i'm not here this isn't happening
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
{voorbeeldje}
- Teken een vierkant
- Teken een halve cirkel aan de linkerkant aan de binnenkant van het vierkant
- Teken zo'n zelfde halve cirkel aan de rechterkant aan de buitenkant van het vierkant.
Nou heb je eigenlijk al een figuurtje wat je achter elkaar kan zetten en in elkaar haakt, terwijl het toch vierkanten zijn (alles aan de buitenkant snij je er op het einde af zodat je weer met een vierkantje overblijft. Je zult zien dat als je je vierkantjes achter elkaar zet dat er weer een doorlopend figuur zit).
Geen ervaring met de jaren '70-stijl, though.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Maar even serieus, deze komt van een cd vol met dit soort behang.
Maar maak het regelmatig ook zelf. Teken bv een cirkel, doe punk/bloat op de cirkel en je hebt een bloemig figuurtje. Jaren 70 waren vooral vloeiende vormen en eenvoudig. Kleurstelling is ook erg belangrijk. Wat dat betreft is die achtergrond op de site niet zo 70ies.
Omdat ik de fles wijn nog niet leeg heb zal ik illustrator nog even aanschoppen.. mocht er nog wat toonbaars uitkomen dan post ik het wel ff.
edit: ik denk met de meshtool?
[ Voor 7% gewijzigd door pulse80 op 05-06-2003 00:36 ]
|{ brrr }] |
@pulse80: zorg dat je simpel begint met een rechthoek als achtergrond met daarin een figuur waarbij bijvoorbeeld 2 kanten aansluiten bij elkaar... zodra dat goed gaat kun je -lijkt me- verder experimenteren.
pulse80, zal vanavond even kijken hoe dat cdeetje heet, is er eentje uit een serie.
Voor de rest, koop eens wat boeken met 50' - 60' - 70' advertenties ik heb een tijd geleden een paar voor supergoedkoop op de kop getikt en er staan echt fantastische dingen in !.
agentorangina, hoe heten die boeken? zijn dat toevallig die uit die serie van Taschen?
http://www.invito.nl/f_home.asp
[ Voor 8% gewijzigd door edwinistrator op 05-06-2003 11:41 ]

niet echt seventies-a-like maar met een beetje spelen met kleuren en vormen moet je een eind komen.. dit was in minder dan een minuut gemaakt
Verwijderd
http://www.levitated.net/daily/levPantonKurve.html
Verwijderd
eigenlijk moeten ze nu nog in elkaar overlopen zegmaar...willem169 schreef op 05 June 2003 @ 11:48:
ff heel snel wat zitten hufteren:
[afbeelding]
niet echt seventies-a-like maar met een beetje spelen met kleuren en vormen moet je een eind komen.. dit was in minder dan een minuut gemaakt
Plak wat wazige vormen en kleuren achter elkaar dan kun je via pattern-maker in photoshop wel leuke effecten krijgen. Echter heb ik geen ervaring wat betreft illustrator daar mee; maar zul je vast wel kunnen exporteren
zoiets?Akira:
eigenlijk moeten ze nu nog in elkaar overlopen zegmaar...

Dat vierkantje kun je dus steeds repeaten...
Verwijderd
Ben er ook geen held in maar dat is meer de bedoeling.
Verwijderd
als je nou die oranje puntjes van die grote in die kleine laat overlopen...willem169 schreef op 05 juni 2003 @ 14:40:
[...]
zoiets?
[afbeelding]
Dat vierkantje kun je dus steeds repeaten...
als ik hier Illustrator bij de hand had en geen ontstoken pezen had zou ik t ff voordoen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 15:10 ]
http://members.chello.nl/~w.vellinga/images/pattern5.jpg

na-geaapt van die van ozboz, je probeert wat

ik heb de bovenste gebruikt om te kijken hoe het bevalt
[ Voor 6% gewijzigd door pulse80 op 06-05-2005 10:54 ]
Verwijderd
en als je voor een jaren 70 stijl kiest slaat zo'n gothic lettertype in je kop natuurlijk nergens op.
Nazi-Duitsland-font is wel weer een ander uiterstepulse80 schreef op 06 June 2003 @ 15:56:
ik ben ook nog maar één en ander aan het uitproberen. Dit lettertype wordt hem idd niet maar ik wil ook helemaal niet persé vastzitten aan een complete jaren 70 stijl dus het hoeft niet typisch een jaren 70 font te zijn.
genoeg inspiratie
¯\_(ツ)_/¯
haha das waar ja.. wil jij nog even kijken naar de naam van die cd (serie) wanneer je tijd hebt alsjeb. ?
wel koel idd..ik heb het gebruikt voor mijn header imageVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 13:38:
Misschien dat dit je ook een beetje helpt...
http://www.levitated.net/daily/levPantonKurve.html

Minuutje werk, maar is dit wat je bedoelde?
[ Voor 39% gewijzigd door KolNedra op 14-06-2003 14:12 . Reden: sub ]
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
helemaal
Graag gedaan
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM