Toon posts:

Kan Mpeg niet afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt. Ik kan gewone mpg filmpjes niet afspelen. Weet iemand welke codec ik moet installeren. Die van windows XP heb ik geloof ik gewist ofzo

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik zou er even een search aan wagen, maar ik kan je nu al een paar hints in de goede richting geven.
1) Nimo codec (even Googlen, dan leer je er wat van)
2) Gspot (ook even voor Googlen, maar dit programma laat je zien welke codec je moet hebben)

Back to you...

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 13:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Download GSpot om te kijken welke codec je precies nodig hebt voor dat filmpje.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
Elecard MPEG2 Player was de oude player die wel werkte, daar is alleen mijn trial van voorbij. Heb dus eem MPEG2 codec nodig. Weet iemand waar ik die kan downloaden? Ik vind hem nl. niet met de search en met google. Alle bovenstaande dingen had ik al gedaan

• terror538
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 13:14
gebruik gewoon een programma als PowerDVD
mpeg 2 is sVCD mpeg en kan dus idd niet zo afgespeeld worden :S
verder programma's als BSplayer ofzo zijn ook goed zoek anders op google ff voor svcd codec zal je vast iets nuttigs vinden ;)

too weird to live too rare to die

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hier kan je de Elecard MPEG2 Codec downloaden.

• DUX

DUX

Gebruikte BSPlayer niet de codecs van Windows? Zo ja, dan heb je er niet zoveel aan als je die installeert (qua codecs dan). Met de installatie van PowerDVD installeer je wel MPEG2-codecs die je in de rest van windows ook kunt gebruiken (ook in de Mediaspeler).

• Genghis Khan
  • Niet online
DUX schreef op 05 June 2003 @ 02:41:
Gebruikte BSPlayer niet de codecs van Windows? Zo ja, dan heb je er niet zoveel aan als je die installeert (qua codecs dan). Met de installatie van PowerDVD installeer je wel MPEG2-codecs die je in de rest van windows ook kunt gebruiken (ook in de Mediaspeler).
Als je de Elecard MPEG2 Codec downloadt gebruiken alle media spelers deze automatisch. Je kunt dus gewoon (S)VCD's afspelen met BSPlayer op die manier :).

• DUX

DUX

Genghis Khan schreef op 05 June 2003 @ 02:46:
[...]

Als je de Elecard MPEG2 Codec downloadt gebruiken alle media spelers deze automatisch. Je kunt dus gewoon (S)VCD's afspelen met BSPlayer op die manier :).
Dan wel ja, maar dat zou je dus ook in BSPlayer kunnen als je PowerDVD installeert, da's wat ik net vertel alleen jij doet de codec zonder PowerDVD erbij.

• Genghis Khan
  • Niet online
DUX schreef op 05 June 2003 @ 02:54:
[...]

Dan wel ja, maar dat zou je dus ook in BSPlayer kunnen als je PowerDVD installeert, da's wat ik net vertel alleen jij doet de codec zonder PowerDVD erbij.
Dat klopt, en ik denk dat de topicstarter liever een aparte codec installeert dan meteen een heel programma erbij :).

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Lees de reply's even goed door en zoek met de tips de juiste codec's voor je mpeg...

Dit is dus op te zoeken :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.