Ik ben bezig mijn scripts aan te passen zodat ze in safe mode werken en ik heb een probleempje met het uploaden van files. Op zich is deze verandering genoeg om het script te laten werken:
Dit gaat goed, maar het probleem is dat met de "copy" functie de temp file blijft staan en met de "move_uploaded_file" functie wordt hij verwijderd. De copy functie kan ik dus meerdere keren achter elkaar aanroepen, maar dat kan met move_uploaded_file niet meer. De vraag is: hoe zet ik een file in de nieuwe situatie in 2 verschillende directories?
PHP:
1
2
3
4
5
| //oud: copy($plaatje, $destination . $name . "." . $extensie); //nieuw: move_uploaded_file($plaatje, $destination . $name . "." . $extensie); |
Dit gaat goed, maar het probleem is dat met de "copy" functie de temp file blijft staan en met de "move_uploaded_file" functie wordt hij verwijderd. De copy functie kan ik dus meerdere keren achter elkaar aanroepen, maar dat kan met move_uploaded_file niet meer. De vraag is: hoe zet ik een file in de nieuwe situatie in 2 verschillende directories?