Jedi Knight 2: Jedi Outcast 60Hz probleem

Pagina: 1
Acties:

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02-2025
OK, ik dacht laat ik dit spel weer eens spelen. Maar het bekende 60Hz probleem onder WinXP doet zich weer eens voor. Hij draait alleen op 60Hz. Weet iemand voor dit probleem een oplossing?

Voor dat alle bekende oplossingen worden aangedragen:

- ik heb de search bekeken
- ik heb in mijn drivers 85Hz refresh rate gelockt
- ik heb bij geen enkel ander spel dit probleem
- ik heb de laatste updates
- ik heb op Lucas-arts gekeken

Er moet dus een speciale oplossing voor dit spel zijn. Tenminste dat hoop ik. Iemand enig idee?

Verwijderd

http://www.entechtaiwan.com/ps.htm say no more, thank me later

Verwijderd

Staat er niet in de config nog een refresh-optie (van JK2)? volgens mij wel maar weet niet meer 100% zeker. Op de oude Q3-Engine builds zat die optie er nog in om een refreshrate te locken. Samen met "/com_maxfps 0" kon je dit uitzetten.....

• Tigertje
http://www.entechtaiwan.com/ps.htm say no more, thank me later
Dit is nu precies wat ik niet wil. Alle spellen doen het goed. Ik ga er geen Powerstrip opzetten omdat dat de refreshrates gaat locken maar die zijn al gelockt.
Staat er niet in de config nog een refresh-optie (van JK2)? volgens mij wel maar weet niet meer 100% zeker. Op de oude Q3-Engine builds zat die optie er nog in om een refreshrate te locken. Samen met "/com_maxfps 0" kon je dit uitzetten.....
Ik heb heb de config doorzocht maar ik heb er geen refresh optie in gevonden. Als je nog weet waar die staat wil het graag weten.

• Tigertje
Draad kan gesloten worden. Probleem is opgelost.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:04

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Tigertje schreef op 05 June 2003 @ 15:33:
Draad kan gesloten worden. Probleem is opgelost.
Wat was dan de oplossing if i may ask ?? mbt eventuele toekomstige problemen van andere tweakers mbt dit onderwerp

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 05-06-2003 15:34 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Tigertje
Wat was dan de oplossing if i may ask ?? mbt eventuele toekomstige problemen van andere tweakers mbt dit onderwerp
Dat klopt. Ik had nogal haast toen ik eindelijk de oplossing vond: in de config.cfg (jk2config.cfg) - seta r_displayRefresh "85" - neerzetten. In dit geval kan je letterlijk de tekst tussen de streepjes overnemen. In de config worden de verschillende waarden gescheiden door "blokjes", die kan ik hier alleen niet "pasten", ik weet niet of het van belang is om die erbij te zetten. Ik heb dat wel gedaan.
Pagina: 1