Gelukje op de HCC

Pagina: 1
Acties:

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:01

sus

is druk :+

Topicstarter
Ik heb op de HCC geheugen gekocht (128 MB/pc133). Dit voor een prijsje van:

149,- :) :) :) :) :)

bij NoRRoD. Ze staan tegenover Computerland.

(Ze hebben nog meer stuntprijzen daar):)

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

he, dat was toch uitverkocht ?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:01

sus

is druk :+

Topicstarter
Ja, nu misschien, maar niet om half elf (vrijdag) :) :)

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:36
Gast voor mij in de rij had ook een gelukje... Staat daar een plex 12-10-32 te pinnen, hij druk op NEE. Gast achter toonbank had het idee dat hij betaald had en geeft hem zijn tas. Je had die smile op het gezicht van die gast moeten zien.

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:55
Das best wel triest van die gozer.........wil wel het beste maar is niet bereid om er gewoon voor te betalen. Maar wel trots vertellen dat ie een plextor heeft. Triest!

Btw ze hebben dan toch je pasnummer? Dan kunnen ze met behulp van zijn bank zo nagaan wie het is...of niet???

Handtekening

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Inderdaad, ik hoop dat ze die gast HARD gaan lopen naaien. Kijk, als ze nou een fout maken met betalen, dan zou ik er ook niks van zeggen. Of ze geven iets mooiers mee dan waar je voor betaald hebt.

Maar zo'n pin-actie vind ik dus ook echt niet kunnen.

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 17:12 schreef Balboa het volgende:
Das best wel triest van die gozer.........wil wel het beste maar is niet bereid om er gewoon voor te betalen. Maar wel trots vertellen dat ie een plextor heeft. Triest!

Btw ze hebben dan toch je pasnummer? Dan kunnen ze met behulp van zijn bank zo nagaan wie het is...of niet???
Volgens mij kunnen ze die gast nix maken...
Al weten ze zijn adressgegevens ensow.. dit ten gevolge van ons kromme rechtssysteem:7

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
hoe komen ze achter zijn adres ? heeft toch op NEE gedrukt ?

of sweeft er een speciale HCC sateliet boven NL ?

*LOL*

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op zaterdag 25 november 2000 17:03 schreef Grimreaper het volgende:
Gast voor mij in de rij had ook een gelukje... Staat daar een plex 12-10-32 te pinnen, hij druk op NEE. Gast achter toonbank had het idee dat hij betaald had en geeft hem zijn tas. Je had die smile op het gezicht van die gast moeten zien.
Damn strakke actie!

Die lui hebben het echt vet te druk man...denken gewoon niet meer na.

Wel vaag hoor! je geeft toch als verkoper de pinbon mee?

Dat komt er niet echt uit als je op nee drukt.

Verwijderd

Het is gewoon zwaar zielig om dan op "nee" te drukken. Ze hebben het al druk daarop de HCC. Je bent als je zoiets doet niets beter dan een dief. Tjeezes wat een loser zeg!

Rob

Verwijderd

Dat bonnetje komt er dus wel uit, maar dan met het bericht dat er niet betaald is. Dit is een bekend trucje... V&D ontdekte een tijdje geleden dat ze op deze manier behoorlijk wat geld waren misgelopen.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Alleen een complete LOSER maakt gebruik van dit truukje... Crimineel gewoon...

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:01
Is idd gewoon een dief. Niet meer niet minder. Maar ik vind wel dat ze hat bij zo'n stand aan zichzelf te danken hebben. Als ze nu gewoon een hekje voor de toonbank zetten kun je gewoon voor de kassa lopen en rustig staan. Laat de mensen dan maar naast de stand gaan duwen.

Hop,hop,hop!

• MadRacer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2019
Tja... tuurlijk ben je dan een loser... maareh... zeg nou ff zelf.... voor 600-700 piek wil je toch wel ff een loser zijn... ennuh... wie weet dat JIJ die loser bent... niemand toch? behalve die goedoplettende klant achter je :P :P Ik zou zelf nooit zoiets doen, ben fel tegen stelen of wat dan ook, maar hij kan wel zeggen dat ie een "koopje" gedaan heft >:)

• ks_choice
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

ks_choice

Ja, mijn keus ja!

Over gelukje gesproken: Ik zag vanmiddag bij de stand van T.net een vent die zijn net bij MyCom gehaalde Duron 800 wilde laten testen op overclocken. Bleek bij WCPUID dat het een T.bird 800 was, die de 1Gig wel wilde lopen! Hij had bij MyCom idd ook betaald voor een duron. :D

Pecunia non olet

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 20:20
ik hoorde van "pimz" ofzo dat hij een 3d Prophet 2 MX had gekocht (f300/400 ofzo) en een 3d PROPHET 2 ULTRA 64 MB HAD GEKREGEN (F1500 !!!!!!!) das pas mzzl hebben :) 8-) *D *D
en mensen die FLINK zitten te :Z :Z :Z :Z

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op zondag 26 november 2000 02:52 schreef ks_choice het volgende:
Over gelukje gesproken: Ik zag vanmiddag bij de stand van T.net een vent die zijn net bij MyCom gehaalde Duron 800 wilde laten testen op overclocken. Bleek bij WCPUID dat het een T.bird 800 was, die de 1Gig wel wilde lopen! Hij had bij MyCom idd ook betaald voor een duron. :D
Jah, dat was cool...toch een goeie deal zou ik zeggen :)

Over mazzel gesproken...vanmiddag was er nog een dude die zijn Duron 600 (geen idee waar ie vandaan kwam) wilde laten testen. Wij dat ding erin proppen...1 GHz, geen probleem...1050...nog geen probleem (wel 1.8 volt)...uiteindelijk was ie nog stabiel op 1104 (1.85 volt, CPU drive strenght op 3 en een dikke Alpha)
Not bad...83% overklok :)
Pagina: 1