Toon posts:

nForce2 northbridge revisie verschillen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja,

Dan heb je nu een prachtig Epox 8RDA+ board waar je erg blij mee bent ;) , maar blijkt dat je een afwijkende Northbridge hebt.

Er schijnen namelijk drie versie rond te zwerven. De A3 (vaak voorkomend), de A2 (die ik heb) en de nieuwste A1/C1. Die laatste zou dan 200FSB (400FSB) ondersteunen.

Het rare is echter dat ik met mijn A2 ook op 200 FSB draai O+ , alhowel ik een simpele AMD XP2200+ heb.

Kan iemand nou eens uitleggen wat het verschillen tussen deze versie is?

May the force be with you
Nixus

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07 14:33
Had iets te maken met de warmte ontwikkeling en dan nog wat hardware verschilletjes maar het staat wel ergens hier in het topic van het asus bord ofzo .

Zoekt erg lang en gij zult vinden hehehehehh

Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 20:32

VisionMaster

Security!

Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 00:48:
Tja,

Dan heb je nu een prachtig Epox 8RDA+ board waar je erg blij mee bent ;) , maar blijkt dat je een afwijkende Northbridge hebt.

Er schijnen namelijk drie versie rond te zwerven. De A3 (vaak voorkomend), de A2 (die ik heb) en de nieuwste A1/C1. Die laatste zou dan 200FSB (400FSB) ondersteunen.

Het rare is echter dat ik met mijn A2 ook op 200 FSB draai O+ , alhowel ik een simpele AMD XP2200+ heb.

Kan iemand nou eens uitleggen wat het verschillen tussen deze versie is?

May the force be with you
Nixus
Welkom op GoT
Na een kleine tour rond de FAQ kan je iig vinden dat je niet je naam hoeft te vertellen aan het eind van een post, dat is *not done* hier ;)
Evenals Gtrz enzo

Ik denk dat je een andere revisie heb van je bord. De rev. 2 heb je niet (vermoed ik), dat is de nieuwste met officiele 200MHz FSB
Maar voor dat de Rev. 2 werd uitgebracht zijn er nog een paar tussen modellen geweest op de eerste orginele revisie. (je heb het overstap modelletje) ;)

I've visited the Mothership @ Cupertino