is. No offense, maar als je perse een vakantieforum wil, zou ik zeggen: kijk eens op forum.fok.nl. Het is daar echt niet 100% puberaal en kloterig ofzo (ik kom daar ook voor dingen die je op GoT niet hebt, of minder uitgebreid). Dat forum is er voor algemene zaken, het hele forum is eraan gewijd. wij zijn een computerforum, die naast de hardwarezaken ook de mogelijkheid bieden om over algemene dingen te praten, en daar zijn 4 fora voor beschikbaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
IK vind idd TF : Zomervakantie wel wat hebben. Dat deden we vorig jaar ook duzz. :P

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een TF 'moet' komen, dan lijkt Vakantie me nu wel de leukste. Beetje voorpret is nooit weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Chello200 schreef op 23 June 2003 @ 10:50:
IK vind idd TF : Zomervakantie wel wat hebben. Dat deden we vorig jaar ook duzz. :P
en hebben we dit jaar ook al gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een TF: Zielenknijper? Dan kunnen al die psychische problemen (nofi :)) naar dat forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 10:05:
Misschien een TF: Zielenknijper? Dan kunnen al die psychische problemen (nofi :)) naar dat forum :P
Dan is de SG leeg. :| :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42

Jaymz

Keep on moving !

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 00:47:
Als er een TF 'moet' komen
Da's het hele punt. Er 'moet' geen TF komen...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
of themaforum themaforum, welk themaforum moet er komen 8)7

Het heeft als je JvS post leest niet heel veel zin om allerlei dingen te bedenken. Een deel is voor 'bedachte' themafora, een deel is tegen en voorlopig hebben de 'tegens' gewoon een 'nee' laten horen.

Dan kun je beter aantonen dat 'bedachte fora' nut hebben of in een vraag voorzien, dan dat je maar fora-ideeen blijft aandragen. Of er gewoon in berusten natuurlijk ;)

[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-06-2003 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymz schreef op 24 June 2003 @ 10:20:
[...]
Da's het hele punt. Er 'moet' geen TF komen...... :)
Dat zei JvS al, en ik was het daarmee eens. :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Inderdaad. Een themaforum moet er zijn als er een duidelijk thema voor is. Iets actueels dat ook nog 'ns redelijk bijzonder is. "Zomervakantie" is imho dus niet echt schokkend en zijn meer dingen die in SG en HK besproken kunnen worden. Ik zie er in ieder geval geen sloot interessante topics uit voorvloeien. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Themaforum vakantie waarin men dan ook tips kan geven voor een of meerdaagse aktiviteiten lijkt mij wel aardig. Zeker lokale aktiviteiten vindt je niet snel ergens en kunnen zo onder de aandacht worden gebracht.

Zo hoorde ik laatst van het Trompfestival waarvan ik nog nooit had gehoord en redelijk in de buurt is.

ARME AOW’er

Pagina: 1